Men of War: Red Tide

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
AndrewT profilja, adatai

AndrewT

Visszatérő
2008. november 28. óta tag
27 hsz
#4 • 2010.02.17. 13:15
noha meg lehet érteni a hazai fejlesztőket bizonyos szempontokból, de valóban, ha valakik, hát ők megtehetnék, hogy körbenéznek a saját portájukon feldolgozandó téma után. az, hogy a Codename Panzers első részében az orosz kampányban szét lehetett lőni (...!) egy magyar Zrínyi rohamlöveget, hát az elég karcsú...

most, hogy így belegondolok, rengeteg mindent lehetne kihozni a magyar történelemből pc-s játék fronton, kimozdulva akár a stratégiák bűvköréből is, ami általában a magyar fejlesztők erőssége. reméljük, hogy türelem rózsát terem mosolygó smiley

és még egy valamit az eredeti témához, a játékhoz kapcsolódva: ez(ek) az(ok) a játék(ok), ami számomra visszacsempész valamit a csúnyán magára hagyott Commandos sorozatból. persze, ez inkább stratégia, de a gyakran csak néhány fős irányítható alakulat, a saját inventory-k, a részletesség, az, hogy néha többet ésszel mint erővel, hogy átcsússzanni az ellenség vonalain ahelyett, hogy bedarálnánk őket (amit nem is igazán lehet), ez mind mind kicsit visszaidézi az említett klasszikust.
Maniac profilja, adatai

Maniac

Nagymester
2008. július 20. óta tag
2.404 hsz
#3 • 2010.02.15. 11:27
AndrewT írta:
@Tibit: a témaválasztás a fejlesztők nemzetiségében is keresendő, de azt meg kell jegyezni, hogy az előző részekben mindegyik harcoló félnek volt kampánya (men of war, faces of war, soldiers howw2). magyar kampányhoz, és egyáltalán magyar vonatkozású második világháborús játékhoz a stormregion és a digital reality kellene, nekik meg fizetőképes kereslet.

egyébként a grafikához annyit tennék hozzá, hogy míg az alapjáték szinte zökkenőmentesen futott, a kiegészítőnek már az első pályája is szinte játszhatatlanul akadozik, tehát vagy történt valami mégis grafikai szinten, vagy az optimalizáció lehetne kicsit jobb.
Így van, a fejlesztők nemzetisége határozta meg a kiegészítő témaválasztását.
A magyar kampányhoz és a magyar fejlesztőcsapatokhoz annyit tennék hozzá, hogy - az én véleményem, természetesen nem kell egyetérteni - szégyen amit művelnek. Évek óta akadnak hazai brigádok, akik belenyúlnak a világháborúba, vagy csak kiváló játékokat fejlesztenek, de eszükbe sem jut az, hogy mondjuk a roppant érdekes és kalandos hazai történelmet hívják témául egy soron következő játékukhoz. Nyugodtan magukra vehetik, akikhez szólnak ezen sorok, de nehogy már magyar létünkre hidegháborúhoz, a pacifikus hadszíntérhez vagy az angol történelemhez kell nyúlnunk. Kétlem, hogy nagyobb kereslet lenne erre, mintsem egy magyar történelemből vett témára, amiből lenne bőven. Nem csak a világháborúban történtek itt nagyon durva jelenetek, amelyeket fel lehetne dolgozni, hanem később és előbb is!
A grafikus motor problémájáról. Igen, az optimalizálást sikerült kicsit elrontaniuk, mert szebb nem lett a játék, nekem is volt, hogy csúnyán beakadt már az első pálya, meg valahol a harmadik kampány körül volt egy totál játszhatatlan szakasz, amikor egy rakás robbanás volt, meg sok egység a képernyőn. Szóval igen, ebben is igazad van.mosolygó smiley
Oké még nem kell, hogy rám szólj, azt én is látom jól, soha nem leszek már rock n roll sztár ezen a földön...
AndrewT profilja, adatai

AndrewT

Visszatérő
2008. november 28. óta tag
27 hsz
#2 • 2010.02.15. 11:12
@Tibit: a témaválasztás a fejlesztők nemzetiségében is keresendő, de azt meg kell jegyezni, hogy az előző részekben mindegyik harcoló félnek volt kampánya (men of war, faces of war, soldiers howw2). magyar kampányhoz, és egyáltalán magyar vonatkozású második világháborús játékhoz a stormregion és a digital reality kellene, nekik meg fizetőképes kereslet.

egyébként a grafikához annyit tennék hozzá, hogy míg az alapjáték szinte zökkenőmentesen futott, a kiegészítőnek már az első pályája is szinte játszhatatlanul akadozik, tehát vagy történt valami mégis grafikai szinten, vagy az optimalizáció lehetne kicsit jobb.
Tibit profilja, adatai

Tibit

Polihisztor
2008. július 12. óta tag
1.913 hsz
#1 • 2010.02.14. 21:45
Ha ezt egy német vagy magyar egység szemszögéből csinálták volna meg, ráharapnék mint kutya a csontra. De így, hogy egy szovjet "egységet" kell irányítanunk nekem nem kell.
1 a(z) 1 -ből