Mi az a Battleground?
A Battleground a MagicToMaster-en belül gyakorlatilag egy önálló játéklehetőség. A hatalmas bejárható terület és a számtalan változatos küldetés amit a játék kínál, egy kezdő számára néha elég nagy falat elsőre, hiszen a fejlődéshez nyilván kell idő. A Battleground lényege, hogy rövid, kevés ideig tartó PvP csatákban mérhetik össze harci tudásukat a játékosok, ennek segítségével akár már úgy is bele lehet vágni a kalandokba, hogy nem teljesen kezdő szinten indulunk neki a történetnek.
Segítségével könnyen kifejleszthetjük harci tudásunkat és szedhetünk össze tapasztalati pontokat is, amelyet a játék folyamán hasznosíthatunk. A játékmódokat igyekeztünk úgy kialakítani, hogy az alacsonyabb szintű karakterek is érvényesüljenek jó taktikával.
Miért tettük bele a játékba az új módot?
Büszkén hangoztatjuk, hogy Veletek, játékosokkal építjük a MagicToMaster-t, így természetes hogy ha valamit hiányoltok, arra odafigyelünk és mérlegeljük a játékba kerülés lehetőségét. Sokan kerestetek meg minket azzal, hogy kéne egy gyakorlótér, de még többen azzal, hogy a fejlődést valahogy gyorsítsuk meg. Sokáig törtük a fejünket a megoldáson, számtalan ötletet vetettek fel mind a fejlesztők, mind a történeti elemek kitalálói, a sok ötlet keresztezéséből jött az új, izgalmas és pörgős játékmód.
Egy kis kedvcsináló a Battleground módhoz:
Battleground most és később
A Battleground jelenleg tesztüzemben fut, folyamatos fejlesztés alatt áll, egyfolytában figyeljük a rendszer stabilitását és a matchmaking rendszert is finomítjuk. Napról napra javítjuk a felmerült problémákat, balanszírozzuk a játékot, hogy még élvezhetőbb legyen mindenkinek. Az a célunk hogy mielőbb stabil, végleges verziónak nevezhessük a Battleground-ot!
Rögtön a második napon már kerültek be az általatok küldött módosítások, ilyen például az újraéledő játékosok meggyilkolásának megakadályozására egy rövid idejű sérthetelenség - hiszen ilyenkor gyakorlatilag azonnal le lehetne valakit kaszabolni. A tesztüzem alatt a jutalmak mérsékeltek, hogy senki ne tudjon egy hiba kihasználásával unfair előnyre szert tenni, ezeket az éles üzemben természetesen emelni és finomhangolni is fogjuk.
Természetes, hogy a kezdeti időszakban a csapatok kiegyensúlyozása nem tud még tökéletes lenni, az első 10-20 játszma arra szolgál, hogy a rendszer felmérje a játékosok erőviszonyait. Idővel azonban ez változik, a rendszer hatékonysága javul, és ahogy egyre több és több játékos csatlakozik az új módhoz, annál kiegyensúlyozottabbak lesznek a csaták. Lesz olyan, hogy valaki nem megfelelő ellenféllel kerül összecsapásba az elején, hiszen a rendszernek ki kell tapasztalnia minden játékos tudását és meg kell tudnia állapítani az erőviszonyokat. Ehhez kell néhány csata.
Szeretnénk ha továbbra is segítenétek nekünk ötleteitekkel, javaslataitokkal, ahogy eddig is tettétek! Fontos nekünk hogy Veletek, együtt építsünk olyan MMO-t, amivel maximálisan elégedett lehet minden játékos. Különösen kíváncsiak vagyunk arra, hogy mi a véleményetek az új játékmódokról, melyikben mi tetszik, vagy esetleg mi szorul javításra! Mi a véleményetek a folyamatosan alakuló PvP egyensúlyról?
Külön örülnénk, ha kitérnétek a felhasználói felület használhatóságára, kényelmességére, vagy hogy mit látnátok még szívesen a Battleground módban!
Reméljük, hogy felkeltettük a kíváncsiságotokat és ha eddig nem tettétek meg, regisztráljatok a játékba, hiszen a MagicToMaster és azon belül a Battleground is vár minden játékost! Alkossunk együtt egy igazán jó MMORPG játékot! :)