Új M2M játékmód: Itt a Battleground!

2014. július 11.
41.6311
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
M2M_Blogger profilja, adatai
M2M_Blogger
Minden kalandvágyó MMO-szerető és azzal csak most ismerkedő gamert köszöntünk második blogbejegyzésünkben! Ha esetleg lemaradtál volna az elsőről, vagy nem tudod mi is az a MagicToMaster, ne habozz, engedd meg, hogy bemutatkozzunk! Az MMORPG-k között kiemelkedő ütemezésben - egy-két hetente - frissítjük a játékot és fejlesztünk olyan funkciókat, amelyeket a felhasználói igények szülnek. A mostani bejegyzésben bemutatott is egy ilyen, hiszen a PvP csatákat Ti, játékosok hiányoltátok, nekünk pedig be kellett látni, ez az ötlet nagyon jó, így kicsit több mint egy hete megérkezett a Battleground mód a Magic2Masterbe, ezt szeretnénk most részletesebben bemutatni Nektek!


Mi az a Battleground?
A Battleground a MagicToMaster-en belül gyakorlatilag egy önálló játéklehetőség. A hatalmas bejárható terület és a számtalan változatos küldetés amit a játék kínál, egy kezdő számára néha elég nagy falat elsőre, hiszen a fejlődéshez nyilván kell idő. A Battleground lényege, hogy rövid, kevés ideig tartó PvP csatákban mérhetik össze harci tudásukat a játékosok, ennek segítségével akár már úgy is bele lehet vágni a kalandokba, hogy nem teljesen kezdő szinten indulunk neki a történetnek.

Segítségével könnyen kifejleszthetjük harci tudásunkat és szedhetünk össze tapasztalati pontokat is, amelyet a játék folyamán hasznosíthatunk. A játékmódokat igyekeztünk úgy kialakítani, hogy az alacsonyabb szintű karakterek is érvényesüljenek jó taktikával.

Miért tettük bele a játékba az új módot?
Büszkén hangoztatjuk, hogy Veletek, játékosokkal építjük a MagicToMaster-t, így természetes hogy ha valamit hiányoltok, arra odafigyelünk és mérlegeljük a játékba kerülés lehetőségét. Sokan kerestetek meg minket azzal, hogy kéne egy gyakorlótér, de még többen azzal, hogy a fejlődést valahogy gyorsítsuk meg. Sokáig törtük a fejünket a megoldáson, számtalan ötletet vetettek fel mind a fejlesztők, mind a történeti elemek kitalálói, a sok ötlet keresztezéséből jött az új, izgalmas és pörgős játékmód.

Új M2M játékmód: Itt a Battleground! - 2. kép

Fontos volt az is, hogy erősíteni, mélyíteni akartunk a játékon, hiszen lehetnek olyanok, akik egysíkúnak találják már a mobok kiiktatását, vagy épp unják a runokat - viszont ezeket nem lehet kivenni, hiszen egy MMO alappillérei.

Egy kis kedvcsináló a Battleground módhoz:



Battleground most és később
A Battleground jelenleg tesztüzemben fut, folyamatos fejlesztés alatt áll, egyfolytában figyeljük a rendszer stabilitását és a matchmaking rendszert is finomítjuk. Napról napra javítjuk a felmerült problémákat, balanszírozzuk a játékot, hogy még élvezhetőbb legyen mindenkinek. Az a célunk hogy mielőbb stabil, végleges verziónak nevezhessük a Battleground-ot!

Rögtön a második napon már kerültek be az általatok küldött módosítások, ilyen például az újraéledő játékosok meggyilkolásának megakadályozására egy rövid idejű sérthetelenség - hiszen ilyenkor gyakorlatilag azonnal le lehetne valakit kaszabolni. A tesztüzem alatt a jutalmak mérsékeltek, hogy senki ne tudjon egy hiba kihasználásával unfair előnyre szert tenni, ezeket az éles üzemben természetesen emelni és finomhangolni is fogjuk.

Természetes, hogy a kezdeti időszakban a csapatok kiegyensúlyozása nem tud még tökéletes lenni, az első 10-20 játszma arra szolgál, hogy a rendszer felmérje a játékosok erőviszonyait. Idővel azonban ez változik, a rendszer hatékonysága javul, és ahogy egyre több és több játékos csatlakozik az új módhoz, annál kiegyensúlyozottabbak lesznek a csaták. Lesz olyan, hogy valaki nem megfelelő ellenféllel kerül összecsapásba az elején, hiszen a rendszernek ki kell tapasztalnia minden játékos tudását és meg kell tudnia állapítani az erőviszonyokat. Ehhez kell néhány csata.

