 NeuroticMessiás
2011. október 16. óta tag
1.092 hsz
|
#8 • 2015.07.12. 17:12 darkomen írta:Az egész játékot át kell ültetniük egy teljesen új hardverre. A motor legújabb verziója dolgozik immáron alatta, tehát arra is át kellett írni, ott már ugye szóbajöhetnek kompatibilitási problémák és egyebek, amiket meg kell oldani.
A modellezők és a grafikusok dolga tényleg a legkönnyebb, mert egy meglévő "low-poly" modelt könnyebb átdolgozni, mint nulláról kezdeni és a grafikusoknak is csak annyi, hogy a meglévő textúrákat kell 4K-ra átdolgozniuk.
Az új, elkészült modellekkel és textúrákkal újra rendereltetni az átvezetőket.
Azért van munka vele... Ezen én is gondolkoztam, hogy vajon az mekkora meló lehet. De nem hiszem, hogy akkora érvágás lenne. Ha ugyanannak a motornak egy újabb verzióját teszik alá az csak nem akkora szívás. Updatelik, megnézik mi akad össze, azt javítják, esetleg ha maximalisták akkor megnézik hogy lehetne még javítani rajta, mik az újabb motor előnyei. De ha másik motorra ültetik át akkor is kb motorikusan lehet az egészet körmölni. http://gamernaplo.hu |
|
|
 darkomenHiperaktív
2012. június 09. óta tag
307 hsz
|
#7 • 2015.07.12. 17:01 Neurotic írta:Szerintem ez egy elég nagy ferdítés. A programozóknak és a forgatókönyvíróknak sok munkájuk nincs. Mondjuk ez utóbbiaknak amúgy sem szokott sok lenni, amilyenek a játékok történetei úgy általában  De a programozóknak is kb csak egész minimális. Egy újra kiadás általában grafikai tuningról szokott szólni és ott inkább a grafikusoknak és modellezőknek van meló. De nekik sem olyan nagyon sok, mert ők sem nulláról dolgoznak szerintem. Az egész játékot át kell ültetniük egy teljesen új hardverre. A motor legújabb verziója dolgozik immáron alatta, tehát arra is át kellett írni, ott már ugye szóbajöhetnek kompatibilitási problémák és egyebek, amiket meg kell oldani.
A modellezők és a grafikusok dolga tényleg a legkönnyebb, mert egy meglévő "low-poly" modelt könnyebb átdolgozni, mint nulláról kezdeni és a grafikusoknak is csak annyi, hogy a meglévő textúrákat kell 4K-ra átdolgozniuk.
Az új, elkészült modellekkel és textúrákkal újra rendereltetni az átvezetőket.
Azért van munka vele... Papp Krisztián (alias darkomen) |
|
|
 rDAVEGC Imperator
2008. április 17. óta tag
14.371 hsz
|
#6 • 2015.07.12. 16:57 Azért érdekes, hogy másoknak több részt is sikerül egyszerre újra kiadniuk kevesebb emberrel...  Pl Uncharted trilógia is egyben jön, pedig külsős csapat csinálja. |
|
|
 NeuroticMessiás
2011. október 16. óta tag
1.092 hsz
|
#5 • 2015.07.12. 16:51 Tommy írta:Mi tart egy felújításban annyi ideig majdnem mint egy új játék elkészítési ideje?  Szerintem ez egy elég nagy ferdítés. A programozóknak és a forgatókönyvíróknak sok munkájuk nincs. Mondjuk ez utóbbiaknak amúgy sem szokott sok lenni, amilyenek a játékok történetei úgy általában  De a programozóknak is kb csak egész minimális. Egy újra kiadás általában grafikai tuningról szokott szólni és ott inkább a grafikusoknak és modellezőknek van meló. De nekik sem olyan nagyon sok, mert ők sem nulláról dolgoznak szerintem. http://gamernaplo.hu |
|
|
 1000feriPolihisztor
2013. augusztus 28. óta tag
1.966 hsz
|
#4 • 2015.07.12. 16:22 csak szépen sorban  E.F. |
|
|
 TommyGC Imperator
2003. augusztus 26. óta tag
6.012 hsz
|
#3 • 2015.07.12. 15:56 Mi tart egy felújításban annyi ideig majdnem mint egy új játék elkészítési ideje?  "...fortune, fame. Gone Isnane. But The memory remains!..." |
|
|
 kpalGC Imperator
2013. augusztus 28. óta tag
13.221 hsz
|
#2 • 2015.07.12. 14:57 Kár eddig nem jött a többi rész Clif elintézte anno . |
|
|
 totyakGC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.676 hsz
|
#1 • 2015.07.12. 13:26 Kapni fog a többi is, ebben egészen biztos vagyok. Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. |
|
|