Kiderült ugyanis, hogy a kiadó szerint nagyon erős az előrendelések tekintetében a Call of Duty: Black Ops 4, de a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy is kiemelkedő teljesítményt produkál PC, Xbox One és Nintendo Switch platformokon.
A konkrét számok tükrében egyébiránt az Activision Blizzard a negyedévben 352 millió havi aktív felhasználót tudott felvonultatni, amiből csak az Activision hozott 45 milliót, amit leginkább a Call of Duty WWII és a Destiny 2 harácsolt össze
A 352 millióból 37 millió aktív havi felhasználóval büszkélkedhet a Blizzard is, akik leginkább az új World of Warcraft kiegészítővel robbantanak majd nagyot, de a leginkább elképesztő, hogy az Activision a King teljesítményét is ide számolta, akik 270 millió felhasználót tudtak megmozgatni a negyedévben.
Ezt a csapat a Candy Crush mobiljáték különböző megjelenésivel érte el, mely még mindig elképesztően népszerű és óriási pénzeket hoz a konyhára, sőt mi több, egy átlagos játékos naponta legalább 36 percig élvezi benne a gyémánttologatást, ami rekordösszeg egy mobiljátéktól.