S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat: DirectX 10 vs. DirectX 11

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 a(z) 2 -ból
#5 • 2009.09.26. 14:41
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#4 • 2009.09.26. 14:27
Hát én még maradok a dx 9 nél sok játéknál még az is ugyan olyan mint a dx10es.
Lac profilja, adatai

Lac

Polihisztor
2008. augusztus 09. óta tag
1.991 hsz
#3 • 2009.09.26. 14:22
És ne nagyon látom, mit kellene őőő... látni. Az első néhány képen a DX 11 mintha egy glow effektet dobna rá a látványra, de ezen kívül... Az arcokon pedig semmi különbség.
And she may cry but her tears will dry when I hand her the keys to a shiny new Australia
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#2 • 2009.09.26. 13:55
Hát én semmi különbséget nemlátok. Némeiket lehet látni mintha más lenne de az is inkáb színben. Nincs semmi értelme ezeknek a dx10 meg 11 meg akárhányaknak. Semmi különbség köztük.
Vendég profilja, adatai

Vendég


#1 • 2009.09.26. 13:49
őő hát valami látszik (bár ha nem lenne odaírva melyik oldal melyik dx verzió, akkor meg nem mondanámmosolygó smiley ), de mi fog ebből mozgás közben feltűnni, mert ugye azért egy fpsben mozog a jóember rendesen mosolygó smiley
1 2 a(z) 2 -ből
marco profilja