Ghost Recon Breakpoint bétateszt előzetes

2019. szeptember 10.
76.6961
Figyelem! Ez a cikk már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Gargameth profilja, adatai
Gargameth
Bár elég sok kritika éri (sokszor jogosan) az utóbbi évek játékfejlesztési szokásait, azt senki nem vetheti többek között a UbiSoft programozó gárdájának szemére, hogy ne tudnának még mindig jó eredményeket elérni egy-egy címmel. A Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands ugyan nem lett korszakalkotó, viszont az állandó frissítéseknek hála egy igencsak híres játékká nőtte ki magát, és egyáltalán nem volt meglepő, mikor az idei év májusában bejelentették a folytatást.
 


A Tom Clancy's Ghost Recon Brakepoint október negyedikén fog a polcokra kerülni, ám nekünk volt lehetőségünk már most, egy béta teszt keretei között meglesni, hogy pontosan mivel is lesz dolgunk. Talán nem fog senkit sem meglepni, hogy az alaprecepten nem igazán változtattak, és a körítésben dugták el az érdekességeket.

Főhősünk ismételten Anthony "Tony" Perryman, avagy Nomad, ki csapatával felkerekedett (felsőbb utasításra természetesen), hogy felderítse, miért szakadt meg a kapcsolat a híres neves Skell Cég főhadiszállásával, az Auroa nevű szigettel, pont akkor, mikor a közvetlen közelében süllyedt el egy amerikai teherhajó.

Ez az újfajta kommandós Tai Chi

Ez az újfajta kommandós Tai Chi


Talán mondanom sem kell, hogy hamar kiborul a bili, ugyanis az elit szellemgárda helikopterei egytől egyig egy rendkívül ijesztően zümmögő drónraj áldozatává válnak, és a kevés túlélőnek pedig menekülnie kell a rájuk vadászó, "Wolves" névre hallgató ellenséges alakulat elől.

A hangsúly továbbra is a lopakodáson, taktikázáson és a csapatmunkán van, ebből kifolyólag lesz lehetőségünk a kooperatív játékra, melyet a kasztrendszer tesz igazán színessé. Egyelőre négy lehetséges szerepből válogathatunk: medikus, rohamozó (Assault), párduc (lopakodó), és mesterlövész. Mind a négy kaszt egyedi képességekkel és eszközökkel látja el a játékost, de egyszerre csak egy lehet aktív (feltéve, ha képzettségpontból megvettük az összest).

A fa mögött a cél... a GTA azt tanította, hogy most repülnöm kell.

A fa mögött a cél... a GTA azt tanította, hogy most repülnöm kell.


Így csapatunk minden lehetséges szituációra adekvát módon tud reagálni, de alkothatunk akár egy mesterlövész kvartettet is, és terrorizálhatjuk Auroa növényi világát túlzott jelenlétünkkel. Apropó sziget, állítólag a játéktér még a Wildlands-ben megismert Bolíviánál is nagyobb. Mint említettem, a szóban forgó sziget az előző játékból már megismert Skell cég tulajdonában van; a cég feje, Jace Skell, illetve az ugyancsak a Wildlands-ben megismert Cole D. Walker is tiszteletüket teszik majd.

A már megszokott szintlépős, és képzettségpont osztogatós rendszer mellett lesz felszerelésünknek is szintje (Gear Level), hogy könnyebben lehessen vizualizálni a fejlődési utat a tapasztalati szintek mellett, illetve egyszerűbben be lehessen mérni az erőegyensúlyt PvP-nél, mely, szerencsére, már az elejétől kezdve elérhető lesz.

Bumm a fejbe, oszt fuss el haver (mert jön a csapat, aki lever)

Bumm a fejbe, oszt fuss el haver (mert jön a csapat, aki lever)


A fősztori mellett rengeteg mellékküldetés is fog ránk várni (mily meglepő); lesznek külön frakcióküldetések és PvP orientáltak is. Továbbá "Raid"-ekre is lehet számítani; olyan, a Wildlands-ből kimaradt, végjátékos tartalmakra, melyek teljesítéséhez egy alaposan felszerelt, tapasztalt csapatra lesz szükségünk.

