Túl lineáris volt a Visceral Games Star Wars-játéka, és ez okozta a vesztüket is

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
WarriorAutobot profilja, adatai

WarriorAutobot

GC Imperator
2015. január 11. óta tag
10.897 hsz
#6 • 2017.11.30. 09:15
Mert a nyílt világ mit takar ha nem lineáris játékmenetet?
Legtöbbször egymást követik a küldetések és max van egy-két mellékküldetés plusz gyűjthető dolog.
Vector Sigma Victory
petrovicsz profilja, adatai

petrovicsz

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
7.072 hsz
#5 • 2017.11.29. 18:50
Ezek nem komplettek.
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.670 hsz
#4 • 2017.11.29. 17:48
Majdnem minden játék lineáris, egymás után következő küldetésekből áll, amiket nem válogathatsz kedved szerint.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
RyutheStaR profilja, adatai

RyutheStaR

Polihisztor
2015. február 14. óta tag
1.907 hsz
#3 • 2017.11.29. 15:20
EA...ostobák gyülekezete! szomorú smiley
Gólem profilja, adatai

Gólem

GC Imperator
2004. április 05. óta tag
5.300 hsz
#2 • 2017.11.29. 14:45
Még mindig jobb lett volna a lineáris játékmenet egy szabadon bejárható de brutál lehúzós SW BF2 helyett... wtf smiley
...És mégis tovább iszik és sajtot is rendelt...
muki profilja, adatai

muki

GC Imperator
2008. október 24. óta tag
9.601 hsz
#1 • 2017.11.29. 14:41
Én pedig imádom az ilyen játékokat. szomorú smiley
1 a(z) 1 -ből
marco profiljaManiac profiljaBotyi profilja