Ez a lehetőség multiplayerben is adott lesz, ami érdekes változásokhoz vezethet a játékmenetben. Martin Edmondson, a Ubisoft Reflections alapítótagja és kreatív igazgatója nyilatkozott röviden a multi lehetőségeiről. "A shift funkció lehetővé tette olyan játékmódok tervezését, amit hétköznapi esetben nem köthetünk össze autós játékokkal, például capture the flag, vagy base defence.
Nyilván a hagyományos versenyek és autós üldözések is jelen vannak, de mindegyik a shift köré épül. Egy Tag, vagy Capture the Flag játszmában rengeteg ember váltogatja a kocsikat. Majdnem ilyen Mátrix-szerű a dolog, hirtelen átalakul előtted egy autó, mert egy másik játékos megszerezte azt. Néha eléggé kaotikussá válik, ezért van olyan játék, ahol nem megengedett a nyolc játékos, mert egyszerűen túl kaotikus lenne." Szeptemberben kiderül, hogy tényleg ilyen újszerű-e a játék multija.