SOMA

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 a(z) 2 -ból
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#14 • 2016.11.05. 17:04
PC-s verziót játszottam végig, és nekem az az érzésem, hogy a teszt indokolatlanul lehúzta.
A grafika szerintem egyáltalán nem gyalázatos, sőt mivel a gépem nem bírta a maxot, ezért a legalacsonyabb beállításokkal játszottam végig, és így is szép volt. Főleg a tenger mélye, ahol voltak a világító medúzák és egyéb állatkák, na azt nagyon szépen megcsinálták.

Nem tudom, hogy te mit tartasz félelmetesnek, de számomra a lények félelmetesebbek voltak, valahogy olyan torz, groteszk módon kinézőek voltak, és ez számomra hitelesebb volt, mint pl. a sokak által ajnározott Dead Space lényei, ahol minden szörnynek drámaian kell ocsmánynak, horrorisztikusnak kinéznie. Habár ezek sem voltak valami szépségek, de valamiért olyan megfoghatatlanok voltak, olyan formátlanok voltak. Nálam bónuszpont, hogy eléggé sok fajta volt belőlük, és mindegyik mesterséges intelligenciája eléggé fejlett volt a maga módján, pl. mentek a zaj forrása felé, érzékelték a távolságot és a beállított paraméterek alapján viselkedtek, ennek következtében hanyagolták a scriptet, és a lények kiszámíthatatlanok voltak, és ez kicsikét félelmetessé tette a puzzle-ök és az egyéb problémák megoldását, amikor vigyáznod kellett arra, hogy ne adj ki túl sok zajt, ha csak nem akarod a levesben végezni.

Tény, hogy kevésbé fektetett a horrorra, és hanyagolta, hogy mindenhol indokolatlanul legyenek szörnyek, de azért valljuk be, hogy mind a Penumbrában és mind az Amnesiaban a sok indokolatlan találkozás inkább csak hátráltatott, mint félelmet keltett, legalábbis én Amnesiaban untam, hogy mindig meg kellett állnom a sok szörny miatt, hogy elmenjen. Meg a legtöbb mai, ilyen stílusú túlélő horror leginkább scriptelt jelenetekkel dolgozik, amelyek valóban jobbak, csak valahogy kiszámíthatóbbak, számomra megöli a félelem faktort. Itt viszont több szörny volt egyszerre, nem tűntek el, és őszintén voltak olyan parás helyzetek, amikor sarokba szorítottak, és imádkoztam, hogy álljanak tovább. röhögő smiley Meg az is komoly volt, amikor volt egy szörny, amire nem nézhettél, és akkor úgy kellett navigálnod, hogy bele ne fuss. Ja és még teleportált is, egyszer bele az arcomba. röhögő smiley

A sztori meg... nagyon eredeti, csavaros, elgondolkodtató és igazi horror befejezése van. A hangulata nekem nagyon tetszett, ahogy a tenger mélyén lévő kutatóbázis különféle komplexumai között kell navigálni. Számomra egyedi volt.
https://sotetanyag.wordpress.com/
ColeCollins profilja, adatai

ColeCollins

Aktív
2016. február 06. óta tag
123 hsz
#13 • 2016.02.08. 17:51
A grafika nem nagy szám, de a történet, a csavarok és a hangulat mindent vissz! Ezt akár 10-szer is kivinném - a Resident Evil 6-al ellentétben...
Linuxfan profilja, adatai

Linuxfan

Aktív
2004. június 27. óta tag
163 hsz
#12 • 2015.10.04. 13:17
Minden horror játékot imádok. Mivel ez van Linuxon is ezért külön öröm. Sajnos félelmetesnek egyáltalán nem nevezhető csak néhány pillanatban van picit ijesztő jelenet.

Talán majd a következő megint Penumbra szintű lesz. mosolygó smiley
Amióta az eszemet tudom, Linuxozom. Mellette egy PS4 van játékra.
C64 fun profilja, adatai

C64 fun

Megszállott
2004. április 01. óta tag
487 hsz
#11 • 2015.10.03. 23:19
Idegesítően idejétmúlt a grafika, egyszerűen nem konzolra való. Lehet hogy PC-n szép de PS4-en szörnyű. iPet, gratulálok hogy nem húzott fel annyira hogy lepontozd! mosolygó smiley Nehéz lehetett...
[ C64 forever!!! ]
#10 • 2015.10.03. 22:54
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Ronalddo profilja, adatai

Ronalddo

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
7.472 hsz
#9 • 2015.10.03. 18:47
Ahhoz képest hogy milyen szigorú a verdikt, a pont elég szép. Ha jól értem, a grafika lehúzza de a többi dolog viszonylag rendben van. PC-n teszek vele egy próbát...
(nem) csak a foci
kpal profilja, adatai

kpal

GC Imperator
2013. augusztus 28. óta tag
13.221 hsz
#8 • 2015.10.02. 23:01
Kicsit idejét múlt a grafika , ez se lesz olyan amit emlegetek 5-10 év múlva .
zender profilja, adatai

zender

Ba'al-Hadad
2014. március 04. óta tag
4.395 hsz
#7 • 2015.10.02. 00:47
Amnesia jó volt, ettől is többet vártam volna. Nem sokat játszottam vele, csak belenéztem. Vannak ijesztő részeg de összességében ez nem lett jó. szomorú smiley
italianman profilja, adatai

italianman

Polihisztor
2013. július 16. óta tag
1.782 hsz
#6 • 2015.10.01. 20:05
Nekem a Doorways 3 jut róla mindig eszembe.
https://my.playstation.com/juvemanoka
petrovicsz profilja, adatai

petrovicsz

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
7.040 hsz
#5 • 2015.10.01. 19:11
Nagyon el lett rontva. Semmi horrorisztikus nincs benne, ötéves gyerekeknek való.

Rohadt nagy csalódás.
Santonio profilja, adatai

Santonio

Polihisztor
2015. június 07. óta tag
1.458 hsz
#4 • 2015.10.01. 17:53
xj770 írta:
Penubra előbb volt.
Ohh meglepett smiley akkor csak én játszottam másképp! Viszont akkor még érdekesebb, mert volt egy nem annyira jó, majd egy tök jó, aztán egy silány játék...
xj770 profilja, adatai

xj770

Ifjonc
2015. szeptember 22. óta tag
1 hsz
#3 • 2015.10.01. 17:29
Santonio írta:
Az Amnesia nem volt rossz, a Penumbra már picit gyengébb volt. Várható volt hogy kifullad ez a vonal de az nem hogy ennyire... wtf smiley
Penubra előbb volt.
1 2 a(z) 2 -ből
marco profilja