Ha személy szerint ismernénk, alighanem a világ - de legalábbis az évtized - megmentőjének kiáltanánk ki azt a valakit, aki a balladai homályból elővágtatva felborította az asztalt és még időben azt mondta: "Nem!" Ki tudja, talán így történt, hogy a múlt hónap sztárja, a
Diablo III végül nem MMO-ként végezte...
Ezt vélhetően sosem tudjuk meg,
Max Schaefer, a Runic Games vezérigazgatója ugyanis nem bocsátkozott ilyetén részletekbe, amikor egy nemrégiben adott nyilatkozatában felfedte, hogy imádott RPG-nk fejlesztésének korai szakaszában még az MMO-k lobogóját lengette, mi több, a népszerű WoW babérjaira óhajtott törni.
"Amikor egymillió évvel ezelőtt a Blizzardnál dolgoztam, éppen a
Diablo III-on munkálkodtunk és akkoriban még egy MMO volt" - magyarázza Schaefer az I.Eat.Gamesszel folytatott interjúban. - "A World of Warcraft Diablós megfelelőjét szerettük volna létrehozni. A Blizzard aztán meglehetősen hamar változtatott ezen."
Schaefer ugyanakkor hozzátette, hogy nem a WoW-val való versengéstől tartottak, egyszerűen csak a vállalatnak "más dizájn prioritásai és céljai" voltak a játékkal.
Diablo III végül nem MMO-ként végezte...'>