A védjegyet múlt hónap végén jegyezték be, és eddigi leírásai szerint sokféle dolgot fed le, többek között online kiskereskedelmi bolti szolgáltatásokat, audio és videó műsorszórást, és szórakoztató szolgáltatást. Az ami a közbeszédet elindította a márka leírásában így szerepel: letölthető virtuális árucikkek.
Egészen eddig a pontig azt láthattuk, hogy a Warner Bros. játékok Steam-en és több másik digitális terjesztőnél jelentek meg, de ez változást jelenthet a politikájukban. A spekulációk szerint a platform egy előfizetési szolgáltatás lenne, ami úgy koncentrál a játékokra, mint az EA Access vagy játékokat és filmeket egyaránt árusító bolt lenne, mint a Steam, vagy talán sokkal inkább a Uplay-hez lenne hasonló, jelenleg még nem tudni. De valószínűleg már nem kell sokat várni, hogy kiderüljön.
A kiadó legközelebbi nagy címe, a Middle-Earth: Shadow of Mordor szeptember 30-án érkezik, és nagy az esély rá, hogy ezzel a címmel fog beindulni az új rendszer. A gyanakvásra még nagyobb okot ad az, hogy a játék hivatalos oldalán egy időre feltűnt a WB Play logó. Mivel a címet elő lehet rendelni Steam-en, annyi biztos, hogy a WB Play nem egy exkluzív terjesztő platform lesz.