A Google a fejlesztőkre hárítja a felelősséget, ugyanis azt állítják, hogy alapvetően maga a Stadia képes megjeleníteni a játékokat 4K-ban és 60 FPS-ben, azonban az már a fejlesztők kemény munkáján múlik, hogy mennyire élnek ezzel a lehetőséggel.
Oh my lord, Red Dead Redemption 2 on PC looks so bad on Stadia.
— Pixelbuster (@Nitomatta) November 18, 2019
It's absolutely no contest compared to the Xbox One X and it only uses 44% of the pixel count. Apparently Stadia is 80% faster than XB1X and yet it only runs at 1440p and 30FPS. pic.twitter.com/l2BkRnzaMX
Abban bíznak, hogy idővel a fejlesztők egyre jobb minőségben futó címeket tesznek ki a platformra, és mivel egy streaming felületről beszélünk, így nem kell ezekhez a javításokhoz méretes patcheket letöltenünk, központilag meg tudják oldani. Széles tárház áll a Google rendelkezésére, hogy megtörténjen a minőségbeli javulás, így a felskálázás is egy opció, amire szükség is van a fenti Twitteres példát látva.