A Prospero kódnevet kapta a PS5 devkit

2019. október 02.
5.6041
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Meglepő jelentéssel szolgált a Gizmodo csapata, akik megbízható forrásokra hivatkozva arról értesültek, hogy a már fejlesztőcsapatokhoz került PS5 devkit a Prospero nevet kapta a keresztségben, de ami ennél is érdekesebb, hogy valóban úgy néz ki, mint a legutóbb kiszivárgott képeken.

A PS5 tehát úgy festhet ebben a formájában, mint egy félbehajtott kalács - lásd a fenti képet -, ami mellett megtudtuk továbbá, hogy a konzol nem igazán foglalkozik majd a kapcsolódó kameratechnikák fejlesztésével, szemben az Xbox Scarlett állítólag továbbra is megveregeti a Kinect hátát, de egy kicsit fontosabb téma, hogy mindkét next-gen konzol támogatja majd a ray tracing technológiát, azonban eltérő technikák felhasználásával, tehát ezen a téren lehetnek eltérések a két gép között.

A Gizmodo kiemelte továbbá, hogy az előttünk álló új konzolok hozzák majd el minden idők legnagyobb ugrását a konzolos generációváltás tekintetében, ami meglepő kijelentés, hiszen a PS2 és a PS3 esetében valóban elképesztő fejlődés volt annak idején, de egyelőre elképzelni sem tudjuk, hogy miben tudna annyit fejlődni a PS5 vagy az Xbox Scarlett, hogy legalább megközelítse ezt a szintet.

A borítón látható renderkép a LetsGoDigital munkája.
kiszivárgott képeken.'>
4 hozzászólás

totyak

6 éve, 1 hónapja és 14 napja

Nem hiszem el, hogy nagy ugrás lesz a PS4-hez képest.

válasz erre

rDAVE

6 éve, 1 hónapja és 15 napja

Furcsa, hogy ennyire csicsás a devkit, de ők tudják. Csak a végleges legyen egyszerűbb. röhögő smiley

válasz erre

WarriorAutobot

6 éve, 1 hónapja és 15 napja

Igazából igen, teljesen mindegy hogy ez hogy néz ki. Majd úgy is mást kapunk a boltok polcaira.

válasz erre

petrovicsz

6 éve, 1 hónapja és 15 napja

Devkitnek tök mindegy milyen.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Botyi profilja