A táborhelyünkön való felkészülés is nagy hangsúlyt kap a játékban állítólag, de egyelőre ez nem több, egy hatvan perces bónusznál valamelyik statisztikánkra, melyből egyszerre csak egy lehet rajtunk. Nem rossz, ám nem is életbevágóan fontos, de legalább lehet gyors-utazni a már látott táborok között, és van lehetőségünk különféle kiegészítőket készíteni, feltéve, ha elegendő anyagot szedtünk össze az Auroa szigetét járva.

Marco Megintbenézte gépfegyvert jutalmazott a mesterlövésznek... mert csak

Marco Megintbenézte gépfegyvert jutalmazott a mesterlövésznek... mert csak


Mivel Auroa szigete hatalmas, ezért elengedhetetlen az úton útfélen elszórt járművek "kölcsön"vétele, ha nem akarjuk fél életünket szaladgálással tölteni. Így, mondjuk, sokkal kevesebb gyűjtögetnivalót fogunk találni, de hát valamit valamiért. Azért remélem, hogy a Wildlands hibájából tanulva irányítható járművekkel fognak megáldani minket, bár ezt a béta nem sugallta... sőt épp az ellenkezőjét tapasztaltam, de én még reménykedek.

Összességében azonban a Breakpoint egyelőre nem tűnik többnek egy felturbózott Wildlands-nél, viszont nincs is semmi olyan, ami miatt igazán aggódni kéne. Rengeteg történet kiegészítőként szolgáló dokumentum és kikérdezhető civil vár ránk a sziget eldugottabb bugyraiban, így lesz lehetőségünk beleásni magunkat a sztoriba, amellett, hogy továbbra is mértéktelen mennyiségű fegyver fog a rendelkezésünkre állni; remélhetőleg, több, mint amennyi "bug" lesz (remény hal meg utoljára).
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands ugyan nem lett korszakalkotó, viszont az állandó frissítéseknek hála egy igencsak híres játékká nőtte ki magát, és egyáltalán nem volt meglepő, mikor az idei év májusában bejelentették a folytatást. '>
8 hozzászólás

Vidoros

6 éve, 3 hónapja és 19 napja

Ha csak olyan mint a Wildlands akkor én már nagyon örülök! mosolygó smiley

válasz erre

Ronalddo

6 éve, 3 hónapja és 20 napja

Jó lesz ez, én már rá vagyok gerjedve! röhögő smiley

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

6 éve, 3 hónapja és 20 napja

[Tiltott felhasználó!]

petrovicsz

6 éve, 3 hónapja és 20 napja

De kiváncsi leszek, mit hoznak ki az x-edik epizódból...

válasz erre

Gargameth

6 éve, 3 hónapja és 20 napja

VaPe írta:
Ha most kéne pontozni, mennyit dobtál volna rá Gargameth?
Szerencsére nem kell most pontozni, mert akkor bajban lenne az Ubcsiszoft mosolygó smiley De Marco nagyszerűen kiszedte a releváns idézetet: felturbózott Wildlands. Tehát a játék jó lesz, de kiemelkedő? Meglátjuk. Én remélem. Mágikus számok a dupla körforgalomban.

válasz erre

VaPe

6 éve, 3 hónapja és 20 napja

Ha most kéne pontozni, mennyit dobtál volna rá Gargameth?

válasz erre

marco

6 éve, 3 hónapja és 20 napja

Gólem írta:
Látom, bölcsen nem foglaltatok állást... röhögő smiley
"Összességében azonban a Brakepoint egyelőre nem tűnik többnek egy felturbózott Wildlands-nél"

Ennél jobban nem nagyon lehetne állást foglalni. mosolygó smiley

válasz erre

Gólem

6 éve, 3 hónapja és 20 napja

Látom, bölcsen nem foglaltatok állást... röhögő smiley

válasz erre
Ghost Recon Breakpoint
18.799 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások