A Battlefield 3 és a rombolás különös kapcsolata

2011. szeptember 06.
2.1031
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Az Electronic Arts világviszonylatban elismert franchise-ában jelentsős szerep jut az olyan élvezeteknek, mint a pusztítás (értelmeszerűen); kétségtelen, hogy a destruktív örömök időközben a cím eszenciális elemeivé lettek.

Annál is inkább, hisz már a Bad Company 1-ben belekóstolhattunk a masszív rombolásba, amelyet az alkotók csak fokoztak a második részben. A Battlefield 3-ban ezt egyenest tökélyre fejleszti majd a DICE - gondolhatnánk, csakhogy Karl-Magnus kezeskedett a hideg zuhanyról, mely könnyedén kerékbe törheti hiú ábrándjainkat. Kevésbé rombolható környezet várna ránk a harmadik rész harcmezőin?

Karl-Magnus Troeddson, a DICE ügyvezető igazgatója egy az IGN-nek adott interjújában azt ecsetelte, miért is távolodnak el kissé a destruktivitástól a Battlefield 3 esetében.

"Amikor behajítottuk a rombolást, több dinamikus környezeti elemmel, ez önmagában remekül bevált" - mondta. - "A destrukció egyáltalán nem tett kárt a Battlefield rendszerében. Valójában csupán egy helyes kis kiegészítés volt..."

"Csakhogy volt néhány map, amin ha túl sokáig játszott az ember ugyanabban a zónában, egy idő után óhatatlanul porig rombolt, ami elég kellemetlen volt, kivált a védekezőknek ezen a kies térképen. Amikor ezt látjuk, azt mondjuk, ok, hozzá kell adnunk néhány olyan fedezéket, amik nem lerombolhatók."

A vállalat korábban elismerte, a BF3-ban valóban kevesebb lesz a porig rombolható épület, a pusztítás ugyanakkor továbbra is domináns szerepet játszik majd az ígéretes alkotásban.
1 hozzászólás

totyak

12 éve, 9 hónapja

Szerintem éppen elegendő volt annyi rombolás, amennyi a játékba került. A 4. részbe sem kell több.

válasz erre
Battlefield 3
2.690 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profilja