Age of Wushu 2- Új CBT hírek-Házasságrendszer

Az új kínai cbt-be bekerült házasságrendszerről

1 a(z) 1 -ból

Ezt a témát lezártuk, nem szólhatsz hozzá!

marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.362 hsz
#2 • 2017.09.06. 18:06
Ne szemeteld teli az egész oldalt. Írtál egy (vagyis kettőt, de az egyiket törölni kellett) blogbejegyzést, majd ott megbeszélitek a többit.
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
Lauly profilja, adatai

Lauly

Ifjonc
2017. szeptember 06. óta tag
1 hsz
#1 • 2017.09.06. 17:51 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2017.09.06. 17:58
A kínai Valentin nap nem rég véget ért, melynek kapcsán új hírekkel szolgáltak az Age of Wushu 2 fejlesztők: mégpedig a házassági rendszer részleteivel!

Ez a rendszer ebben a játékban nagyon kifinomult, részletes és egyedi, több lépcsős folyamat amely növeli az amúgy is komplex játékrendszert.
Egy férfi és női karakter intim kapcsolatba léphetnek egymással, melynek különböző hasznai vannak mindkét fél számára. (gyermek viszont nem fog létrejönni, hiába bújnak ágyba) Meleg "házasság" így konkrétan nem lehet, viszont 2 azonos nemű karakter testvériségbe léphet egymással. Egy teljes csapat pedig guildet alapíthat a kapcsolatrendszer által. Wuxia történetében ezek a dolgok sokmindent eredményezhetnek, hiszen itt a játékosok alakítját a világot. Azonban ha nem jól kezeljük a kapcsolatot, egy árulás váláshoz/ kémkedés akár háborúhoz is vezethet.
Ha nem játékosban találnád meg a szerelmed: NPC-t is feleségül/férjül vehetsz!
Ebben a játékban minden NPC egyedi jellemmel és háttértörténettel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogy egy quest felvételekor hogyan kommunikálsz vele. Age of Wushu 2 mindent megtesz, hogy az egész játék a valóságot tükrözze, nem úgy mint mondjuk más rpg játékokban, ahol annyi az egész, hogy leadtok egy küldit és kész, már házasok is vagytok. Emiatt nagyon oda kell figyelni, hogy milyen döntéseket hozunk, ugyanis egy rossz szó negatív irányba terelheti az ingame kapcsolatokat.
Az egész játékmenet a döntéseiden alapul, annak ellenére, hogy online játék, a választásaidtól fog függeni, hogy merre haladsz a storyban, ezáltal minden játékosnak saját története lesz. Emiatt kifejezetten fontos az, hogy szövetséget alakíts ki magad körül, hiszen egy guild akár az egész ingame világ (szerver) pusztulását is eredményezheti, ha világuralomra törnek. Ha csak vakon megy előre valaki, és csak nyomkodja a válaszokat össze-vissza, nagy esélye van rá, hogy jól megrektelik majd az NPC-k kacsintó smiley # https://i.imgur.com/XjXgJdR.jpg#

Fordította:Csilla G. from TDK International Online Gaming Association - Age of Wushu 2
https://www.facebook.com/groups/301214410241240/
1 a(z) 1 -ből

Ezt a témát lezártuk, nem szólhatsz hozzá!

marco profiljaGargameth profilja