Might & Magic Heroes VI bétateszt

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 a(z) 2 -ból
sasikaa profilja, adatai

sasikaa

Hiperaktív
2010. május 08. óta tag
334 hsz
#14 • 2011.10.23. 14:28
Ez sajnos nem jött össze nekik. Kár érte. Amúgy se voltam egy nagy HEROES fun, de respect-ből kipróbáltam volna. De már nem.
Sasikaa avatar
Vendég profilja, adatai

Vendég


#13 • 2011.08.28. 20:08
Hát mivel a Disciples III nagy bukta volt remélem a heroes VI nem jut eme sorsra, mert mind kettőt nagyon imádtam sőt favoritok számomra! Szóval csak csupa jóban reménykedem!! mosolygó smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#12 • 2011.08.28. 16:54
Azt a "tISZTELT" tesztelő nagy elfogultságában elfelejtette megemlíteni, hogy most már nem is látod a városodat csak egy képet róla mert 5 rész után biztos felháborodva követelték hogy legyen inkább csak leírás arról mi van a városba felépítve látni meg minek. Az hogy a "hős" fejlesztése megközelítőleg 8 ugyanolyan ikon között tabolva zajlik és még vásárolni a városba csak 4 tab átböngészése után lehet. A "varázslények" erőssége olyan rosszul van beállítva hogy nem éri meg a drágább lényeket megvenni mert értelmetlenek, az "ingame" beszélgetések egy koromfekete képernyőn álló miniatűr arcképek textváltását jelenti, szó szerint ugyanis a kér fej között jelenik meg az sms hosszúságú szöveg. A specializált hősöket (varázsló, harcos, s a többi) leváltotta a minden hős mindenre jó elv különbség csak az egy "faji" képesség. A hős részt vesz a csatába azt jelenti a cikkíró elvtársnak hogy egy roham szerű rálovaglással odacsap a hős az elennek. Szép is az csak sajnos amikor az animációt gyártották nem raktak oda ellenfelet úgyhogy minden rárohanás ugyanúgy néz ki és semmilyen modon nincs hatással az ellenfélre csak áthasint a levegőn ahol véletlenszerűen van egy egy ellenfél, olyan rettenetesre sikeredett hogy 20évet öregedtem a sokktól rajta. Mellékesen ezeket a rárohanásokat 90%ba nem is látja az ember mert ha van egy bokor vagy fa a pályán akkor bizony csak 2 miniméter közelről látjuk a látkép 100%át betöltő levelet. Szépen elsunyogta a dolgot de azért megemlíteném hogy a négyzetes alapú csaták a hexagonálistól annyira lebutított már már primitíve megoldás hogy fél órán át csak kiüregesedett szemmel bámultam döbbenetembe. Azt hogy merre támad az ellenfél vagy kit fog eltalálni(sárkányos keresztbefújás) csak onnan tudod meg hogy olvasod a "dmgmatert" a sarokba. Az hogy véletlenszerűen változik hogy egy ellenfél hányszor támad vissza vagy hogy minden hős tud olyan "bubit" rakni ami 3 körre sérthetetlenné tenni bárkit egy vicc ! Persze a bebubizott lény támadhat, fél ora harc és a végén 2 nyilast bebubizik a gép és 5 perc mire az összes karaktered végignyomkodod hogy végre letudd ölni. Városokat meg átalakítani pff szép elképzelés de még jobban van megcsinálva, szépen a 8000kilométer mély szakadék hirtelen eltűnik fehér pixel nélküli "ürességgé" majd odajelenik(szó szerint) a szakadék fölé a szépen kibetonozott várudvar.

Persze lehet hogy tévedek és legtökjobb játék lesz a világon de a letölthető demó sokkolóan gyenge commodor 64 színvonalú "alkotás". Kövezzetek meg de még az heroes 5 is elég játszható volt ha más nem a gyönyörű kivitelezés miatt (durván szép 3ds városokkal) de ez a demo valamit végérvényesen összezúzott bennem, alapjaiban kéne újragondolni az egészet hogy ha elkészül a !!! Független !!! játékoldalak 2nél több pontot adjanak rá a 10ből. Nincs bajom a magyar fejlesztőkkel jó játékokat tudnak csinálni de aki az alapkoncepciót kitalálta valószínűleg .... nem heroes sorozaton szocializálódott anno.

Grrrrr.

Siselixina (Ragnaros).
Vendég profilja, adatai

Vendég


#11 • 2011.08.09. 00:32
Shade írta:
Egy Heroes résszel sem tudtam fél óránál többet játszani, nemtudom mér, valahogy nem élvezem. röhögő smiley
Ezzel én is ugyanígy vagyok. Ugyanez van a Strongholdnál is. Látom hogy tök jó meg minden, de nem köt le.szomorú smiley
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#10 • 2011.08.09. 00:22
Egy Heroes résszel sem tudtam fél óránál többet játszani, nemtudom mér, valahogy nem élvezem. röhögő smiley
#9 • 2011.08.07. 19:11
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Protozoli profilja, adatai

Protozoli

Aktív
2007. október 08. óta tag
147 hsz
#8 • 2011.08.07. 17:20
Vendég írta:
Nekem ez a rész így leírás alapján nem tetszik. Az jön be, amit úgy a harmadik rész környékén hozott a játék stílust.
Mindegyik Heroes nagyszerű játék volt, de a 3. rész vezeti a sort nálam is. mosolygó smiley
A képzelőerő fontosabb, mint a tudás. (Albert Einstein)
Vendég profilja, adatai

Vendég


#7 • 2011.08.06. 18:28
Nekem ez a rész így leírás alapján nem tetszik. Az jön be, amit úgy a harmadik rész környékén hozott a játék stílust.
Vendég profilja, adatai

Vendég


#6 • 2011.08.05. 10:07
az egyetlen körökre osztott, amit elviselekmosolygó smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#5 • 2011.08.05. 09:54
Rengeteget változott az első rész óta, de mindig ugyanolyan jó maradt az élmény. Mindenesetre örülök, hogy visszatértek a gyökerekhez. Az az igazi Heroes!mosolygó smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#4 • 2011.08.04. 22:48
Alapjáték, az első rész óta nagy kedvencem!mosolygó smiley
Protozoli profilja, adatai

Protozoli

Aktív
2007. október 08. óta tag
147 hsz
#3 • 2011.08.04. 13:49
Thx, akkor jól gondoltam. Nekem tetszik ez a változtatás, nem lesz annyira "megszabott" a csata, mint a régiekben (először ezt kell leölni, mert ez a legerősebb, utána ezt stb.stb.) Na majd meglátjuk, mi sül ki belőle mosolygó smiley
A képzelőerő fontosabb, mint a tudás. (Albert Einstein)
1 2 a(z) 2 -ből
Botyi profiljamarco profilja