Nos igen, sajnos elég sok mindenre kell figyelni az engine-ek esetén. Az SWTOR-nál ez valahogy úgy zajlott le, hogy egy elég korai verziót vettek meg a Bioware-nél, és azután... Klikk a teljes hozzászóláshoz!

Adatlap megnézve: 5.997 alkalommal
Az engine választás miértje és nehézségei - 2. rész
Az engine választás miértje és nehézségei - 2. rész
Köszönjük a hibajelentéseket, mindeneképpen meg fogjuk nézni az animációk és a sebzések viszonyát. Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Az engine választás miértje és nehézségei - 2. rész
Na igen, wegh jól mondta, az ilyen kommentárokból okulunk a legtöbbet. Igyekszem a lehető legtöbb dologra kitérni, ha valami felett elsiklana a figyelemem, akkor kérlek kérdezz rá... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Az engine választás miértje és nehézségei - 2. rész
Sziasztok
Elnézésetek kérjük a hosszab csendért, a következő kommentárokban igyekszünk kimerítően válaszolni mindenre. Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész
Az engine választással megspórolt idő arra kellett, hogy a játékkal megfelelő szintre jussunk a megjelenésig.
Igyekeztünk a fejlesztési időt a játék méreteihez és... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész
Köszönjük a dícséretet, nagyon jól esik!
Az általad említett a nevet és sok egyéb tervezői döntést érintő posztot pedig mindenképpen szeretnénk közzétenni, amint... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész
A második részben arra fogunk kitérni, hogy milyen előnyök és megkötések járnak a kiválasztott motorral. Érdemes lesz visszanézni ;) Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Az engine választás miértje és nehézségei - 1. rész
Jól látod, hogy a választék és azok a lehetőségek, ahogyan engine-t lehet licence-elni nagyot változtak a fejlesztési idő alatt, ahogy azt is, hogy a motorcsere nem igazán... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Milyen nehézségek adódnak MMORPG fejlesztés közben? - 1. rész
Sokan kérdeztetek minket a motorválasztásunkról és az azzal összefüggő problémákról. Szívesen beavatunk titeket, sőt úgy gondoljuk, hogy ezt a témát érdemesebb egy egész... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Új M2M játékmód: Itt a Battleground!
A statisztikákat még biztosan nullázni fogjuk, de az eddig megszerzett BattlePointjaitok megmaradnak. A felszerelésekről pontosabbat még nem mondhatok, de igyekszünk úgy... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Új M2M játékmód: Itt a Battleground!
Ha majd lesz kedved, azért próbáld ki a Battlegroundot is. Elsősorban magasabb szintű játékosokat céloz meg, de például a Power Hunting és a Domination játékmódon egy-egy... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Új M2M játékmód: Itt a Battleground!
"ami zavar ha tovabb tolt mikor rak be akkor mar csak nezokent vehetek reszt a csataban"
Hát, mivel a csatában egymás játékát is befolyásoljátok ezért kell egy időkorlát, a... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Új M2M játékmód: Itt a Battleground!
A játék itemshopját és az egyensúlyt érintő kritikákat mindenképpen megfontoljuk, mert azok játékélménye is nagyon fontos, akik nem szeretnének, vagy nem tudnak Arany Dénárt... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
Új M2M játékmód: Itt a Battleground!
Köszönjük a sok bíztatást és a visszajelzéseket.
Zömében pozitív kommentárok érkeztek mind az új játékmódokkal, mind a Battlegrounddal együtt bevezetett egyéb... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!
Nagyon köszönjük a kedves szavakat, és az elismerést.
El sem tudjátok képzelni milyen kellemes és motiváló érzés a játékosokkal beszélni, meghallgatni őket a játékról,... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!
Köszönjük a javaslatokat.
Akárcsak a battleground rendszer, a trófeák is tesztüzemben vannak bevezetve, sok egyéb trófeát fogunk elérhetővé tenni az elkövetkező időkben.... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!
Eredetileg szándékosan terveztük így a rendszert, hogy ha begyűjtés közben nyitva van a leltárad biztos lehess benne, hogy megkaptad a tárgyat, és nem kell keresgélned. Ettől... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!
Elöljáróban:
Sajnáljuk, hogy csak ilyen megkésve tudunk válaszolni, biztosan megértitek, hogy az új BATTLEGROUND rendszer bevezetése eléggé lekötötte a figyelmünket.... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!
A Pet rendszerrel kapcsolatos ötleteid nagyon tetszenek nekünk és nagyjából egybe is vágnak a saját elképzeléseinkkel ;) Bár a tényleges fejlesztésére még csak később kerül... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!
A bónuszok ár-érték arányait igyekeztünk úgy beállítani, hogy "normális" játék mellett is megérje őket használni, ami hét napon át, napi néhány óra játékot... Klikk a teljes hozzászóláshoz!
fighterlaci
10 órája és 56 perceA Sable megy ingyen most az Epic Games Store-on