Divinity II: Ego Draconis: Maximum vs. minimum grafikai összehasonlítás

2009. július 29.
2.2641
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Ha felsorolnánk azt a sok RPG-t, amellyel még az idei esztendőben valószínűleg játszani fogunk, az örömünk mellé szomorúság is szegődne, na persze nem azért, mert rossz játékok lennének, hanem azért, mert annyian vannak, hogy nehéz lesz sorrendet állítani közöttük.

Szerencsére ezek az alkotások viszonylag jó időközönként fognak megjelenni, bár lesznek torlódások is, az viszont a jelen állás szerint még mindig úgy tűnik, hogy a Divinity II: Ego Draconis fogja nyitni az RPG-hullám sorát.

Pontos megjelenési dátumunk sajnos még mindig nincsen, de a nyárból hátravan egy egész hónap, így bármelyik héten bejelenthetik, hogy hamarosan megérkezik, bár többen úgy gondolják, hogy csúszás lesz ebből a nagy hallgatózásból. Ezt sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudjuk, hiszen nem gyártunk elméleteket, ha hivatalos információ érkezik, arról majd úgyis tudni fogtok, ha velünk tartotok.

A mai napra mást tartogatott a Divinity II legénysége, hiszen egészen pontosan három képen mutatják be nekünk, hogy a játékot meghajtó Gambryo Engine milyen képi világ megjelenítésére képes maximum, illetve minimum beállításokon. Igaz, hogy három játékból lopott kép még nem ad teljes összképet, de arra kétség kívül alkalmas, hogy a beállításokról, és a grafikai körítésről meggyőződjünk, hiszen maximum felbontáson azért elég elragadó látvány fogad minket. Ha nem hinnéd el, akkor gyorsan fusd át a háromszor kettő darab összehasonlító képet, majd nyugodtan véleményezd a látottakat.


Divinity II: Ego Draconis: Maximum vs. minimum grafikai összehasonlítás - 2. kép


Divinity II: Ego Draconis: Maximum vs. minimum grafikai összehasonlítás - 3. kép


Divinity II: Ego Draconis: Maximum vs. minimum grafikai összehasonlítás - 4. kép


Divinity II: Ego Draconis: Maximum vs. minimum grafikai összehasonlítás - 5. kép


Divinity II: Ego Draconis: Maximum vs. minimum grafikai összehasonlítás - 6. kép


Divinity II: Ego Draconis: Maximum vs. minimum grafikai összehasonlítás - 7. kép



5 hozzászólás

Tibit

16 éve, 1 napja

Aki teheti úgyis maxon fog játszani. mosolygó smiley

válasz erre

Lac

16 éve, 2 napja

Az első képen olyan, mintha szimplán lejjebb húzták volna a fényerőt.
Egyébként nem néz ki rosszuk, de a Guild Wars is hasonló graffal operál, pedig az már nem mai játék...

válasz erre

Vendég

16 éve, 2 napja

Nekem jobban is tetszik minimumon. Túl éles a nagyobb grafon, nem tetszik. Sokkal jobb ilyen hangulatú játékhoz egy kicsit elmosódott, blúrolt, sötétebb tónusú kép.

De a füves cucc nagyon bejön, tényleg kevesebb a fű!röhögő smiley

válasz erre

Maniac

16 éve, 2 napja

marco írta:
Egyébként minimumon is elég jól néz ki (persze mihez képest), gyakorlatilag olyan mintha bluroltak volna egy kicsit a jobb képeken.mosolygó smiley

Viszont a harmadik párosnál tetszik, hogy a minimum grafikánál hogy ki van ritkítva a fű!röhögő smiley
Nekem minimumon majdnem jobban tetszik, én is ezen nevettem magamban.mosolygó smiley A felső két képen amúgy nincs is nagy különbség, el van mosva néhány paca, meg sötétebb és nagyjából ennyi.mosolygó smiley Az utolsón látszik a legjobban, hogy mi fog változni akkor, ha lejjebb veszünk az élményből.mosolygó smiley Két sör után mondjuk amúgy is mindegy már, hogy hány fű van a képen, csak lehessen zúzni!röhögő smiley

válasz erre

marco

16 éve, 2 napja

Egyébként minimumon is elég jól néz ki (persze mihez képest), gyakorlatilag olyan mintha bluroltak volna egy kicsit a jobb képeken.mosolygó smiley

Viszont a harmadik párosnál tetszik, hogy a minimum grafikánál hogy ki van ritkítva a fű!röhögő smiley

válasz erre
Divinity II: Ego Draconis
nincs ár
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja