M2M_Blogger

1 profilképe
49 éves
Visszatérő
Pontjai: 221 pont, hozzászólásai: 31 db
Adatlap megnézve: 5.997 alkalommal

Az engine választás miértje és nehézségei - 2. rész

Nos igen, sajnos elég sok mindenre kell figyelni az engine-ek esetén. Az SWTOR-nál ez valahogy úgy zajlott le, hogy egy elég korai verziót vettek meg a Bioware-nél, és azután...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Az engine választás miértje és nehézségei - 2. rész

Köszönjük a hibajelentéseket, mindeneképpen meg fogjuk nézni az animációk és a sebzések viszonyát.

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Az engine választás miértje és nehézségei - 2. rész

Na igen, wegh jól mondta, az ilyen kommentárokból okulunk a legtöbbet. Igyekszem a lehető legtöbb dologra kitérni, ha valami felett elsiklana a figyelemem, akkor kérlek kérdezz rá...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Az engine választás miértje és nehézségei - 2. rész

Sziasztok Elnézésetek kérjük a hosszab csendért, a következő kommentárokban igyekszünk kimerítően válaszolni mindenre.

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész

Az engine választással megspórolt idő arra kellett, hogy a játékkal megfelelő szintre jussunk a megjelenésig. Igyekeztünk a fejlesztési időt a játék méreteihez és...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész

Köszönjük a dícséretet, nagyon jól esik! Az általad említett a nevet és sok egyéb tervezői döntést érintő posztot pedig mindenképpen szeretnénk közzétenni, amint...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész

A második részben arra fogunk kitérni, hogy milyen előnyök és megkötések járnak a kiválasztott motorral. Érdemes lesz visszanézni ;)

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész

Jól látod, hogy a választék és azok a lehetőségek, ahogyan engine-t lehet licence-elni nagyot változtak a fejlesztési idő alatt, ahogy azt is, hogy a motorcsere nem igazán...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Milyen nehézségek adódnak MMORPG fejlesztés közben? - 1. rész

Sokan kérdeztetek minket a motorválasztásunkról és az azzal összefüggő problémákról. Szívesen beavatunk titeket, sőt úgy gondoljuk, hogy ezt a témát érdemesebb egy egész...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Új M2M játékmód: Itt a Battleground!

A statisztikákat még biztosan nullázni fogjuk, de az eddig megszerzett BattlePointjaitok megmaradnak. A felszerelésekről pontosabbat még nem mondhatok, de igyekszünk úgy...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Új M2M játékmód: Itt a Battleground!

Ha majd lesz kedved, azért próbáld ki a Battlegroundot is. Elsősorban magasabb szintű játékosokat céloz meg, de például a Power Hunting és a Domination játékmódon egy-egy...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Új M2M játékmód: Itt a Battleground!

"ami zavar ha tovabb tolt mikor rak be akkor mar csak nezokent vehetek reszt a csataban" Hát, mivel a csatában egymás játékát is befolyásoljátok ezért kell egy időkorlát, a...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Új M2M játékmód: Itt a Battleground!

A játék itemshopját és az egyensúlyt érintő kritikákat mindenképpen megfontoljuk, mert azok játékélménye is nagyon fontos, akik nem szeretnének, vagy nem tudnak Arany Dénárt...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Új M2M játékmód: Itt a Battleground!

Köszönjük a sok bíztatást és a visszajelzéseket. Zömében pozitív kommentárok érkeztek mind az új játékmódokkal, mind a Battlegrounddal együtt bevezetett egyéb...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

Nagyon köszönjük a kedves szavakat, és az elismerést. El sem tudjátok képzelni milyen kellemes és motiváló érzés a játékosokkal beszélni, meghallgatni őket a játékról,...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

Köszönjük a javaslatokat. Akárcsak a battleground rendszer, a trófeák is tesztüzemben vannak bevezetve, sok egyéb trófeát fogunk elérhetővé tenni az elkövetkező időkben....

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

Eredetileg szándékosan terveztük így a rendszert, hogy ha begyűjtés közben nyitva van a leltárad biztos lehess benne, hogy megkaptad a tárgyat, és nem kell keresgélned. Ettől...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

Elöljáróban: Sajnáljuk, hogy csak ilyen megkésve tudunk válaszolni, biztosan megértitek, hogy az új BATTLEGROUND rendszer bevezetése eléggé lekötötte a figyelmünket....

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

A Pet rendszerrel kapcsolatos ötleteid nagyon tetszenek nekünk és nagyjából egybe is vágnak a saját elképzeléseinkkel ;) Bár a tényleges fejlesztésére még csak később kerül...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

A bónuszok ár-érték arányait igyekeztünk úgy beállítani, hogy "normális" játék mellett is megérje őket használni, ami hét napon át, napi néhány óra játékot...

Klikk a teljes hozzászóláshoz!

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja