A beszámoló szerint a felhasználók negyven százaléka üti el az idejét online programokkal, összesen 1,3 milliárd ember vett részt a tanulmányban és közülük 510 millióan töltik el szabad perceiket az online, közösségi szoftverek világában. A legtöbb felhasználó a népszerű közösségi oldalakon található matériákat részesíti előnyben, például a FarmVille-t, a CityVille-t és hasonló késztermékeket, de sokan vetik bele magukat a webalapú böngészőjátékokba, mint például a Travian, BiteFight és a többi.
A felmérésből az is kiderült, hogy a nők főleg a kirakós, a divatról, öltözködésről szóló, az állatokkal kapcsolatos, illetve a farmos produktumokat részesítik előnyben, míg a férfiak inkább az autós, a lövöldözős, a fejtörős és a logikai játékokat szeretik. A tanulmány arra is fényt derített, hogy a felhasználók zöme azért kedveli jobban a közösségi oldalakon lévő késztermékeket, mert ott gyorsabb az információcsere, megoszthatják egymással az elért eredményeiket, ajándékokat küldözgethetnek egymásnak, közben internetezhetnek és így tovább, míg a sima, közösségi oldalaktól független böngésző alapú játékokban már nem ennyire széles a szociális lehetőségek skálája.