A cég az évek során tucatnyi produktumot készített a legkülönfélébb platformokra, melyek közül magasan kiemelkedett a The Club névre keresztelt PC-re megjelent alkotásuk. Nemrégiben a vállalkozás egy vezető munkatársa Gareth Wilson egy interjú során rámutatott arra a szomorú tényre, hogy egészen addig nem kezdik el a fejlesztését a népszerű, ám az előzetes piaci várakozásoknak nem megfelelő eladási kvótát produkáló izgalmas lövöldének, amíg a SEGA tulajdonában van a franchise egésze.
"Mivel a SEGA a jogtulajdonos, a részünkről mi nem tehetünk egyelőre semmit a szoftver folytatásának érdekében, ez egy olyan ördögi kör amelyből sajnos nem tudunk önerőnkből kiszabadulni. Magával a játékkal és saját teljesítményünkkel azonban minden szempontból száz százalékosan elégedett vagyok, mert úgy vélem, hogy összességében, de különösképpen grafikai szempontból kihoztuk a projektből az elérhető maximumot. Egy olyan kudos jellegű, minőségi lövöldét alkottunk meg sikeresen amely egyedülálló pontrendszere révén, folyamatosan minden szinten bőséges kihívást nyújtott a felhasználók számára. De megemlíthetem még a programban szereplő online hunter-hunted opciónkat is, amely réven bárki beleélhette magát mind a vadász mind pedig a préda szerepébe, arról nem is beszélve, hogy a hajsza során extra cuccokkal, fegyverekkel és egyéb felszerelésekkel gyarapíthatta kelléktárát. Én a magam részéről aláírom, hogy nem ez a játék produkálta a legimpozánsabb eladási adatokat, de jó lenne, ha arról is szólna a fáma, hogy egy komoly létszámú és elkötelezett rajongói közösség szerveződött köré például az igen népszerű Facebook oldalon. Tény, hogy nem értünk el vele akkora sikereket mint azt korábban terveztük, de egy ilyen kiélezett versenyben amely a szoftver piac ezen szegmensét jellemzi, ahol egymást érik a jobbnál jobb alkotások, úgy vélem egyáltalán nem vallottunk szégyent" -mondta Gareth Wilson.