Új M2M játékmód: Itt a Battleground! - 3. kép

Segíts nekünk a fejlesztésben!
Szeretnénk ha továbbra is segítenétek nekünk ötleteitekkel, javaslataitokkal, ahogy eddig is tettétek! Fontos nekünk hogy Veletek, együtt építsünk olyan MMO-t, amivel maximálisan elégedett lehet minden játékos. Különösen kíváncsiak vagyunk arra, hogy mi a véleményetek az új játékmódokról, melyikben mi tetszik, vagy esetleg mi szorul javításra! Mi a véleményetek a folyamatosan alakuló PvP egyensúlyról?

Külön örülnénk, ha kitérnétek a felhasználói felület használhatóságára, kényelmességére, vagy hogy mit látnátok még szívesen a Battleground módban!

Reméljük, hogy felkeltettük a kíváncsiságotokat és ha eddig nem tettétek meg, regisztráljatok a játékba, hiszen a MagicToMaster és azon belül a Battleground is vár minden játékost! Alkossunk együtt egy igazán jó MMORPG játékot! :)
14 hozzászólás

fary87

4 éve, 10 hónapja és 24 napja

M2M_Blogger írta:
A játék itemshopját és az egyensúlyt érintő kritikákat mindenképpen megfontoljuk, mert azok játékélménye is nagyon fontos, akik nem szeretnének, vagy nem tudnak Arany Dénárt vásárolni.
A játékmód élesedésekor sok újdonság bekerül majd, addig mindenképpen átgondoljuk, mind az itt érkezett javaslatokat, mind azokat, amelyek a játékban beszéltek meg velünk.
hali én örűlnék ha a frizurákat játékon belűl lehetne megvásárolni nekem hiányzik a lofarkas ninja frizura sztm az áll legjobban a ninjának meg jó lenne ha több frizura közül lehetne választani,pár vértet és fegyvert át lehetne alakítani kicsit mert pl nekem a 20-as nija ruhát inkább 1 harcoson tudom elképzelni mint sem 1 niján amúgy nagyon tetszik még pár ötletes újjítás és sokkal élvezetesebb lenne na meg persze több player!

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 5 hónapja és 13 napja

annonimus írta:
kedves fejlesztők, team tagok!
persze igaz nagyon elején van még a battleground de már most jönnek az ötletek és most én is szeretnék leírni párat.. szóval ugye szóba került hogy mindent nullázni fogtok de a pontokat ( a battle shopba) nem. és még az is hogy felszerelések lesznek elérhetőek a bolton keresztül. igen az még oké hogy felszerelés de milyen? mert ugyebár mindenki tudja a limited a legerősebb párbajozós felszerelés utána meg az isteni és az anax( bár az anaxot nem tudom nagyon hogy mennyire jó pvpben) szóval ha a battlegroundos felszerelés erősebb lesz a limitednél akkor nem fogják venni a limitedet és akinek van annak elavult lesz. ha meg erősebb az isteninél akkor meg azt nem fogják venni...szóval valami olyasmit kéne kitalálni ami nem tesz elavultá semmilyen felszerelést.. mert most hogy bekerült ez a játék mód a pvp-s cuccokat szinte csak a battlegroundra használják.. a javaslatom az hogy a kisebbeknek kéne a felszerelést tervezni.. mondjuk úgy 150es szintig felvehető legyen a fölött ne! és úgy növekedjen a szintje mint a limited felszerelésnél 30tól indulva kiszámoltam az pont 150.. a bónuszai pedig lehetne az isteni és a limited között azért hogy a kisebb játékosok is érvényesüljenek. ezzel talán élmény dusabbá lehetne tenni a párbajt... persze még mindig nem fognak vetekedni a 180+os játékosok ellen de legalább nem egy ütésből halnak meg.. meg a felszerelések ne legyenek elérhetetlenek mondjuk úgy lehetne hogy minden nyertes csata után két battleground felszerelés pontot kapnak a játékosok vesztésnél 1et . a kardok íjak botok legyezők úgy 50 pontért megvehető legyen így a vértnél is. a sisak pajzs meg 25-25 a karkötők fülbevalók nyakláncok 10-10 a cipő 15 a fejlesztő meg 3 így lehetne gyűjtögetni a pontokat mint a runokon.. és lenne valamiért játszani azon kívül hogy xp-t kap az ember... meg ez nem a battlegroundhoz tartozik de azért szeretném leírni ha nem gond... az állatokkal kapcsolatban lenne tippem.. szerintem elég lassúak ezek a jószágok lehetne 2szer ilyen gyorsabb is az összes vagy a mozgási sebességgel együtt növekedjen az állat sebessége is mert sokszor gyalog a 150es mozgási sebességgel annyival megyek kb. mint egy pokol lóval.. ennyit szerettem volna megosztani veletek remélem hasznosakat mondtam.
A statisztikákat még biztosan nullázni fogjuk, de az eddig megszerzett BattlePointjaitok megmaradnak. A felszerelésekről pontosabbat még nem mondhatok, de igyekszünk úgy beállítani, hogy illeszkedjen az eddig struktúrába.
A Battleground felszerelésekhez elsősorban BattlePointra, a minden csata után megkapott jutalompontokra lesz szükséged, melyek nagyon hasonlóan működnek az általad vázolt rendszerhez. Mindenki kap BattlePointot minden egyes lejátszott játék után, a vesztes kevesebbet, a győztes többet. A rendszer figyelembe veszi azt is, hogy milyen aktív voltál az adott csatában, így egy kiemelkedően jó játékos a vesztes oldalon is csinos pontösszeggel gazdagodhat. A BattleShopból elérhető tárgyak árát ebből lehet összegyűjteni - a jelenlegi tesztek alatt csak az elhasználódó tárgyat, varázsitalok érhetők el, de amint végére érünk a próbaüzemmódnak bővítjük majd a kínálatot.

