MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

2014. június 18.
43.1431
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
M2M_Blogger profilja, adatai
M2M_Blogger
Kedves kalandkedvelő játékosok, Harcosok, Sámánok, Ninják, Petrunok! Engedjétek meg, hogy bemutatkozzunk, mi vagyunk a Laniatus, egy magyar fejlesztőcsapat, aki mostantól egészen új megközelítésből fejleszti játékát, a MagicToMaster-t! Amikor a Game Channel megkeresett minket a hivatalos blog lehetőségével, nem sokat kellett gondolkodnunk hogy igent mondjunk, hiszen végre egy olyan felületen tudunk veletek, játékosokkal kommunikálni, ami él, lélegzik és megfelelő visszajelzést ad arról amit csinálunk: nekünk pedig pontosan erre van szükségünk!


A MagicToMaster a nagyközönség számára 2014 márciusa óta elérhető indie MMORPG, magyar háttérrel és tulajdonossal. Indie projektként már az nagy nemzetközi siker számunkra, hogy a török játékosok is nagyon érdeklődők, a közel 50 ezer regisztrált és nagyjából 17 ezer aktív játékos komoly hányadát ők teszik ki. A játék továbbá angol és természetesen magyar nyelven is elérhető, negyed évvel az indulás után nagyjából 150 játékos van folyamatosan egyidőben a rendszerben, akik aktívan tudnak beszélgetni magyarul egymással. Ez a szám folyamatosan nő.

marco: Annak, hogy a MagicToMaster hivatalos fejlesztői blogja a Game Channel oldalon indul el, nagy jelentősége van számunkra. Itt egy magyar csapat, aki képes (és bátor!) volt annyira nyitni a célközönsége felé, hogy egy független felületen kommunikáljon a játékosokkal, és ezt épp nálunk teszi, büszkeséggel tölt el minket. Azért pedig, hogy a nagynevű hardverfejlesztők mellett elsőként jelent meg a játékfejlesztés világából, ezzel megnyitva a GC-s official blogok egy új világát, külön köszönet illeti őket részünkről! Üdv itt M2M!:)

Aki nem ismeri a MagicToMastert, annak ajánljuk a Game Channel saját tesztjét a játékról, amelyben megismerkedhettek azzal az MMO világgal, amit nap mint nap építünk, fejlesztünk. Szeretnénk az elkövetkező hónapokban, években itt is kommunikálni veletek, hiszen őszintén tudunk ezen a felületen vallani kudarcainkról, mesélni büszkén sikereinkről, bemutatni fejlesztéseinket és magunkat is.

MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t! - 2. kép

Kéthetente jelentkező bejegyzéseinkben folyamatosan be fogjuk mutatni a játék újdonságait, felvázoljuk az irányt amerre haladni szeretnénk, ti pedig tudjátok ezeket formálni. Hozzászólásokkal, pozitív vagy negatív kritikákkal, ötletekkel tudtok minket segíteni, mi pedig a maximális figyelemmel fogjuk ezeket értékelni és aktívan felhasználunk minden olyan ötletet, felvetést, amellyel - követe a játékosokkal a játékosokért elvet - előrébb vihetjük a MagicToMaster sorsát.

A tervünk az hogy egy olyan, a közösségi ötletekből aktívan építkező MMORPG-t készítsünk, amely nem volt még a játékok között. Meg tudjuk ezt tenni azért, mert a fejlesztők magyarok, így a kommunikáció az anyanyelvünkön tud folyni, a hivatalos blognak köszönhetően pedig sokkal közvetlenebbül beszélhetünk egymással mint eddig, hiszen ez az oldal nem egy Support felület, hanem egy újfajta eszköz, ahol ti és mi is aktívan tudunk reagálni egymás megjegyzéseire. Fontos azonban, hogy a játék telepítése után sem maradtok segítség nélkül, hiszen már magában a telepítőben egy online chat található, amiben közvetlenül tudtok a fejlesztőkkel kommunikálni, valamint kalandozásaitok során végig tudtok valakihez fordulni, hiszen a csapat folyamatosan jelen van a játékban.



