Én ugyan csak videókat láttam a játékról, de azok alapján tetszett. Miért probléma az, hogy szkriptről-szkriptre járva, más dolgunk sincs, mint mészárolni? Egy ilyen játéknál szerintem ez előny kéne hogy legyen. Minden játék szkriptelt jelenetekből áll manapság, csak ott nem mészárolunk minden percben, hanem láthatatlan falakba ütközve, az irányítást a játékos kezéből kiragadva kell "átvezetőket" néznünk.
Nekem már a tököm kivan azokkal a játékokkal, amik a gagyi történetüket a játékmenetbe erőltetik, ezzel állandóan megszakítva az akciót. Nem a sztori vezérelt játékokra gondolok, manapság minden többnek akar látszani, mint ami. Ráadásul a sztori nem opcionális, átugorható, hanem bele van integrálva a játékmenetbe, kikerülhetetlen. Sokszor teljesen feleslegesen. Máskor csak erőltetett.
Nekem személy szerint hiányoznak a régi játékok, ahol nem az volt a lényeg, hogy a Call of Duty jeleneteit leutánozva, tízpercenként "megdöbbentő" bugyutaságokat kelljen végigszenvedni. A Serious Sam 3-mal jobban szórakoztam, mint bármelyik nagy költségvetésű címmel. Talán csak azért, mert manapság ezekből van hiány.