 DruAktív
2008. február 18. óta tag
191 hsz
|
#7 • 2009.11.15. 02:39 Tibit írta:Azért hasonlítottam hozzá, mert az nemrég jött ki!
Kösz a magyarázatot, így mindjárt világosabb a dolog, de még mindig soknak tartom azt a prociigényt.
Mostanában jobban figyelem a gépigényeket, mert ha új gépet veszek, még az sem bírná a prociigényét!  Notebookok közül ha 1000euró felett vennék, talán az vinné. Ez rendben is van, de sikerült pont azt a játékot kilőnöd összehasonlítási alapként, amelyik majdnem a legkisebb gépigénnyel rendelkezik a mostani akciójátékok közül.  Sry, ha kioktatónak tűnt az MW2-es rész, nem állt szándékomban.
Hát igen, notebookból nem lesz könnyű olyat találnod jó áron, amely hozza ennek az ajánlott teljesítményét. Sok sikert a keresgéléséhez. |
|
|
 TibitPolihisztor
2008. július 12. óta tag
1.913 hsz
|
#6 • 2009.11.15. 02:08 Dru írta:Valszeg a Pandemic nem volt képes rendesen optimalizálni a kódot, a fő cél úgyis a konzolos világ, az optimalizálás meg egy hosszú és fáradságos munka. Ez náluk egyébként megszokott, a Mercanaries 2 is zabálta rendesen a procit.
A MW2-vel viszont nem igazán szerencsés összehasonlítani, mivel annak motorja az IW minden erőfeszítése ellenére sem tartozik az élmezőnybe technológiailag (persze ettől függetlenül teljesen elfogadható látványvilágot hoztak össze, meg a nagy pörgés közepette úgyse nézi meg senki alaposan a grafikát). Csak egy kis adalék: a CoD2 óta ugyanazt a motort tupírozzák, az pedig még tartalmazott elemeket az idTech3-ból, népszerűbb nevén Quake3 engine-ből is. Azért hasonlítottam hozzá, mert az nemrég jött ki!
Kösz a magyarázatot, így mindjárt világosabb a dolog, de még mindig soknak tartom azt a prociigényt.
Mostanában jobban figyelem a gépigényeket, mert ha új gépet veszek, még az sem bírná a prociigényét!  Notebookok közül ha 1000euró felett vennék, talán az vinné. |
|
|
 DruAktív
2008. február 18. óta tag
191 hsz
|
#5 • 2009.11.15. 01:21 Tibit írta:De ennek miért kell ennyi proci? Még a Modern Warfare 2nek sem kell ennyi! Valszeg a Pandemic nem volt képes rendesen optimalizálni a kódot, a fő cél úgyis a konzolos világ, az optimalizálás meg egy hosszú és fáradságos munka. Ez náluk egyébként megszokott, a Mercanaries 2 is zabálta rendesen a procit.
A MW2-vel viszont nem igazán szerencsés összehasonlítani, mivel annak motorja az IW minden erőfeszítése ellenére sem tartozik az élmezőnybe technológiailag (persze ettől függetlenül teljesen elfogadható látványvilágot hoztak össze, meg a nagy pörgés közepette úgyse nézi meg senki alaposan a grafikát). Csak egy kis adalék: a CoD2 óta ugyanazt a motort tupírozzák, az pedig még tartalmazott elemeket az idTech3-ból, népszerűbb nevén Quake3 engine-ből is. |
|
|
 TibitPolihisztor
2008. július 12. óta tag
1.913 hsz
|
#4 • 2009.11.15. 00:56 Dru írta:Magonként ofkórz. De ennek miért kell ennyi proci? Még a Modern Warfare 2nek sem kell ennyi! |
|
|
 DruAktív
2008. február 18. óta tag
191 hsz
|
#3 • 2009.11.15. 00:22 Tibit írta:A processzornál azt úgy érti, hogy összesen kell 2,4GHz vagy magonként? Számomra félreérthető. Magonként ofkórz. |
|
|
 TibitPolihisztor
2008. július 12. óta tag
1.913 hsz
|
#2 • 2009.11.14. 21:19 A processzornál azt úgy érti, hogy összesen kell 2,4GHz vagy magonként? Számomra félreérthető. |
|
|
 ShadeGC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
|
#1 • 2009.11.14. 17:29 Nem is olyan vészes. |
|
|