Notebook-krach

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
skyman profilja, adatai

skyman

Ba'al-Hadad
2009. február 02. óta tag
4.761 hsz
#9 • 2011.09.23. 18:45
Tibit írta:
Hihetetlen, hogy mennyiszer nézik hülyének az embert. Van, hogy a szaküzletekben is dilettánsokat raknak oda a pulthoz, és ilyenkor sokszor előfordul, hogy egy mezei vásárló jobban ért a dologhoz, mint maga az eladó! És ilyenkor vicces beszélgetések szoktak előfordulni. mosolygó smiley

Marco: én tavaly március mínusz 1 hónap óta használom ezt a gépet, ugyanúgy mint te és még én sem észleltem akksiromlást, csak ezekután a failek után próbálok minél jobban vigyázni rá, hogy ne kelljen havonta majd szervízbe járni vele. szomorú smiley
Tibit ez sajnos sokszor előfordul. Néha Én is úgy vásárolok, hogy "tudod az a kék kis izé" vagy "várj megkeresem a polcon". Valóban ez néha hatalmas probléma.:/
A számítógép minden kivánságunkat teljesíti. A kívánságokkal csupán egyetlen gond van: kettes számrendszerben kell kérni!
Tibit profilja, adatai

Tibit

Polihisztor
2008. július 12. óta tag
1.913 hsz
#8 • 2011.09.23. 13:01
skyman írta:
Azért ez a mondat odavág: "a gép rengeteget áramot húz, és minden része nagyon felhevül használat közben. " Gondolom Tibit erre magadtól is rájöttélröhögő smiley

Na igen, sok cég meg valóban híres a garancia nem törődésével. Természetesen kutya kötelességük lenne vállalni a javítást, de sajnos ez sokszor nem ilyen egyszerű. :/
Hihetetlen, hogy mennyiszer nézik hülyének az embert. Van, hogy a szaküzletekben is dilettánsokat raknak oda a pulthoz, és ilyenkor sokszor előfordul, hogy egy mezei vásárló jobban ért a dologhoz, mint maga az eladó! És ilyenkor vicces beszélgetések szoktak előfordulni. mosolygó smiley

Marco: én tavaly március mínusz 1 hónap óta használom ezt a gépet, ugyanúgy mint te és még én sem észleltem akksiromlást, csak ezekután a failek után próbálok minél jobban vigyázni rá, hogy ne kelljen havonta majd szervízbe járni vele. szomorú smiley
skyman profilja, adatai

skyman

Ba'al-Hadad
2009. február 02. óta tag
4.761 hsz
#7 • 2011.09.22. 21:22
Azért ez a mondat odavág: "a gép rengeteget áramot húz, és minden része nagyon felhevül használat közben. " Gondolom Tibit erre magadtól is rájöttélröhögő smiley

Na igen, sok cég meg valóban híres a garancia nem törődésével. Természetesen kutya kötelességük lenne vállalni a javítást, de sajnos ez sokszor nem ilyen egyszerű. :/
A számítógép minden kivánságunkat teljesíti. A kívánságokkal csupán egyetlen gond van: kettes számrendszerben kell kérni!
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
#6 • 2011.09.22. 19:01
Tibit írta:
Nemsokára személyesen fogok látogatást tenni náluk, de pénzbeli kártérítésben nem reménykedem! Ártatlan kérdéseket fogok feltenni a garanciális feltételekről, így megtudva, hogy tényleg meg kellett volna-e javítaniuk a gépem. Ha igen, akkor ********. Továbbá nem tudnám igazolni, hogy hogyan szenvedtem kárt, illetve az egész dolgot. Ami azonban a legfontosabb: azzal, hogy elvittem egy nem hivatalos szervízbe, valószínű, hogy elestem a garanciától, mivel a notebookban elhelyeztek ilyen kis biztosító ragaszokat, amelyeken azt írja, hogy: ha elszakítod/eltéped, akkor a garancia nem érvényes, vagy valami ilyesmi. De hivatalos szervíznél majd minden kiderül, lehet, hogy egy degeneráltnak néznek majd az akcentusommal meg a hibáimmal, de ez legyen az ő bajuk.
Lac: én is gondolkodtam rajta, hogy veszek egy ilyen univerzális töltő, mert látszólag csak annak volt baja. Azonban szerencsére elvittem egyik haverhoz, akinek szintén ASUS-a van ugyanilyen csatlakozóval és nem működött. Vagyis az aljzat tuti elment. Már csak azt kellett volna kipróbálni, hogy az én töltőmmel volt-e baj, mert lehet, hogy a külső sérülések ellenére jó volt. Persze ilyenkor legjobb kicserélni, mert a belső vezeték is rongálódhatott és később okozott volna gondot. Egyébként itt horribilis összegbe kerül egy ilyen univerzális töltő, akár 100 euró is lehet. Geeeeeeez'!

Egyébként azt olvastam, hogy hasznos a notebookból kiszerelni az akkumulátort, mikor huzamosabb ideig töltővel használjuk. Annyi hátrányt említettek meg, hogy az áramszünetek ellen így védtelen a gép! Sztem jó akksióvó ötlet lehet.
Nekem mindig benne van az akksi. Az tény, hogy kímélőbb ha kiveszed, de 3-4 éves használatokkal sem vettem észre soha semmi komolyabb károsodást egyik laptopomnál sem, úgy hogy benne van. Mindez napi 16 óra használattal. Szerintem az akksik ez ellen már védve vannak, legalábbis a jobbak.

