Miért nem lesz regenerálódás a Resistance 3-ban?

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
Braddock profilja, adatai

Braddock

Ba'al-Hadad
2011. június 29. óta tag
3.231 hsz
#10 • 2011.08.26. 20:10
Természetesen ezzel nem a Resistance fanokat akartam bántani csak az ÉN véleményem szerint vannak ennél fényévekkel jobb gamek!De tudod mit Marco?Ki fogom próbálni hátha meggondolom magam!mosolygó smileymosolygó smiley
Nem mindenkit látok szivesen,ha mindenkivel egyformán bánnék senki nem lenne különleges!
gymtonic74 profilja, adatai

gymtonic74

Überbrutál
2011. április 26. óta tag
729 hsz
#9 • 2011.08.26. 20:06
Ugy 2002 tajekan a Gateway hasznalta eloszor a regeneracios gyogyulast, ha jol emlekszem. Akkor nagy ujdonsagnak szamitott. Ugy latszik mostanra jott el az az ido, amikor negativan hat a jatekiparra. Erdekes. En nem vagyok ellene az energia csomagok gyujtesenek. Akkor Killzone 2 szintu taktikai erzeke legyen az ellenfeleknek.
Ne félj a holnaptól, számodra nem jön el.
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
#8 • 2011.08.26. 19:12
gymtonic74 írta:
Remelem a nehezsegi szintet is hozza igazitjak. Gondolok itt az AI-ra. Mert ha egy helyben aldogalo, 2 golyotol elhullo ellenfelek lesznek, megint ott vagyunk ahol a part szakad. Az elso resz is ezt a koncepciot kovette. Inhumane nehezsegi szinten se volt tul nagy kihivas. Jericho. Az egy masik liga, meg visszatoltodo energia mellett is. Ugyszolvan nem ez a fuggvenye a kihivasnak.
Felszedhető cuccok lesznek, azzal lehet töltődni. Mint a régi fps-ek, az volt az igazi, kell bele ez a nehezítés szvsz!
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
#7 • 2011.08.26. 19:11
Braddock írta:
Ha nem lenne több resistance azt sem bánnám!
Ezt meg sem hallottuk...kacsintó smiley
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
gymtonic74 profilja, adatai

gymtonic74

Überbrutál
2011. április 26. óta tag
729 hsz
#6 • 2011.08.26. 18:54
Remelem a nehezsegi szintet is hozza igazitjak. Gondolok itt az AI-ra. Mert ha egy helyben aldogalo, 2 golyotol elhullo ellenfelek lesznek, megint ott vagyunk ahol a part szakad. Az elso resz is ezt a koncepciot kovette. Inhumane nehezsegi szinten se volt tul nagy kihivas. Jericho. Az egy masik liga, meg visszatoltodo energia mellett is. Ugyszolvan nem ez a fuggvenye a kihivasnak.
Ne félj a holnaptól, számodra nem jön el.
Braddock profilja, adatai

Braddock

Ba'al-Hadad
2011. június 29. óta tag
3.231 hsz
#5 • 2011.08.26. 18:46
Ha nem lenne több resistance azt sem bánnám!
Nem mindenkit látok szivesen,ha mindenkivel egyformán bánnék senki nem lenne különleges!
Vendég profilja, adatai

Vendég


#4 • 2011.08.26. 17:29
egyetértek vicc az összes fps mostanába
Vendég profilja, adatai

Vendég


#3 • 2011.08.26. 17:07
Ez így teljesen jó
Vendég profilja, adatai

Vendég


#2 • 2011.08.26. 16:43
követendő példa, rohadt unalmas hogy állandóan mindenféle nehézség nélkül végig lehet vinni a gammákat
marco profilja, adatai

marco

GC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
#1 • 2011.08.26. 16:05
Vééééééégreeeee! mosolygó smiley

Helyes döntés!
A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni.
1 a(z) 1 -ből
Maniac profilja