totyak írta:
Nem töröltetnék én semmit, nem vagyok játékfejlesztő. Néha logikusan el kell gondolkodni, hogy mit tud az ember, a csapat megvalósítani és mit nem. Az általad linkelt listán nyilván olyan játékok voltak, ahol a fejlesztők érezték, hogy meglesz a játék. Itt a Darkness-nél meg nyilván azt érezték, hogy kár ebbe energiát fektetni már. Attól, hogy ez neked fáj, vagy nem tetszik, attól még nem kell keménykedni.
A CCP Games véleményem szerint csak nem látott benne lóvét és így inkább lelőtte az egész projectet minthogy sem árúba bocsájtotta volna azt esetleg más fejlesztőknek...Inkább ül az Eve onlineos babérjain és zsebelik a pénzt.
Csak rá kell nézni a Dust 514-re, az is egy kalap kaka.
Ráadásként a WoD project alatt összeolvasztották saját cégüket azokkal a fejlesztőkkel akik egy remek hangulatú Vámpíros játékot tettek le már az asztalra...most meg kirúgták őket a francba...
Szimplán azzal az okkal hogy "nem akart összeállni a produktum".
És igen, ez nekem nem tetszik.Mert a VtM:Bloodlinesban olyan potenciál van hogy az elbírna még vagy 3 játékot is, de senki nem foglalkozik már vele mert már nem trendy a vámpíros téma.