Spyro Reignited Trilogy

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#12 • 2018.11.28. 22:02
Hellblade írta:
Mind a két jelenség igaz szerintem,egyik nem zárja ki a másikat.. röhögő smiley
Próbáltak hűek maradni az eredetihez. röhögő smiley Bár a kihívás része vitatható egyébként, mert én sok videóst láttam küszködni a Spyro némelyik szintjével.
https://sotetanyag.wordpress.com/
#11 • 2018.11.28. 21:12
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#10 • 2018.11.28. 20:50
Hellblade írta:
E téren ugyan az lehet,mint sok más játéknál is,hogy a mostani generációhoz butították a nehézségét..
Régi játékoknál előfordul, hogy ahogy modernizálják, úgy lazul a játék nehézsége. A régi játékok irányítása olykor eléggé érdekes volt.
https://sotetanyag.wordpress.com/
#9 • 2018.11.28. 20:21 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.11.28. 20:22
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#8 • 2018.11.28. 20:16
Patrik94 írta:
Sajnos a nulla kihívás miatt nálam elég gáz. A régi nem volt azért annyira könnyű, vagy csak megszépíti az emléket az idő. mosolygó smiley
Szerintem csak az történt, mint a Crash esetében: fejlődött az irányítás, ezért az anno nehéz irányítás miatti dolgok végrehajtása könnyebb lett, de ahogy néztem pl. a Year of the Dragon utolsó bossján sokat javítottak; legalábbis videókon úgy tűnt, hogy a képességeivel pontosabban céloz.
https://sotetanyag.wordpress.com/
Patrik94 profilja, adatai

Patrik94

GC Imperator
2016. július 23. óta tag
11.089 hsz
#7 • 2018.11.27. 14:58
Sajnos a nulla kihívás miatt nálam elég gáz. A régi nem volt azért annyira könnyű, vagy csak megszépíti az emléket az idő. mosolygó smiley
#6 • 2018.11.27. 07:30
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#5 • 2018.11.26. 23:44
Yanez írta:
Remaster? Szerintem ez inkább remake, nem?
Igen, de már annyit használták a 2 kifejezést felcserélve, hogy szinonimákká váltak gyakorlatilag,
https://sotetanyag.wordpress.com/
Yanez profilja, adatai

Yanez

Messiás
2013. június 10. óta tag
1.146 hsz
#4 • 2018.11.26. 23:11
Remaster? Szerintem ez inkább remake, nem?
Az élet túl rövid ahhoz, hogy még ezt is olvasd.
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#3 • 2018.11.26. 22:55
"Crash-hoz" - ,,-hoz'' részt pls javítsátok ,,-hez''-re, mert Kres/Kraes a kiejtése. röhögő smiley Bocsi, csak ilyen fordító bevésődés.

Egyébként ezt én is hallottam, hogy pl. a 3. részen érződött, hogy az 1-hez képest kevesebb munka volt benne, ami lehet, hogy csak szimplán kifutottak az időből, és inkább ilyen dolgokon spóroltak. Esztétikailag szerintem mind a 3 rész gyönyörű.

https://sotetanyag.wordpress.com/
VaPe profilja, adatai

VaPe

GC Imperator
2003. szeptember 07. óta tag
10.436 hsz
#2 • 2018.11.26. 15:46
Ennyiért szerintem ez egy rohadt jó pakk. Remélhetőleg később jön hozzá valami nehezebb fokozat is egy patchben. Remélem.
"VaPe"
Tommy profilja, adatai

Tommy

GC Imperator
2003. augusztus 26. óta tag
6.011 hsz
#1 • 2018.11.26. 15:43
Ó hát király lett ez! meglepett smiley
"...fortune, fame. Gone Isnane. But The memory remains!..."
1 a(z) 1 -ből
Magnumpi profilja