Az adatok előirányzatának módosítására késztették a vállalatot: a korábban tervezettnél 40 százalékkal több, mintegy 2,8 millió készülék eladását tervezik az év végéig. Március végéig ugyanakkor, a készülék ígért európai debütálásáig eredetileg 5 millió darab forgalmazását célozták be, mostantól viszont 6,5 milliót szeretnének addigra eladni a hordozható eszközből.
Az óriási kereslet miatt mind az Egyesült Államokban, mind Japánban átmeneti hiány lépett fel egyes üzletekben a DS-ből. A készülék egyébként 150 dollárba kerül Amerikában.
A Nintendo az utóbbi időben komoly reklámkampányt folytat a DS érdekében, amelybe olyan utcai kioszkok is beletartoznak, ahol a járókelők szabadon kipróbálhatják a hordozható játékkonzolt. A Sony PSP december 12-i japán kibocsátása ugyanakkor valószínűleg kiélezi majd a piaci helyzetet a Nintendo számára.
Kapcsolódó linkek:
Nintendo Corporation