Nincs más hátra, mint hogy megkérjünk Titeket, fejtsétek ki véleményeteket a játékról, mondjátok el nekünk, mi az amin változtatnátok, mit szeretnétek a játékban viszontlátni, hogyan tehetjük jobbá számotokra a MagicToMaster-t! Mivel hetente-kéthetente új frissítést adunk ki a játékhoz, így a jó és hasznos ötletek hamar bekerülhetnek abba az MMORPG világba amit építünk, veletek, közösen, nektek.

Kis fejlesztő cégként előnyünk hogy nem rendelkezünk a nagy multi cégekre jellemző tömeggel és ezáltal tehetetlenséggel. Szűk körben kerül elbírálásra egy-egy fejlesztés megvalósítása és tesztelése is, így a megszokottnál gyorsabb a "reakcióidőnk". Hátránya viszont, hogy a nagy cégek tapasztalatának és létszámbeli és anyagi erőforrásainak töredékével sem rendelkezünk. Így tehát kérünk benneteket, hogy ennek tükrében jelezzétek és várjátok a remélt és kért változtatásokat, vagy a már meglévő dolgok kritikáját, és dicséretét.

Ha még nem tetted meg, töltsd le a klinest, várunk a játékban: http://www.magictomaster.hu

Várjuk kommentjeiteket, ne kíméljetek! Alkossunk együtt egy igazán jó MMORPG játékot! :)
49 hozzászólás

Vendég

5 éve, 9 hónapja és 24 napja

"#43

Szia!

A csapattagok és a játékosok közötti kapcsolat szerintem is nagyon jó! Más játékon jászó ismeröseim panaszkodnak, hogy ilyen bunkó a Team stb.. És erre a csapatra hálistennek ez nem igaz! Arietta, Andora, Dante, Fry , "Chaomi"! Őket mai napig tisztelem és becsülöm! Mindig segítőkészek voltak, amikor problémámmal hozzájuk fordultam! Többi csapattaggal sajnos nem volt alkalmam megismerkedni az évek során! Na meg.. amikor egy GM minden követ megmozgat, hogy olyanban segítsen nekem, ami Support ügy lenne.. hát ez az érzés felbecsülhetetlen! Ezért vagytok ti mások, mint a többi! Ezért szeret benneteket ennyi ember! Majdnem csak egy "szűk" családi körhöz tudnám hasonlítani ezt a játékot! A játékot alaposabban megvizsgáltam és az ötleteim kb. 70%-a már bekerült a frissítésekkel! A személyes találkozó rem?lem a közeljövőben összejöhet, és bekukkanthatok a kulisszák mögé.. ezt poénnak szántam! Na, de ez a Blog tényleg az ötletekről szóljon, és ne az én Drámáimtól zengjen! További minden jót Kívánok minden csapattagnak, játékosnak! Hajrá M2M!

válasz erre

Vendég

5 éve, 9 hónapja és 25 napja

M2M_Blogger
Vendég írta:
Sziasztok! Az a problémám lenne, hogy mikor megölök egy mobot és dob pl.: Cián maszkot. Az én Cián maszkjaim a 3. oldalon található, de pl. amikor át kattintok a leltárban a 2. oldalra és bezárom a leltárat és felveszem a Cián maszkot nem a többihez gyűjti hanem arra az oldalra amelyiken otthagytam a leltárat, szóval meglehetne azt oldani, hogy azonos tárgyakat ugyanoda gyűjtse, mikor felveszem ne pedig egy másikra amelyik épp nyitva van.
Eredetileg szándékosan terveztük így a rendszert, hogy ha begyűjtés közben nyitva van a leltárad biztos lehess benne, hogy megkaptad a tárgyat, és nem kell keresgélned. Ettől függetlenül, amikor nincs nyitva az ablak, valóban hasznosabb lenne, ha összerakná a dolgokat. Mit szólsz ahhoz a változtatáshoz, hogy nyitott leltárral marad a jelenlegi rendszer, hogy az aktív oldalra teszi az új tárgyat (különben sokan azt hihetnék, hogy nem kapták meg a jutalmat) de bezártad az ablakot, akkor hozzáadódik a megfelelő gyűjtőhöz?
-----------------------------------------------------------------
Nekem tökéletesen megfelelne, ha így lenne.
-----------------------------------------------------------------
Viszont van még egy ötletem, hogy mikor magamra hívok egy csoportot, pl.: 3 mob dob tárgya(ka)t, az egyik isteni elixirt, a 2. Cián maszkot, a 3. pedig varázs íjat dob és mindegyiknél megjelenik a zöld fény. A "0" megnyomásával csak egyszerre az egyiket tudom felvenni, majd a másikat... Na és az ötlet az lenne, hogy ha megnyomom a "0"-t, akkor egy bizonyos ható sugaron belül minden droppolt tárgyat egy rublikába gyűjtsön.

