A Batman: Arkham City és az ő töltésmentes világa

2011. április 12.
2.1720
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Rocksteady-éknél minden pazar, mindenki jól van és a csapat verejtékmirigyeinek tornáztatásával fejlesztgeti az év egyik legígéretesebb játékát: egyszóval, a Batman: Arkham City készítése megállíthatatlanul folyik.
 

S mintha mindez még nem lenne elég biztosíték, a csapat még egy örömhírrel is szolgál nekünk, miszerint az akciójáték megszakítások nélkül képes biztosítani nekünk az oly sokat emlegetett "oper-world"-öt. Az Unreal Engine állításuk szerint "remek munkát végez".

Hogy ez mit is jelent pontosan? Nos, a laikusok nyelvén ez annyit tesz, hogy míg a játék felmenője, a Batman: Arkham Asylum betöltésekkel volt feldarabolva, addig az októberben megjelenő Batman: Arkham City híján lesz a "loading" feliratoknak; kedvünkre cikázhatunk majd tehát Arkham utcáin, döccenők nélkül.


A Batman: Arkham City és az ő töltésmentes világa - 2. kép

"A technikai direktorunk azt mondta, >>Mi? Egy olyan nyitott világot szeretnétek, ami mindig nyitott marad és ötször nagyobb, mint bármi, amit eddig csináltunk? Normálisak vagytok?<<" - mondta Dax Ginn, a Rocksteady marketing menedzsere. - "...zavartalanul folytatódik [a világ] és ez egy nagy, nagy kihívás volt. Tudják, az Unreal Engine egy lenyűgöző motor, és olyan erővel bír, mint bármely más, és nem arra használjuk, amire tervezték, ennek ellenére remek munkát végez."

Megjelenés: október 21 (jelen állás szerint).
Platformok: PlayStation 3, Xbox 360 és PC.
Batman: Arkham City készítése megállíthatatlanul folyik.'>
1 hozzászólás

Shade

15 éve, 5 hónapja és 2 napja

Zsír! De várom már :')

válasz erre
Batman: Arkham City
6.490 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profiljaPatrik94 profilja