Ami a hátasokat illeti, igazad lehet. Mindenhol igyekeztünk, hogy a lovaglás gyorsabb legyen, mint az elérhető leggyorsabb futás, de a visszajelzések szerint egy nem sikerült maradéktalanul. Biztosan foglalkozni fogunk ezzel a problémával ? akár úgy is, ahogyan említetted, és alkalmazzuk a mozgás bónuszt a hátasokra.

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 5 hónapja és 13 napja

Hentes írta:
Nemrég regeltem be, de én a Battlegroundot kihagynám inkább. Maradok a jól bevált mászkálásnál!

Milyen változtatások jönnek még mostanában?
Ha majd lesz kedved, azért próbáld ki a Battlegroundot is. Elsősorban magasabb szintű játékosokat céloz meg, de például a Power Hunting és a Domination játékmódon egy-egy taktikusan játszó alacsonyabb szintű játékos is érvényesülhet.
A közeljövőben még a Battlegroundra és a játékban lévő hibák kijavítására koncentrálunk, és csak utána kezdünk komolyabb fejlesztésbe, de igyekszünk majd időről-időre kisebb újításokkal vagy eventekkel kedveskedni nektek

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 5 hónapja és 13 napja

"ami zavar ha tovabb tolt mikor rak be akkor mar csak nezokent vehetek reszt a csataban"

Hát, mivel a csatában egymás játékát is befolyásoljátok ezért kell egy időkorlát, a lassan belépő játékosokra sajnos nem várhatunk örökké, viszont változtattunk ezen a rendszeren, így most már nem tesz be egyből mást a kieső játékos helyére. Megnöveltük a kezdeti várakozást, és adunk egy további 1.5 perc türelmi időt, ami alatt az érintett csapat emberhátrányban játszik, s csak ennek leteltével keresünk cserét. Azt reméljük, hogy ezzel minimálisra csökkenthetjük a gondokat a megfigyelőként berakással.

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 5 hónapja és 13 napja

A játék itemshopját és az egyensúlyt érintő kritikákat mindenképpen megfontoljuk, mert azok játékélménye is nagyon fontos, akik nem szeretnének, vagy nem tudnak Arany Dénárt vásárolni.
A játékmód élesedésekor sok újdonság bekerül majd, addig mindenképpen átgondoljuk, mind az itt érkezett javaslatokat, mind azokat, amelyek a játékban beszéltek meg velünk.

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 5 hónapja és 13 napja

Köszönjük a sok bíztatást és a visszajelzéseket.

Zömében pozitív kommentárok érkeztek mind az új játékmódokkal, mind a Battlegrounddal együtt bevezetett egyéb változtatásokkal szemben. Örülünk, hogy egy efféle tesztüzemben indítottuk az új játékmódot, mert az első két héten máris rengeteg tanulságot le tudtunk szűrni, és ezek alapján néhol módosítottunk, néhol bővítettünk a rendszeren, hogy minél jobb játékélményt nyújtson, és sok kezdeti hibára is fény derült, amelyeket folyamatosan javítunk.

Köszönjük mindazoknak, akik részt vettek a játékmód tesztjeiben, és továbbra is számítunk az együttműködésetekre.