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 9 hónapja és 25 napja

Vendég írta:
Üdvözlök minden kedves olvasót!

Bár nem fejlesztéshez adnék most ötleteket ( persze van pár olyan, amit nagyon szívesen megosztanék ), de hatalmas örömmel tölt el, hogy az "én" kedves Csapatom, ekkora erőfeszítéssel dolgozik a játékon, illetve ekkora hangsúlyt fektet a játékosok véleményére.
Nagyon régi játékos vagyok, akit folyamatosan lenyűgöz a Team a fejlesztéseikkel! Annakidején, amikor regisztráltam éreztem, hogy a legjobb helyet választottam! Sajnos a jelenlegi helyzetem miatt csak " messziről láthatom " a bekerülő frissítéseket! Természetesen igyekszem minél több időt eltölteni játékban!
Remélem egyszer lehetőségünk adódik ezt a rengeteg jó dolgot meghálálni, esetleg találkozni a Csapat tagokkal! Pár évvel ezelőtt ( még "gyerekfejjel" ), megvalósítandó tervem volt, hogy személyesen találkozhatok a tagokkal. Ez az érzés a mai napig tart. Szerintem sokatokban is megfordult ez a dolog!
Tökéletes csapat, kiváló-, s prémium játékélmény!
Köszönöm ezt a rengeteg veletek eltöltött játékidőt! Remélem a közeljövőben aktívabban részt tudok majd venni a játékban!

Mindenkinek kellemes játékidőtöltést kívánok! A Team tagjainak meg persze kitartást, sok eröt a jövőre nézve!

CSAK AZ M2M!!

Egy játékos
Nagyon köszönjük a kedves szavakat, és az elismerést.

El sem tudjátok képzelni milyen kellemes és motiváló érzés a játékosokkal beszélni, meghallgatni őket a játékról, legyen akár dicséret, akár kritika. A Supporton dolgozó csapattagok és a GM-ek eddig is személyes kapcsolatot ápoltak a játékosokkal, és igyekeztek képviselni a csapatot a játék világában, ezzel a bloggal pedig tovább szeretnénk erősítani a játék fejlesztésének emberi oldalát.

Szeretnénk, ha megismernétek a csapat gondolatait, céljait, és ezen keresztül jobban megértenétek, hogy mit miért teszünk, vagy éppen nem teszünk, milyen újdonságokra koncentrálunk, és mivel próbáljuk jobbá tenni a játékot, így ha majd sor kerül az általad említett személyes találkozásra, akkor régi ismerősként üdvözölhetjük majd egymást.
Addig is remélem, hogy megoldódnak a gondjaid, ami miatt most nem tudsz részt venni a játékban, és szeretettel várunk az M2M világában Sőt, az említett ötleteket is oszd meg velünk, ha gondolod!

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 9 hónapja és 25 napja

Vendég írta:
Hello megint!

Ismét lenne néhány ötletem.(A 3 fajta pet hsz-t is én írtam). Először is nagyon jól meg lett csinálva ez BG rendszer, jó ötlet volt ,remélem lesznek még hasonlók vagy jobbak. Meg kéne csinálni, hogy a saját trófeáid más is láthassa a profilon keresztül. A Chuck Norris trófeát át kéne nevezni, értem a poént, de el kell dönteni, hogy a játék poénos(mint a WildStar) vagy komoly témájú,én a történet alapján az utóbbit vontam le. Lehetne a trófeákért bizonyos rangokat szerezni, ami a nevünk melett jelenik meg(pl: hős,legenda,nemes)
A béta tesztelők kaphatnának valami jutalmat(akár jelképeset), de egyedit, amit sak ők kapnak, hogy akár 2 év múlva büszkén mutogathatják, hogy ŐK RÉSZT VETTEK A BÉTA TESZTEN.

