Skyrim: Amit nem értek

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 a(z) 2 -ból
sasikaa profilja, adatai

sasikaa

Hiperaktív
2010. május 08. óta tag
334 hsz
#13 • 2011.12.02. 21:25
Meg kell szerezzem. Magyarosításig várok vele, de ki kell próbálni. Nem baj ez az árnyékos dolog.
Sasikaa avatar
Vendég profilja, adatai

Vendég


#12 • 2011.11.22. 11:24
Ryo san írta:
Menjetek már,majd kijavítják a srácok!Így is az idei év legjobbja,hát még ha elsőre minden tökéletes lenne. kacsintó smiley
azért jó lenne ha nem ****ul jönne ki...
Ryo san profilja, adatai

Ryo san

Megszállott
2008. február 25. óta tag
452 hsz
#11 • 2011.11.22. 11:23
Menjetek már,majd kijavítják a srácok!Így is az idei év legjobbja,hát még ha elsőre minden tökéletes lenne. kacsintó smiley
Dreamcast Forever
Vendég profilja, adatai

Vendég


#10 • 2011.11.15. 13:15
#9 ? 12 órája és 14 perce
az bizony!nyelvnyújtó smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#9 • 2011.11.15. 00:43
de durva!meglepett smiley
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#8 • 2011.11.14. 06:18
De tényleg, ennyi az egész:
http://www.youtube.com/watch?v=JZsqCXU9ki4&feature=related
Egy ilyen régi enginnel sem nagy cucc, vagy az unreal engine 2-vel.
És sokat dob rajta. Gratulálok a fejlesztőknek. röhögő smiley
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#7 • 2011.11.14. 06:15
Szerintem is az van, hogy, hogy nem tudták rendesen lepotimalizálni és csesztek minden fényforráshoz ilyet tenni, de az is érdekes, hogy ami van fényforrás, a "dynamic point light" csak oda van biggyesztve, rosz helyre...ez már csak lustaság...de megnéztem, hogy mennyire van köze a futáshoz az árnyékoknak, ezért megnéztem, hogyan fut úgy ha totál kikapcsolom az árnyékokat, meg úgy hogyha felrakom teljesen tűélesre, talán 3-4fps különbség, ami nem gáz...
Vendég profilja, adatai

Vendég


#6 • 2011.11.13. 23:07
De most komolyan hogyan lehet ilyeneket bénázni???
Vendég profilja, adatai

Vendég


#5 • 2011.11.13. 20:03
Én ilyeneket észre se veszek...
Vendég profilja, adatai

Vendég


#4 • 2011.11.13. 17:01
Azért elég sazrul néz ki. Én azt hittem ez a játék valami überbrutál cucc!
Lac profilja, adatai

Lac

Polihisztor
2008. augusztus 09. óta tag
1.991 hsz
#3 • 2011.11.13. 16:57
Igazság szerint a Bethesda egy valamihez nem értett sohasem: az optimalizációhoz. Mind a Morrowind, mind az Oblivion sokkal szebben futott, miután egy kis idővel a megjelenésük után felkerültek a javítások. Szerintem ez is csak egy technikai malőr, s az első patch-ek egyike majd rendbe rakja az árnyékokat. A kesztyű mindenesetre mentkacsintó smiley
And she may cry but her tears will dry when I hand her the keys to a shiny new Australia
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
#2 • 2011.11.13. 16:42
Tőlem is egy kesztyű. Jól észrevetted a hibát.
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
1 2 a(z) 2 -ből