 skymanBa'al-Hadad
2009. február 02. óta tag
4.761 hsz
|
#9 • 2011.09.23. 18:45 Tibit írta:Hihetetlen, hogy mennyiszer nézik hülyének az embert. Van, hogy a szaküzletekben is dilettánsokat raknak oda a pulthoz, és ilyenkor sokszor előfordul, hogy egy mezei vásárló jobban ért a dologhoz, mint maga az eladó! És ilyenkor vicces beszélgetések szoktak előfordulni.
Marco: én tavaly március mínusz 1 hónap óta használom ezt a gépet, ugyanúgy mint te és még én sem észleltem akksiromlást, csak ezekután a failek után próbálok minél jobban vigyázni rá, hogy ne kelljen havonta majd szervízbe járni vele.  Tibit ez sajnos sokszor előfordul. Néha Én is úgy vásárolok, hogy "tudod az a kék kis izé" vagy "várj megkeresem a polcon". Valóban ez néha hatalmas probléma.:/ A számítógép minden kivánságunkat teljesíti. A kívánságokkal csupán egyetlen gond van: kettes számrendszerben kell kérni! |
|
|
 TibitPolihisztor
2008. július 12. óta tag
1.913 hsz
|
#8 • 2011.09.23. 13:01 skyman írta:Azért ez a mondat odavág: "a gép rengeteget áramot húz, és minden része nagyon felhevül használat közben. " Gondolom Tibit erre magadtól is rájöttél
Na igen, sok cég meg valóban híres a garancia nem törődésével. Természetesen kutya kötelességük lenne vállalni a javítást, de sajnos ez sokszor nem ilyen egyszerű. :/ Hihetetlen, hogy mennyiszer nézik hülyének az embert. Van, hogy a szaküzletekben is dilettánsokat raknak oda a pulthoz, és ilyenkor sokszor előfordul, hogy egy mezei vásárló jobban ért a dologhoz, mint maga az eladó! És ilyenkor vicces beszélgetések szoktak előfordulni.
Marco: én tavaly március mínusz 1 hónap óta használom ezt a gépet, ugyanúgy mint te és még én sem észleltem akksiromlást, csak ezekután a failek után próbálok minél jobban vigyázni rá, hogy ne kelljen havonta majd szervízbe járni vele.  |
|
|
 skymanBa'al-Hadad
2009. február 02. óta tag
4.761 hsz
|
#7 • 2011.09.22. 21:22 Azért ez a mondat odavág: "a gép rengeteget áramot húz, és minden része nagyon felhevül használat közben. " Gondolom Tibit erre magadtól is rájöttél
Na igen, sok cég meg valóban híres a garancia nem törődésével. Természetesen kutya kötelességük lenne vállalni a javítást, de sajnos ez sokszor nem ilyen egyszerű. :/ A számítógép minden kivánságunkat teljesíti. A kívánságokkal csupán egyetlen gond van: kettes számrendszerben kell kérni! |
|
|
 marcoGC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
|
#6 • 2011.09.22. 19:01 Tibit írta:Nemsokára személyesen fogok látogatást tenni náluk, de pénzbeli kártérítésben nem reménykedem! Ártatlan kérdéseket fogok feltenni a garanciális feltételekről, így megtudva, hogy tényleg meg kellett volna-e javítaniuk a gépem. Ha igen, akkor ********. Továbbá nem tudnám igazolni, hogy hogyan szenvedtem kárt, illetve az egész dolgot. Ami azonban a legfontosabb: azzal, hogy elvittem egy nem hivatalos szervízbe, valószínű, hogy elestem a garanciától, mivel a notebookban elhelyeztek ilyen kis biztosító ragaszokat, amelyeken azt írja, hogy: ha elszakítod/eltéped, akkor a garancia nem érvényes, vagy valami ilyesmi. De hivatalos szervíznél majd minden kiderül, lehet, hogy egy degeneráltnak néznek majd az akcentusommal meg a hibáimmal, de ez legyen az ő bajuk.
Lac: én is gondolkodtam rajta, hogy veszek egy ilyen univerzális töltő, mert látszólag csak annak volt baja. Azonban szerencsére elvittem egyik haverhoz, akinek szintén ASUS-a van ugyanilyen csatlakozóval és nem működött. Vagyis az aljzat tuti elment. Már csak azt kellett volna kipróbálni, hogy az én töltőmmel volt-e baj, mert lehet, hogy a külső sérülések ellenére jó volt. Persze ilyenkor legjobb kicserélni, mert a belső vezeték is rongálódhatott és később okozott volna gondot. Egyébként itt horribilis összegbe kerül egy ilyen univerzális töltő, akár 100 euró is lehet. Geeeeeeez'!
Egyébként azt olvastam, hogy hasznos a notebookból kiszerelni az akkumulátort, mikor huzamosabb ideig töltővel használjuk. Annyi hátrányt említettek meg, hogy az áramszünetek ellen így védtelen a gép! Sztem jó akksióvó ötlet lehet.
Nekem mindig benne van az akksi. Az tény, hogy kímélőbb ha kiveszed, de 3-4 éves használatokkal sem vettem észre soha semmi komolyabb károsodást egyik laptopomnál sem, úgy hogy benne van. Mindez napi 16 óra használattal. Szerintem az akksik ez ellen már védve vannak, legalábbis a jobbak.