Egy bug: mikor jelentkeztem egy BG,akkor b 2mp után be is választott,megjelent a töltőképernyő. Letettem a tálára amíg tölt. Halottam a hangot,ami jelzi, hogy betöltött,10mp után visszahoztam az balakot, de azt írta ki, hogy túl későn jelentkeztem(???mi???). A nevem ott volt a versenyzők között, de csak nézőként maradhattam a pályán. Nem tudom, hogy ez most bug vagy nem, de javítani kéne.

Üdvözlettel: ROLI77/Nertal
Köszönjük a javaslatokat.

Akárcsak a battleground rendszer, a trófeák is tesztüzemben vannak bevezetve, sok egyéb trófeát fogunk elérhetővé tenni az elkövetkező időkben. Ezek között lesznek komoly és tréfás hangvételűek, sőt személyes dolgok is, hiszen egy teljes és élő világnak éppen úgy része lehet a humor, mint az eposzba illő csaták. Ennek ellenére az általad említett achievementet átdolgozzuk. Senkinek nem fog fájni - talán nem titok, de még nem oldotta ki egyetlen játékos sem
A trófeák természetesen meg fognak jelenni a profil ablakban is, és hamarosan katonai rangok is büszkén hirdetik majd az elkötelezett játékosok érdemeit ? egy rugóra jár az agyunk
A hiba jelenséget sajnos ismerjük és igyekszünk minden ilyesmit kijavítani, mire végzünk a Battleground teljes élesítésével. Nagyon köszönjük, hogy jelezted, pontosan erre a játékosi segítségre számítottunk, amikor ebben a formában indítottuk az új játékmódot. Hálásak vagyunk és dolgozunk a javításokon.

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 9 hónapja és 25 napja

Vendég írta:
Sziasztok! Az a problémám lenne, hogy mikor megölök egy mobot és dob pl.: Cián maszkot. Az én Cián maszkjaim a 3. oldalon található, de pl. amikor át kattintok a leltárban a 2. oldalra és bezárom a leltárat és felveszem a Cián maszkot nem a többihez gyűjti hanem arra az oldalra amelyiken otthagytam a leltárat, szóval meglehetne azt oldani, hogy azonos tárgyakat ugyanoda gyűjtse, mikor felveszem ne pedig egy másikra amelyik épp nyitva van.
Eredetileg szándékosan terveztük így a rendszert, hogy ha begyűjtés közben nyitva van a leltárad biztos lehess benne, hogy megkaptad a tárgyat, és nem kell keresgélned. Ettől függetlenül, amikor nincs nyitva az ablak, valóban hasznosabb lenne, ha összerakná a dolgokat. Mit szólsz ahhoz a változtatáshoz, hogy nyitott leltárral marad a jelenlegi rendszer, hogy az aktív oldalra teszi az új tárgyat (különben sokan azt hihetnék, hogy nem kapták meg a jutalmat) de bezártad az ablakot, akkor hozzáadódik a megfelelő gyűjtőhöz?

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 9 hónapja és 25 napja

Elöljáróban:

Sajnáljuk, hogy csak ilyen megkésve tudunk válaszolni, biztosan megértitek, hogy az új BATTLEGROUND rendszer bevezetése eléggé lekötötte a figyelmünket.
Továbbra is igyekszünk minden kérdésre és javaslatra reagálni, és örülünk, ha megkerestek minket a játékban, a support felületen vagy itt a GameChannelen keresztül.

válasz erre

Vendég

5 éve, 10 hónapja és 1 napja

Üdvözlök minden kedves olvasót!

