Az iPod-dal együtt a kiegészítők piaca is virágzik

2006. február 05.
1.7391
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hírblock profilja, adatai
Hírblock
Az NPD Group piackutató legfrissebb adatai szerint tavaly mintegy egymilliárd dollárt költöttek világszerte iPod-kiegészítőkre, ami azt jelenti, hogy a piac forgalma eléri az eladott lejátszók összértékének az egyharmadát.
 

Ami a forgalmazott mennyiséget illeti, átlagban minden eladott készülékre egy vagy két kiegészítő is jut. A hordozható zenelejátszók piacának 75%-át uraló iPod több cég számára hatalmas lehetőségeket teremtett: a Kensington forgalmának például több mint 20%-át teszik ki az iPod-kiegészítők.

A divatos termékek között a legkülönfélébb eszközök találhatók, az otthoni használatot és a különféle rendszerekre történő csatlakozást megkönnyítő "dokkoktól" a hangszórókon és komplett hifi-rendszereken át a töltőkig, illetve olyan extrém dolgokig, mint amilyen az iPod-tartó övcsat, a Levi’s farmerek külön iPod zsebe és bevarrt joystick-je, vagy éppen az iPod-babakocsi, –masszázs-szék, stb.. Egy ideje már a vásárlók jelentős része által a készülékről hiányolt külső FM rádió tuner is kapható az iPodokhoz.

A hatalmas sikert látva maga az Apple is szeretne részesülni a saját maga által teremtett virágzó piac előnyeiből, így a közeljövőben több saját gyártású kiegészítőt hoznak majd forgalomba, ellátva a „Made for iPod” („iPod-hoz készült”) címkével.
1 hozzászólás

[Tiltott felhasználó!]

12 éve, 10 hónapja és 5 napja

[Tiltott felhasználó!]

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja