A sárkányok szubkultúrája köré épülő RPG anno elég ígéretes próbálkozásnak tűnt, ez a szerep pedig még mindig nem kopott meg, igaz, hogy a friss képek nem a legszebbek és erősen hajaznak a Gothic látványvilágára, de egy olyan opcióval lesz felvértezve ez a játék, amelyről eddig szinte csak álmodtunk.
A történet kezdetén egy zöldfülű sárkányharcost alakítunk majd, aki ha jól végzi a dolgát és magasabb szintre fejlődik, profi sárkány vitézzé válik, aminek hála fel lesz vértezve egy olyan tulajdonsággal, ami már szerencsére nem titok az Ego Draconis rajongóinak. Újoncoknak elárulnám, hogy ez az opció a sárkánnyá alakulás lesz, ami hatalmas ötlet, hiszen eddig nagyon kevés játékban adódott lehetőségünk sárkányként szelni a felhőket.
Na jó, volt már rá példa, de kiemelkedő alkotásnak egyiket sem nevezném. Az Ego Draconis-nak viszont minden esélye megvan már most a sikerre, a fejlesztőknek csak a jó arányokra kell figyelni (sárkány vs. ember), kidolgozni egy tökéletes történetet és összedobni egy a jelenlegi képeken látottnál sokkal jobb grafikát. Ha ezek meglesznek, az idei évben is lesz néhány kiváló RPG stílusban fogant játékunk, bár a Dragon Age: Origins egyenlőre még mindig a legesélyesebb.