Bár nem fejlesztéshez adnék most ötleteket ( persze van pár olyan, amit nagyon szívesen megosztanék ), de hatalmas örömmel tölt el, hogy az "én" kedves Csapatom, ekkora erőfeszítéssel dolgozik a játékon, illetve ekkora hangsúlyt fektet a játékosok véleményére.
Nagyon régi játékos vagyok, akit folyamatosan lenyűgöz a Team a fejlesztéseikkel! Annakidején, amikor regisztráltam éreztem, hogy a legjobb helyet választottam! Sajnos a jelenlegi helyzetem miatt csak " messziről láthatom " a bekerülő frissítéseket! Természetesen igyekszem minél több időt eltölteni játékban!
Remélem egyszer lehetőségünk adódik ezt a rengeteg jó dolgot meghálálni, esetleg találkozni a Csapat tagokkal! Pár évvel ezelőtt ( még "gyerekfejjel" ), megvalósítandó tervem volt, hogy személyesen találkozhatok a tagokkal. Ez az érzés a mai napig tart. Szerintem sokatokban is megfordult ez a dolog!
Tökéletes csapat, kiváló-, s prémium játékélmény!
Köszönöm ezt a rengeteg veletek eltöltött játékidőt! Remélem a közeljövőben aktívabban részt tudok majd venni a játékban!

Mindenkinek kellemes játékidőtöltést kívánok! A Team tagjainak meg persze kitartást, sok eröt a jövőre nézve!

CSAK AZ M2M!!

Egy játékos

válasz erre

Vendég

5 éve, 10 hónapja és 1 napja

Hello megint!

Ismét lenne néhány ötletem.(A 3 fajta pet hsz-t is én írtam). Először is nagyon jól meg lett csinálva ez BG rendszer, jó ötlet volt ,remélem lesznek még hasonlók vagy jobbak. Meg kéne csinálni, hogy a saját trófeáid más is láthassa a profilon keresztül. A Chuck Norris trófeát át kéne nevezni, értem a poént, de el kell dönteni, hogy a játék poénos(mint a WildStar) vagy komoly témájú,én a történet alapján az utóbbit vontam le. Lehetne a trófeákért bizonyos rangokat szerezni, ami a nevünk melett jelenik meg(pl: hős,legenda,nemes)
A béta tesztelők kaphatnának valami jutalmat(akár jelképeset), de egyedit, amit sak ők kapnak, hogy akár 2 év múlva büszkén mutogathatják, hogy ŐK RÉSZT VETTEK A BÉTA TESZTEN.

Egy bug: mikor jelentkeztem egy BG,akkor b 2mp után be is választott,megjelent a töltőképernyő. Letettem a tálára amíg tölt. Halottam a hangot,ami jelzi, hogy betöltött,10mp után visszahoztam az balakot, de azt írta ki, hogy túl későn jelentkeztem(???mi???). A nevem ott volt a versenyzők között, de csak nézőként maradhattam a pályán. Nem tudom, hogy ez most bug vagy nem, de javítani kéne.

Üdvözlettel: ROLI77/Nertal

válasz erre

Vendég

5 éve, 10 hónapja és 3 napja

Sziasztok! Az a problémám lenne, hogy mikor megölök egy mobot és dob pl.: Cián maszkot. Az én Cián maszkjaim a 3. oldalon található, de pl. amikor át kattintok a leltárban a 2. oldalra és bezárom a leltárat és felveszem a Cián maszkot nem a többihez gyűjti hanem arra az oldalra amelyiken otthagytam a leltárat, szóval meglehetne azt oldani, hogy azonos tárgyakat ugyanoda gyűjtse, mikor felveszem ne pedig egy másikra amelyik épp nyitva van.

válasz erre

Kósza

5 éve, 10 hónapja és 7 napja

Sziasztok! Elsőnek szeretném megköszönni mindenki nevében a válaszokat, mert nagyszerű érzés látni, hogy komolyan gondoljátok amit írtatok!

