Annál is inkább, hisz már a Bad Company 1-ben belekóstolhattunk a masszív rombolásba, amelyet az alkotók csak fokoztak a második részben. A Battlefield 3-ban ezt egyenest tökélyre fejleszti majd a DICE - gondolhatnánk, csakhogy Karl-Magnus kezeskedett a hideg zuhanyról, mely könnyedén kerékbe törheti hiú ábrándjainkat. Kevésbé rombolható környezet várna ránk a harmadik rész harcmezőin?
Karl-Magnus Troeddson, a DICE ügyvezető igazgatója egy az IGN-nek adott interjújában azt ecsetelte, miért is távolodnak el kissé a destruktivitástól a Battlefield 3 esetében.
"Amikor behajítottuk a rombolást, több dinamikus környezeti elemmel, ez önmagában remekül bevált" - mondta. - "A destrukció egyáltalán nem tett kárt a Battlefield rendszerében. Valójában csupán egy helyes kis kiegészítés volt..."
"Csakhogy volt néhány map, amin ha túl sokáig játszott az ember ugyanabban a zónában, egy idő után óhatatlanul porig rombolt, ami elég kellemetlen volt, kivált a védekezőknek ezen a kies térképen. Amikor ezt látjuk, azt mondjuk, ok, hozzá kell adnunk néhány olyan fedezéket, amik nem lerombolhatók."
A vállalat korábban elismerte, a BF3-ban valóban kevesebb lesz a porig rombolható épület, a pusztítás ugyanakkor továbbra is domináns szerepet játszik majd az ígéretes alkotásban.