Viszont a garit biztos elevsztetted, ha nem hivatalos szervízbe vitted.szomorú smiley
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
Tibit profilja, adatai

Tibit

Polihisztor
2008. július 12. óta tag
1.913 hsz
#5 • 2011.09.22. 18:53
Nemsokára személyesen fogok látogatást tenni náluk, de pénzbeli kártérítésben nem reménykedem! Ártatlan kérdéseket fogok feltenni a garanciális feltételekről, így megtudva, hogy tényleg meg kellett volna-e javítaniuk a gépem. Ha igen, akkor ********. Továbbá nem tudnám igazolni, hogy hogyan szenvedtem kárt, illetve az egész dolgot. Ami azonban a legfontosabb: azzal, hogy elvittem egy nem hivatalos szervízbe, valószínű, hogy elestem a garanciától, mivel a notebookban elhelyeztek ilyen kis biztosító ragaszokat, amelyeken azt írja, hogy: ha elszakítod/eltéped, akkor a garancia nem érvényes, vagy valami ilyesmi. De hivatalos szervíznél majd minden kiderül, lehet, hogy egy degeneráltnak néznek majd az akcentusommal meg a hibáimmal, de ez legyen az ő bajuk.
Lac: én is gondolkodtam rajta, hogy veszek egy ilyen univerzális töltő, mert látszólag csak annak volt baja. Azonban szerencsére elvittem egyik haverhoz, akinek szintén ASUS-a van ugyanilyen csatlakozóval és nem működött. Vagyis az aljzat tuti elment. Már csak azt kellett volna kipróbálni, hogy az én töltőmmel volt-e baj, mert lehet, hogy a külső sérülések ellenére jó volt. Persze ilyenkor legjobb kicserélni, mert a belső vezeték is rongálódhatott és később okozott volna gondot. Egyébként itt horribilis összegbe kerül egy ilyen univerzális töltő, akár 100 euró is lehet. Geeeeeeez'!

Egyébként azt olvastam, hogy hasznos a notebookból kiszerelni az akkumulátort, mikor huzamosabb ideig töltővel használjuk. Annyi hátrányt említettek meg, hogy az áramszünetek ellen így védtelen a gép! Sztem jó akksióvó ötlet lehet.
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
#4 • 2011.09.22. 10:55
Így van, ezt gariban mindenképp meg kellett volna csinálniuk. Ne hagy annyiban a dolgot. Ha Magyarországi történet lenne, tudnék szólni nekik, de oda a határon túl sajna nincs kapcsolatom.szomorú smiley

Mindenképp keresd meg a központi céget. Ilyen esetekben ki szoktak jönni a gépért és haza is viszik neked ha kész. Legalábbis a Dell pl...
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
Vendég profilja, adatai

Vendég


#3 • 2011.09.22. 08:53
Am ezt gariban mindenképpen állnia kellett volna az Asusnak. Mindenképpen vedd fel a fogyasztóvédelemmel a kapcsolatot, de előtte az Asus országodbéli központjával és mondd el, mi történt. Meg kell téríteniük a kárt. Egy laptop nem éghet le, ennyi. Legközelebb meggyullad az asztalon, akkor meg azt mondják, hogy biztos felgyújtottad?mosolygó smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#2 • 2011.09.22. 08:51
Lac írta:
Én ugyan saját hibámból, de szintén szívtam a töltővel. Kijövetel előtt kevesebb mint egy héttel tönkrement a laptopom töltője, s mivel nem volt már időm sem a garanciával foglalkozni (már ha egyáltalán az vonatkozik rá), valamint pénzem sem eredeti Acer kábelt rendelni, ezért bezúgtam a legközelebbi infó boltba, és vettem egy univerzális töltőt.
Tényleg univerzális töltő volt. Két hónapig bírtam használni, mielőtt egy kattanással leégett a nyáklapja, előtte azonban aktívan dolgozott benne a multitasking, magyarul leölte az akkumlátoromat is. Kijövetelkor a gépem 1.5 órát bírt netezéssel, két hét múlva már csak 20 percet. Most 10 percről beszélhetünk csak...
Az nagyon durva!meglepett smiley
Lac profilja, adatai

Lac

Polihisztor
2008. augusztus 09. óta tag
1.991 hsz
#1 • 2011.09.22. 08:23
Én ugyan saját hibámból, de szintén szívtam a töltővel. Kijövetel előtt kevesebb mint egy héttel tönkrement a laptopom töltője, s mivel nem volt már időm sem a garanciával foglalkozni (már ha egyáltalán az vonatkozik rá), valamint pénzem sem eredeti Acer kábelt rendelni, ezért bezúgtam a legközelebbi infó boltba, és vettem egy univerzális töltőt.
Tényleg univerzális töltő volt. Két hónapig bírtam használni, mielőtt egy kattanással leégett a nyáklapja, előtte azonban aktívan dolgozott benne a multitasking, magyarul leölte az akkumlátoromat is. Kijövetelkor a gépem 1.5 órát bírt netezéssel, két hét múlva már csak 20 percet. Most 10 percről beszélhetünk csak...
And she may cry but her tears will dry when I hand her the keys to a shiny new Australia
1 a(z) 1 -ből
Botyi profiljamarco profilja