Hamarosan leírom én is az ötleteimet... és ez fenyegetés, nem ígéret.

válasz erre

Vendég

5 éve, 10 hónapja és 7 napja

M2M_Blogger írta:
A bónuszok ár-érték arányait igyekeztünk úgy beállítani, hogy "normális" játék mellett is megérje őket használni, ami hét napon át, napi néhány óra játékot feltételez. Azt, hogy 7 napig használható, bármennyit is játszol, inkább lehetőség - gondolj bele, korai szinteken fél - egy óra, egy szintlépés, később lassul, de 168 óra játék rengeteg előrehaladásra elegendő lenne, irreális, hogy ilyen tartós bónuszokat lehessen vásárolni.
Viszont abban igazad van, hogy aki ritkán, vagy rendszertelenül játszik, az nehezen tudja kiszámítani, hogy ki tudja-e majd használni a bónuszát. Mit szólnál olyan lehetőséghez, hogy a 7 napos bónuszok mellett bővíthetnénk a palettát olyanokkal is, amelyek kevesebb ideig (mondjuk 12-24 óra), de tiszta játékidőn át tartó bónuszokat adnának, azaz amikor a játékos ki van jelentkezve, akkor nem pörögnek. Ezzel kiszámíthatóságot adva azoknak akik nem tudnák kihasználni a 7 napos bónusz előnyeit. Kíváncsiak vagyunk a véleményedre!
a napi 6 orat nem neveznem ritkanak es rendszertelennek....
de valoban lenditene az ugyon egy 12-24 oras!

válasz erre

M2M_Blogger

5 éve, 10 hónapja és 8 napja

Vendég írta:
Ezt már elküldtem a supportra,de leírom ide is mert érdekelne a válasz és, hogy mennyire kivitelezhető(remélem nem gond).

Be kéne rakni úgynevezett PET-eket a játékba.(igen írtátok,hogy ezek bent lesznek ennek örülök) Lennének alapok,ritkábbak és limitált kiadásúak, különböző erősségűek. Ha előhívjuk az állat akkor aktiválodna és kovetne minket.
3 fajta lehetne:
-Battle petegít a harcban, támadja az ellenséges szornyeket
-Bag pet: bónusz férőhelyet biztosít a tárgyaknak
-Buff pet:végleges bónuszt ad(pl 10% félemberek elleni erő)

A repülő állatokkal meg lehetne valamit kezdeni, mert annak semmi értelme, hogy 1 centivel repülnek a föld felett.
Meg lehetne csinálni, hogy amik repülnek,azok kicsit lasabbak, de tényleg lehet velük repülni, feljebb menni, emelkedni... Szerintem kivitelezhető lenne(még Hero Engine-el is). Mert ez egy 2014 és MMORPG-től elvárt.
A Pet rendszerrel kapcsolatos ötleteid nagyon tetszenek nekünk és nagyjából egybe is vágnak a saját elképzeléseinkkel Bár a tényleges fejlesztésére még csak később kerül sor, már mi is nagyon izgatottak vagyunk ezzel kapcsolatban.

A repülő állatok repülése jelenleg csak esztétikai dolog. Jól látod, hogy a tényleges szabad repülésnek nem a motor szab gátat, a válasz inkább a pályáink szerkezetében keresendő, és abban ahogyan egymáshoz kapcsolódnak. A jelenlegi pályák zárt egésznek tekinthetők és a játékélmény úgy van kialakítva, hogy bizonyos helyekre csak meghatározott utakon juthassanak el a játékosok, így ezeket a korlátokat teljesen újra kéne gondolni, egész pályákat áttervezni, vagy újra elkészíteni.
A pályáink optimalizációja is erősen épít arra, hogy a játékosok a megszokott perspektívából tekintenek a pályára, és nem felülről, így a szabad repülést tartalmazó játékok mindig magasabb gépigénnyel rendelkeznek, illetve a miénktől eltérő módon vannak optimalizálva, ezen a téren viszont a Hero Engine maga is megnehezíti a dolgunkat, sokszor kompromisszumra kényszerít minket.
Nem elképzelhetetlen, hogy ezeket a problémákat egyszer áthidaljuk, de jelenleg ekkora mérvű átalakítások nem szerepelnek a terveinkben.

válasz erre
12345a(z) 5 -ből
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

rDAVE profiljagery1113 profilja