A nap poénja: a Nexon szerint a PUBG miatt bukott meg a LawBreakers

2018. január 04.
1.6611
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Hiába állt maga Cliff Bleszinski, a Gears of War-sorozat legendája a LawBreakers című projekt mögött, a kérdéses multis FPS olyan hatalmasat bukott, hogy azt elrettentő példaként tanítani kellene a játékiparban.
 

Ez pedig természetesen alaposan éreztette hatását a háttérben kiadóként közreműködő Nexon pénzügyeiben is, akik tetemes összegeket pumpáltak a játékba, aminek csúfos bukás lett a vége, a csapat pedig legutóbbi üzleti jelentését követően szerette volna tisztára mosni a kezét azzal, hogy a fejlesztők helyett a PlayerUnknown's Battlegrounds-ra kenték a felelősséget.

A kiadó ugyanis hivatalos közleményben (!) olyan nyilatkozatot tett, miszerint a LawBreakers sikertelenségét a PUBG idézte elő, hiszen a két játék közel ugyanabban az időben jelent meg. Mindezzel csak két probléma van:

1. Az állítás helytelen, hiszen míg a PUBG márciusban, a LawBreakers augusztusban érkezett!
2. A két cím között semmiféle hasonlóság nincs azon túl, hogy lövöldözni kell bennünk, ergo nem gyakorolhattak egymásra közvetlen hatást!
LawBreakers című projekt mögött, a kérdéses multis FPS olyan hatalmasat bukott, hogy azt elrettentő példaként tanítani kellene a játékiparban.'>
6 hozzászólás

totyak

8 éve, 24 napja

Én ezt nem úgy értékelem, hogy a PUBG-ot hibáztatják és vádlóan nyilatkoznak (bár nem olvastam az eredeti közleményt), inkább elismerik, hogy a másik játék jó lett, az övék meg ezért háttérbe szorult. Más kérdés, hogy igaz-e.

válasz erre

Neurotic

8 éve, 24 napja

Azért a LawBreakers nem lett egy rossz játék. Egyszerűen csak nem találta meg a közönségét. Technikailag a játékkal nincs gond, tehát nem lehet azt mondani, hogy a fejlesztők hibáztak volna. Sajnos manapság az aréna shooterek sorra buknak minőségtől függetlenül. Még a Quake Champions sem merte megjátszani, hogy tisztán fizetős formában jelenjen meg, pedig az tényleg nagy név és a mai napig megvan a rajongótábora. Egyedül az Overwatch tudott a közelmúltban sikeres lenni, de az egy Blizzard játék és nekik alapból megvan a rajongótáboruk és akkora hype övezte a megjelenést, hogy garantált volt a siker.

Nyilván lehetne még a LawBreakerst javítani, tovább tömni tartalommal, de ami már megvan a játékból az nem rossz. A hiba pedig inkább a kiadóé és a játékosoké, hogy nem vették a játékot, meg az olyan jellegű hozzászólásoké, amik élből alázzák úgy, hogy valószínűleg egy percet nem játszottak a játékkal.

válasz erre

WarriorAutobot

8 éve, 24 napja

Hát na, ez van ha nem vállalják a felelősséget.
Maybe next time guys! röhögő smiley

válasz erre

Vidoros

8 éve, 24 napja

Minek keresni bármiben is a hibát? Ha jó lenne a játék, ha rákaptak volna az emberek, menne. Teljesen más a stílus.

válasz erre

Direktor

8 éve, 24 napja

Véletlenül sem a játékuk lett **** nem? röhögő smiley röhögő smiley röhögő smiley

válasz erre

fighterlaci

8 éve, 24 napja

Hát ez hülye. röhögő smiley

válasz erre
LawBreakers
nincs ár
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profilja