A Studio Liverpool (korábban Psygnosis) fetupírozott, kimondottan a PlayStation Store-ra szánt, jövőbeli száguldozása késni fog, tudtuk meg a Sony Computer Entertainment Europe fejesétől, David Reeves-től a minap. A csapat munkájának révbe érését technikai nehézségek lassítják, amelyeket mielőbb meg kell oldaniuk, viszont ahhoz pedig idő kell, feltehetően nem kevés. Az idei nyárra időzített megjelenés tehát elmarad.
Újabb dátum nem lépett érvénybe, de Reeves uraság elmonta, hogy őszintén reméli, hogy még idén, év vége előtt sikerül szalonképes állapotúra pofozgatniuk a régen várt, futurisztikus versenyanyagot. Jelenleg technikai nehézségekkel küzd a csapat, amire nem nagyon találják a megoldást egyelőre, de minden erejükkel a probléma mielőbbi elhárításán munkálkodnak.
"Van egy technikai problémánk a Wipe Out HD-vel, amit nekünk meg kell oldanunk. Nem szolgálhatok részletekkel, de ez egy nagyon trükkös akadály..."
David Reeves reméli, de nem ígéri, hogy még ebben az esztendőben elkészülnek a végleges verzióval. Ez most egy hatalmas pofon, hiszen nagyon vártuk érkezését. A jelenség már valóban egy PlayStation 3-as gyerekbetegség. Persze addig sem fognak unatkozni az efféle műfaj megszállottjai, hiszen már hozzáférhető térségünkben is a Fatal Inertia EX, amely igencsak magas pontszámokat zsebelt a kritikusoktól és szintén a PlayStation Store felületén keresendő.
Marad a sóvárgás, marad a türelmes várakozás. Nem lehet, hogy a Sony pont a Fatal Inertia EX kiváló teljesítése miatt halasztja el a Wipe Out HD megjelenését? Mint tette például azt a Killzone 2-vel is, hasonló megfontolásból? Érdemes eljátszadozni a gondolattal, persze ettől még a hivatalos tényállás, a technikai gondok leküzdése marad. Sok sikert, fiúk!