válasz erre

annonimus

5 éve, 5 hónapja és 14 napja

kedves fejlesztők, team tagok!
persze igaz nagyon elején van még a battleground de már most jönnek az ötletek és most én is szeretnék leírni párat.. szóval ugye szóba került hogy mindent nullázni fogtok de a pontokat ( a battle shopba) nem. és még az is hogy felszerelések lesznek elérhetőek a bolton keresztül. igen az még oké hogy felszerelés de milyen? mert ugyebár mindenki tudja a limited a legerősebb párbajozós felszerelés utána meg az isteni és az anax( bár az anaxot nem tudom nagyon hogy mennyire jó pvpben) szóval ha a battlegroundos felszerelés erősebb lesz a limitednél akkor nem fogják venni a limitedet és akinek van annak elavult lesz. ha meg erősebb az isteninél akkor meg azt nem fogják venni...szóval valami olyasmit kéne kitalálni ami nem tesz elavultá semmilyen felszerelést.. mert most hogy bekerült ez a játék mód a pvp-s cuccokat szinte csak a battlegroundra használják.. a javaslatom az hogy a kisebbeknek kéne a felszerelést tervezni.. mondjuk úgy 150es szintig felvehető legyen a fölött ne! és úgy növekedjen a szintje mint a limited felszerelésnél 30tól indulva kiszámoltam az pont 150.. a bónuszai pedig lehetne az isteni és a limited között azért hogy a kisebb játékosok is érvényesüljenek. ezzel talán élmény dusabbá lehetne tenni a párbajt... persze még mindig nem fognak vetekedni a 180+os játékosok ellen de legalább nem egy ütésből halnak meg.. meg a felszerelések ne legyenek elérhetetlenek mondjuk úgy lehetne hogy minden nyertes csata után két battleground felszerelés pontot kapnak a játékosok vesztésnél 1et . a kardok íjak botok legyezők úgy 50 pontért megvehető legyen így a vértnél is. a sisak pajzs meg 25-25 a karkötők fülbevalók nyakláncok 10-10 a cipő 15 a fejlesztő meg 3 így lehetne gyűjtögetni a pontokat mint a runokon.. és lenne valamiért játszani azon kívül hogy xp-t kap az ember... meg ez nem a battlegroundhoz tartozik de azért szeretném leírni ha nem gond... az állatokkal kapcsolatban lenne tippem.. szerintem elég lassúak ezek a jószágok lehetne 2szer ilyen gyorsabb is az összes vagy a mozgási sebességgel együtt növekedjen az állat sebessége is mert sokszor gyalog a 150es mozgási sebességgel annyival megyek kb. mint egy pokol lóval.. ennyit szerettem volna megosztani veletek remélem hasznosakat mondtam.

válasz erre

valaki11

5 éve, 5 hónapja és 14 napja

sziasztok!!

az új pálya szerintem tök jó! azt nem értem ha pvp pálya miért kell az ellenfelet ki jelölni))) szerintem a felszereléssel vannak gondok példa az isteni cuccok szinte nem érnek semmit:-(( főleg ha az ellenfélnek van egy vagy kettő limited cucca az csak duma hogy ki lehet taktikázni.. a limited az bivaly erős ..szerintem minden felszerelést át kéne vizsgálni rendesen hogy ne legyenek ekkora külömbségek...ha valaki optplni akar az kész vagyon mert nagyon drágák..

válasz erre

Mordorer

5 éve, 5 hónapja és 15 napja

Nem próbáltam még ki de ez elég jónak tűnik! Vidi meg odab*sz!

válasz erre

Vendég

5 éve, 5 hónapja és 15 napja

A bátorságköpenyt rendkívül drágának találom az itemshopban, na meg legalább lehetne elérhető a játékon belül valamilyen szinten ingyenesen.

Sok ékszer fejlesztése értelmetlen +1-+9-re alig van valami eltérés az értékek között.

válasz erre

Hentes

5 éve, 5 hónapja és 15 napja

Nemrég regeltem be, de én a Battlegroundot kihagynám inkább. Maradok a jól bevált mászkálásnál!

Milyen változtatások jönnek még mostanában?

válasz erre

Vendég

5 éve, 5 hónapja és 15 napja

sziasztok.elsonek is azt rontottatok el szerintem, hogy az optolokat item shopba raktatok be.megpedig azert mert igy is eleg nagy a balansz bg-n es velemenyem szerint nem szabadott volna kivenni az optolokat a boltbol..igy most az ervenyesul aki tobbet tud kolteni az ingyenes jatekra! Igen tudom lehet utni demon kapubol de az olyan ritkan ad, hogy megemliteni is felesleges inkabb lennenek erosebbek a mobok,bossok csak lehessen aranyert optolni vagy tegyetek e felvetest nyilvanos szavazasra hamar nallatok a jatekosok az elsok a masik ami zavar az az isteni*premum* vert annyira gyenge az anaxhoz kepest, hogy nemeri meg felhuzni ami mellesleg nem is olcso! A bg ezeken kivul jo hogy betettetek sokat dob a szinvonalon ami zavar ha tovabb tolt mikor rak be akkor mar csak nezokent vehetek reszt a csataban.ezeken kivul jo game es buszke vagyok, hogy a magyarok is tudnak jo jatekot csinalni bocsi az ekezetek miatt telorol irok.sziasztok

válasz erre
12a(z) 2 -ből

kapcsolódó tartalmak

MagicToMaster

MagicToMaster

legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

babem profilja