Az Ensemble túlélte volna, ha a Microsoft bízik a PC-s eladásokban, állítja de Plater

2008. október 10.
1.7901
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
A videojátékok világában az utóbbi hetek egyik legfájdalmasabb eseménye az Ensemble Studios bezárása volt.
 

A nagy múltú, sikeres gárdának köszönhetjük az Age of Empires széria mellett a hamarosan debütáló Halo Warst is. A stúdió 2001. óta tartozott a Microsoft belső fejlesztőcsapatai közé. Az óriáscég ködös pénzügyi érdekekre hivatkozva oszlatta fel a csapatot, azonban a játékosok és a szakma nagy részét nem győzte meg ez az indoklás.

Most a Ubisoft Shanghai kreatív igazgatója, Michael de Plater osztotta meg a véleményét az ügyről. Szerinte a Microsoft életben tartotta volna az Ensemble Studiost, ha igazán bíznak a PC-s eladásokban. "Úgy gondolom, hogy szörnyű és igazán sajnálatos, hogy az Ensemble-t bezárták. Teljesen sokkolt. Ez a lépés a PC-vel való problémákról tanúskodik. Biztos vagyok benne, hogy ha az emberek bizakodóak lennének a PC-s eladásokkal kapcsolatban, akkor a Microsoft nem tette volna ezt."

De Platter mostani mondatai közeli rokonságban állnak pár nappal ezelőtti nyilatkozatával, amelyben hosszasan fejtegette, hogy a PC-s piacot tönkreteszi a kalózkodás, és ők emiatt nem adják ki a Tom Clancy?s EndWart a konzolos verziókkal egy időben személyi számítógépre is.

Szavaival egyet lehet érteni, vagy vitába lehet szállni, de annyi biztos, hogy ő nagyon borúsan látja a PC-s játékok jelenét, és fejlesztőkollégáinak többsége is hasonló véleményen van.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja