Shadow Warrior

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 3 a(z) 3 -ból
Vendég profilja, adatai

Vendég


#17 • 2013.11.04. 18:54
fantis6 írta:
jó cikk, gondolkoztam h kipróbáljam-e valamikor, de a cikk után inkább nem mosolygó smiley
Nem tudod miről maradsz le, az elmúlt évek legjobb Painkilleréről.
Tibee984 profilja, adatai

Tibee984

Überbrutál
2013. július 21. óta tag
769 hsz
#16 • 2013.10.27. 17:09
Egy pár ötletet azért át emeltek a Kill Bill-ből röhögő smiley
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
DaNyEE profilja, adatai

DaNyEE

Megszállott
2013. augusztus 17. óta tag
583 hsz
#15 • 2013.10.27. 13:43
Nekem is jobban tetszett az eredeti. Volt ebben valami, ami mocskosul ellenszenvessé tette a játékot.
Maniac profilja, adatai

Maniac

Nagymester
2008. július 20. óta tag
2.404 hsz
#14 • 2013.10.25. 21:07
PaulMarloW írta:
Tisztában vagyok a régi duke nukem játékokkal de a shadow warrior a 3dhez kapcsolódik a grafikus motor és fejlesztők által így az első 2 duke nukemet és a rise of the triadot én nem említettem volna SW alatt.


Egyébként meg nem is értem hogy az ilyen reworkökhöz hogy lehet úgy hozzáállni mint egy crysis játékhoz.Az ilyen játékok azért lettek felélesztve, elkészítve hogy a régi hangulatvilágot visszahozzák, ezért nem is nagyon nyomják tele hiperszuper modellekkel és effektekkel.Mondjuk ez a játék az eddigi kiadott újragondolásánál sokkal jobb.És ilyen téren szerintem helyt áll ez a játék.
Mivel az Appogee és a 3D Realms egy és ugyanaz, ergo az elsőből lett a második, egy kis flashbackként tettem bele, hogy aki nem ismeri, az is tudja, miből lett a cserebogár. Nem kell ezen fennakadni, a 3D Realms történetét meséltem csak el a első bekezdésekben, ehhez pedig hozzátartozik ez is.
Hogy miért kell teletenni hiperszuper effektekkel egy ilyen játékot? mosolygó smiley Tök egyszerű kérlek, 2013-at írunk. mosolygó smiley Van egy színvonal, amit még egy ilyen címnek is kötelezően hoznia kell, ha a játékmenet terén nem is - mert ugye az adott, nem is képezi vita tárgyát -, de a küllem tekintetében alapvető elvárás, és egy játéktesztnél bizony figyelembe kell venni. mosolygó smiley
Oké még nem kell, hogy rám szólj, azt én is látom jól, soha nem leszek már rock n roll sztár ezen a földön...
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#13 • 2013.10.25. 17:42
Maniac írta:
Akár hiszed, akár nem, a Duke Nukem-et az Apogee Software álmodta meg. mosolygó smiley Európában 1992-ben jelent meg - itthon inkább 93-ban terjedt el emlékeim szerint. Ők is fejlesztették és ők is adták ki. kacsintó smiley 3D Realms név alatt is született később Duke Nukem-játék, az első 3D-s, de a Duke Nukem-sorozatot Apogee Software név alatt álmodták meg oldalnézetes akció-platformerként!
Tisztában vagyok a régi duke nukem játékokkal de a shadow warrior a 3dhez kapcsolódik a grafikus motor és fejlesztők által így az első 2 duke nukemet és a rise of the triadot én nem említettem volna SW alatt.


Egyébként meg nem is értem hogy az ilyen reworkökhöz hogy lehet úgy hozzáállni mint egy crysis játékhoz.Az ilyen játékok azért lettek felélesztve, elkészítve hogy a régi hangulatvilágot visszahozzák, ezért nem is nagyon nyomják tele hiperszuper modellekkel és effektekkel.Mondjuk ez a játék az eddigi kiadott újragondolásánál sokkal jobb.És ilyen téren szerintem helyt áll ez a játék.
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
fantis6 profilja, adatai

fantis6

Nagymester
2009. április 06. óta tag
2.899 hsz
#12 • 2013.10.25. 15:41
jó cikk, gondolkoztam h kipróbáljam-e valamikor, de a cikk után inkább nem mosolygó smiley
Maniac profilja, adatai

Maniac

Nagymester
2008. július 20. óta tag
2.404 hsz
#11 • 2013.10.25. 11:32
PaulMarloW írta:
fejlécben van úgy fogalmazva, én speciel úgy értettem mintha ők készítették volna.
Akár hiszed, akár nem, a Duke Nukem-et az Apogee Software álmodta meg. mosolygó smiley Európában 1992-ben jelent meg - itthon inkább 93-ban terjedt el emlékeim szerint. Ők is fejlesztették és ők is adták ki. kacsintó smiley 3D Realms név alatt is született később Duke Nukem-játék, az első 3D-s, de a Duke Nukem-sorozatot Apogee Software név alatt álmodták meg oldalnézetes akció-platformerként!
Oké még nem kell, hogy rám szólj, azt én is látom jól, soha nem leszek már rock n roll sztár ezen a földön...
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#10 • 2013.10.25. 11:28
Maniac írta:
Nem is állítottam mást. mosolygó smiley Vagy hol látsz ilyent? mosolygó smiley
fejlécben van úgy fogalmazva, én speciel úgy értettem mintha ők készítették volna.
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
Maniac profilja, adatai

Maniac

Nagymester
2008. július 20. óta tag
2.404 hsz
#9 • 2013.10.25. 09:35
PaulMarloW írta:
Maniacnak üzenem hogy az apogeenak egyedül a RotT-hoz van köze a DUke Nukem és ez a játék 3D realms volt anno.
Nem is állítottam mást. mosolygó smiley Vagy hol látsz ilyent? mosolygó smiley
Oké még nem kell, hogy rám szólj, azt én is látom jól, soha nem leszek már rock n roll sztár ezen a földön...
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#8 • 2013.10.25. 09:18
Maniacnak üzenem hogy az apogeenak egyedül a RotT-hoz van köze a DUke Nukem és ez a játék 3D realms volt anno.
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#7 • 2013.10.25. 09:16
marco írta:
Hmmmmm... Talán teszek vele én is egy próbát... De ez nem valami jó hír, többet vártam tőle.
Azt a stílust amit a régi játék képviselt azt teljesen visszadja, azon kívül hogy a mai fps normákat is próbálták beletenni az agyatlan mészárlás mellé.Megéri Marco minimum egyszer végigjátszani, az a kevés kis sztori a végére nagyon jól kifejlődik és én lezsibbadtam egy 2 percre a monitor elé miközben a creditset néztem, ami minden animáció ismétlésénél változtat valamit a környezeten.
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
Maniac profilja, adatai

Maniac

Nagymester
2008. július 20. óta tag
2.404 hsz
#6 • 2013.10.25. 09:13
Vendég írta:
Én ugyan csak videókat láttam a játékról, de azok alapján tetszett. Miért probléma az, hogy szkriptről-szkriptre járva, más dolgunk sincs, mint mészárolni? Egy ilyen játéknál szerintem ez előny kéne hogy legyen. Minden játék szkriptelt jelenetekből áll manapság, csak ott nem mészárolunk minden percben, hanem láthatatlan falakba ütközve, az irányítást a játékos kezéből kiragadva kell "átvezetőket" néznünk.

Nekem már a tököm kivan azokkal a játékokkal, amik a gagyi történetüket a játékmenetbe erőltetik, ezzel állandóan megszakítva az akciót. Nem a sztori vezérelt játékokra gondolok, manapság minden többnek akar látszani, mint ami. Ráadásul a sztori nem opcionális, átugorható, hanem bele van integrálva a játékmenetbe, kikerülhetetlen. Sokszor teljesen feleslegesen. Máskor csak erőltetett.

Nekem személy szerint hiányoznak a régi játékok, ahol nem az volt a lényeg, hogy a Call of Duty jeleneteit leutánozva, tízpercenként "megdöbbentő" bugyutaságokat kelljen végigszenvedni. A Serious Sam 3-mal jobban szórakoztam, mint bármelyik nagy költségvetésű címmel. Talán csak azért, mert manapság ezekből van hiány.
Nem kívánok vitába szállni a saját szubjektív véleményeddel, éppen azért, mert a játékteszt, avagy a kritika - ahogy már nevében is benne van -, szintén szubjektív véleményt tükröz, hiszen ezt a műfajt ugyebár objektivitással értelemszerűen lehetetlen manifesztálni, ezáltal a vélemények ütközése is elkerülhetetlen. Az eredeti Shadow Warrior-t én is imádtam, de ez szerintem annak megszégyenítése lett minden téren. Hogy hiány van az általad említett műfajból, meglehet de mivel manapság nem ez a "trendi", ezért illendő a mai igényekkel is összevetni mindent az adott stíluson belül. Röviden-tömören ennyi. mosolygó smiley Én csak örülök, ha neked tetszett, nekem nem jött át!
Oké még nem kell, hogy rám szólj, azt én is látom jól, soha nem leszek már rock n roll sztár ezen a földön...
1 2 3 a(z) 3 -ből
Botyi profilja