Viszont a garit biztos elevsztetted, ha nem hivatalos szervízbe vitted.  A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni. |
|
|
 TibitPolihisztor
2008. július 12. óta tag
1.913 hsz
|
#5 • 2011.09.22. 18:53 Nemsokára személyesen fogok látogatást tenni náluk, de pénzbeli kártérítésben nem reménykedem! Ártatlan kérdéseket fogok feltenni a garanciális feltételekről, így megtudva, hogy tényleg meg kellett volna-e javítaniuk a gépem. Ha igen, akkor ********. Továbbá nem tudnám igazolni, hogy hogyan szenvedtem kárt, illetve az egész dolgot. Ami azonban a legfontosabb: azzal, hogy elvittem egy nem hivatalos szervízbe, valószínű, hogy elestem a garanciától, mivel a notebookban elhelyeztek ilyen kis biztosító ragaszokat, amelyeken azt írja, hogy: ha elszakítod/eltéped, akkor a garancia nem érvényes, vagy valami ilyesmi. De hivatalos szervíznél majd minden kiderül, lehet, hogy egy degeneráltnak néznek majd az akcentusommal meg a hibáimmal, de ez legyen az ő bajuk.
Lac: én is gondolkodtam rajta, hogy veszek egy ilyen univerzális töltő, mert látszólag csak annak volt baja. Azonban szerencsére elvittem egyik haverhoz, akinek szintén ASUS-a van ugyanilyen csatlakozóval és nem működött. Vagyis az aljzat tuti elment. Már csak azt kellett volna kipróbálni, hogy az én töltőmmel volt-e baj, mert lehet, hogy a külső sérülések ellenére jó volt. Persze ilyenkor legjobb kicserélni, mert a belső vezeték is rongálódhatott és később okozott volna gondot. Egyébként itt horribilis összegbe kerül egy ilyen univerzális töltő, akár 100 euró is lehet. Geeeeeeez'!
Egyébként azt olvastam, hogy hasznos a notebookból kiszerelni az akkumulátort, mikor huzamosabb ideig töltővel használjuk. Annyi hátrányt említettek meg, hogy az áramszünetek ellen így védtelen a gép! Sztem jó akksióvó ötlet lehet.
|
|
|
 marcoGC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
|
#4 • 2011.09.22. 10:55 Így van, ezt gariban mindenképp meg kellett volna csinálniuk. Ne hagy annyiban a dolgot. Ha Magyarországi történet lenne, tudnék szólni nekik, de oda a határon túl sajna nincs kapcsolatom.
Mindenképp keresd meg a központi céget. Ilyen esetekben ki szoktak jönni a gépért és haza is viszik neked ha kész. Legalábbis a Dell pl... A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni. |
|
|
 Vendég
|
#3 • 2011.09.22. 08:53 Am ezt gariban mindenképpen állnia kellett volna az Asusnak. Mindenképpen vedd fel a fogyasztóvédelemmel a kapcsolatot, de előtte az Asus országodbéli központjával és mondd el, mi történt. Meg kell téríteniük a kárt. Egy laptop nem éghet le, ennyi. Legközelebb meggyullad az asztalon, akkor meg azt mondják, hogy biztos felgyújtottad?  |
|
|
 Vendég
|
#2 • 2011.09.22. 08:51 Lac írta:Én ugyan saját hibámból, de szintén szívtam a töltővel. Kijövetel előtt kevesebb mint egy héttel tönkrement a laptopom töltője, s mivel nem volt már időm sem a garanciával foglalkozni (már ha egyáltalán az vonatkozik rá), valamint pénzem sem eredeti Acer kábelt rendelni, ezért bezúgtam a legközelebbi infó boltba, és vettem egy univerzális töltőt.
Tényleg univerzális töltő volt. Két hónapig bírtam használni, mielőtt egy kattanással leégett a nyáklapja, előtte azonban aktívan dolgozott benne a multitasking, magyarul leölte az akkumlátoromat is. Kijövetelkor a gépem 1.5 órát bírt netezéssel, két hét múlva már csak 20 percet. Most 10 percről beszélhetünk csak... Az nagyon durva!  |
|
|
 LacPolihisztor
2008. augusztus 09. óta tag
1.991 hsz
|
#1 • 2011.09.22. 08:23 Én ugyan saját hibámból, de szintén szívtam a töltővel. Kijövetel előtt kevesebb mint egy héttel tönkrement a laptopom töltője, s mivel nem volt már időm sem a garanciával foglalkozni (már ha egyáltalán az vonatkozik rá), valamint pénzem sem eredeti Acer kábelt rendelni, ezért bezúgtam a legközelebbi infó boltba, és vettem egy univerzális töltőt.
Tényleg univerzális töltő volt. Két hónapig bírtam használni, mielőtt egy kattanással leégett a nyáklapja, előtte azonban aktívan dolgozott benne a multitasking, magyarul leölte az akkumlátoromat is. Kijövetelkor a gépem 1.5 órát bírt netezéssel, két hét múlva már csak 20 percet. Most 10 percről beszélhetünk csak... And she may cry but her tears will dry when I hand her the keys to a shiny new Australia |
|
|