Alakul a World of Darkness MMORPG

2011. szeptember 18.
2.8301
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hobbikocka profilja, adatai
Hobbikocka
Jó régen volt, hogy utoljára hírt adtunk a World of Darkness szerepjátékok világát alapul vevő online RPG-ről.
 

A CCP készülő játéka a megtévesztő cím ellenére nem az összes WoD játékból merít, hanem csak a legismertebbnek számító Vampire: The Masquerade-ből. A készítők olyan játékot szeretnének viszontlátni a monitorokon, ami az "emberi interakcióra" épít, szerintük ugyanis a mai MMO-k nagy része komoly hiányosságokkal rendelkezik ilyen téren. Amennyire lehet, szeretnék visszaadni az élő RPG-k élményét. Néhány információ, amit a készítők tettek közzé:

Lesz egy CCP által irányított fő történetszál a játékban, de a történet alakítását a játékosokra szeretnék bízni. Azt már tudjuk, hogy mindenki halandóként kezdi a játékot, és maga döntheti el, hogy "rokonná" (vámpírrá) akar-e válni. Lesz végleges halála a halandóknak és a vámpíroknak is. Több várost tartalmaz a játék, ezek közt lehetséges (és ajánlott) lesz a kommunikáció. A Caitiff, azaz klán nélküli vámpírok nem lesznek benne a történetben. Az alkalmi játékosok is jól szórakozhatnak majd, de a hardcore gamerekre sokkal összetettebb élmény és extra jutalmak várnak. Nem lesz nappal/éjjel váltakozás, csak éjszaka. Ha túl sok olyan tettet hajtunk végre, ami emberi lényünket elhalványítja, végül teljesen elveszíthetjük "humanity" értékünket, ekkor más játékosok (lehet hogy NPC-k is) megtámadhatnak minket. A griefing büntetve lesz a játékon belül, de akár a fiók letiltásával is. Barátaink segítsége nélkül eélyünk sincs a tápláléklánc tetejére kerülni. A játékosok Herceggé válhatnak, egész városokat irányítva, anélkül, hogy akár egy élőlényt is megölnének, kizárólag networking-en, politikán és barátságokon keresztül.

A játék indulásakor nem lesznek játszhatók más WoD lények (vérfarkasok, mágusok stb.), de NPC-ként előfordulhatnak, avgy legalább említés szintjén. A karakterlap nagyon hasonló lesz a papír változat karakterlapjához. A karakterek neve a fejük fölött alapjáraton nem jelenik meg, de bekapcsolható. A világ folyamatosan változásban lesz, a játékosok tettei következményekkel járnak. A lélekszívás egyelőre nem biztos, hogy utat talál magának a játék világába. Dinamikus NPC küldetések, világméretű események, mindez egy szerveren, nem lesznek shardok és instancing. A játékot felnőtteknek szánják, ezért nem zárkózik el a vértől, brutalitástól és meztelenségtől, de ezeket nem öncélúan alkalmazza.

Megjelenés sajna leghamarabb 2012-ben.
3 hozzászólás

Vendég

14 éve, 11 hónapja és 19 napja

nem egy nagy durranás

válasz erre

Vendég

14 éve, 11 hónapja és 19 napja

Jó soká jön ez még...

válasz erre

Vendég

14 éve, 11 hónapja és 19 napja

Ez mi?meglepett smiley Eddig nem is hallottam róla.meglepett smiley Érdekes sztorinak ígérkezik, nem egy szokványos mmo. Várós!

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljamarco profiljatotyak profilja