Törlésre került a World of Darkness

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#8 • 2014.04.16. 16:38
totyak írta:
Nem töröltetnék én semmit, nem vagyok játékfejlesztő. Néha logikusan el kell gondolkodni, hogy mit tud az ember, a csapat megvalósítani és mit nem. Az általad linkelt listán nyilván olyan játékok voltak, ahol a fejlesztők érezték, hogy meglesz a játék. Itt a Darkness-nél meg nyilván azt érezték, hogy kár ebbe energiát fektetni már. Attól, hogy ez neked fáj, vagy nem tetszik, attól még nem kell keménykedni.
Semmi keménykedés nem volt ebben, csak megkérdeztem...8 év egy játékfejlesztésnél nem nagy idő ezt a listában amit linkeltem láthatod is...

A CCP Games véleményem szerint csak nem látott benne lóvét és így inkább lelőtte az egész projectet minthogy sem árúba bocsájtotta volna azt esetleg más fejlesztőknek...Inkább ül az Eve onlineos babérjain és zsebelik a pénzt.

Csak rá kell nézni a Dust 514-re, az is egy kalap kaka.

Ráadásként a WoD project alatt összeolvasztották saját cégüket azokkal a fejlesztőkkel akik egy remek hangulatú Vámpíros játékot tettek le már az asztalra...most meg kirúgták őket a francba...

Szimplán azzal az okkal hogy "nem akart összeállni a produktum".

És igen, ez nekem nem tetszik.Mert a VtM:Bloodlinesban olyan potenciál van hogy az elbírna még vagy 3 játékot is, de senki nem foglalkozik már vele mert már nem trendy a vámpíros téma.
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.676 hsz
#7 • 2014.04.16. 16:31
PaulMarloW írta:
http://www.metacritic.com/feature/games-that-shed-vaporware-status csak egy lista...ezeket is töröltetted volna?
Nem töröltetnék én semmit, nem vagyok játékfejlesztő. Néha logikusan el kell gondolkodni, hogy mit tud az ember, a csapat megvalósítani és mit nem. Az általad linkelt listán nyilván olyan játékok voltak, ahol a fejlesztők érezték, hogy meglesz a játék. Itt a Darkness-nél meg nyilván azt érezték, hogy kár ebbe energiát fektetni már. Attól, hogy ez neked fáj, vagy nem tetszik, attól még nem kell keménykedni.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#6 • 2014.04.16. 16:26
totyak írta:
8 évnyi munka nem volt elég nekik egy kész játékra? Talán nem is baj, hogy törölték.
http://www.metacritic.com/feature/games-that-shed-vaporware-status csak egy lista...ezeket is töröltetted volna?
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.676 hsz
#5 • 2014.04.16. 16:22
8 évnyi munka nem volt elég nekik egy kész játékra? Talán nem is baj, hogy törölték.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
teglasdavid profilja, adatai

teglasdavid

Megszállott
2013. július 18. óta tag
567 hsz
#4 • 2014.04.15. 17:33
Darkneeeesssss!! röhögő smiley
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#3 • 2014.04.15. 10:52 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2014.04.15. 10:54
ÓÓó de kár...sajnálom nagyon. :C

Azért valamilyen szinten hibás a fejlesztő is, 56 fővel nem lehet (szerintem) összetett mmo-t készíteni, ha igen akkor tetű lassan.
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
kpal profilja, adatai

kpal

GC Imperator
2013. augusztus 28. óta tag
13.221 hsz
#2 • 2014.04.15. 10:41
Más nem veszi át tőlük meglepett smiley
fantis6 profilja, adatai

fantis6

Nagymester
2009. április 06. óta tag
2.899 hsz
#1 • 2014.04.15. 09:44
kár értük
1 a(z) 1 -ből
Botyi profilja