MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 3 4 5 a(z) 5 -ból
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#25 • 2014.06.20. 10:16 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2014.06.20. 10:54
Vendég írta:
Sárkányok... Kellenének... mosolygó smiley
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSNJ_xk7M7ChgvHQl5lgHbeDsONzn8OESYvKMS5jVut4wy_iug1

Sárkányok.... Minden jobb velük.... kacsintó smiley

Sárkányok amúgy léteznek, legyőzheted a Fekete Sárkányt, és találsz belőlük néhány változatot a megülhető állatok között
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#24 • 2014.06.20. 10:12
5t3v3nk3 írta:
Ötleteim erőforrás és megvalósíthatóság figyelembe vétele nélkül(bocsi..röhögő smiley)

-Építhető fegyverek (markolat nyél penge fej, fok, stb, mind egyedi attribútumokkal)

-Építhető Páncélzat(a fentiek alapján)

Mentor rendszer beleférhetne, plusz mondjuk ha már törökök, legyenek benne Lámpások, amikben dzsinnek laknak, ritkán megidézhető lények melyek segítenek a harcban vagy teljesítenek egy kívánságot(epik loot, buffok stb.)
Igen ezek mind remek ötletek, de jól látod a megvalósításuk igen erőforrás igényel. mosolygó smiley Ötlet szinten kidolgoztunk egy tárgykészítő rendszert, de a megvalósítása valószínűleg még a távolabbi jövőben esedékes.
Tetszett nekünk a csodalámpás ötlete, igyekszünk kitalálni rá valamit kacsintó smiley
A Mentor rendszer is megfordult a fejünkben. Örülnénk ha kifejtenéd, mire gondoltál.
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#23 • 2014.06.20. 10:10
Vendég írta:
Nekem csak a sok laggal van bajom, időnként hihetetlenül be tud akadni a játék. De az irány jó, tetszik a game!mosolygó smiley
A lag megoldása jelenleg a legfontosabb számunkra.
Az engine amit használunk nagyon megnehezítette a haladásunkat, mert semmilyen mérési lehetőséget nem nyújt. Mi magunk folyamatosan fejlesztünk hozzá ilyen rendszereket, és ezek segítségével monitorozzuk a játékot, hogy az lag okait kiszűrjük és megszüntessük. Sajnos nem egy forrásból ered, így a megoldás legnagyobb bánatunkra időigényes és nehézkes.

A csapat méretéből kifolyólag terheléses teszteket nem tudtunk csinálni, így ahogyan nő az online szám, fokozatosan jönnek elő az újabb problémák, amelyeket igyekszünk minél hamarabb orvosolni.

Sajnos vannak felhasználók, akik tőlünk függetlenül is lagot észlelnek. Ezt gyakran az internet kapcsolatuk hiányossága okozza.
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#22 • 2014.06.20. 10:07
rDAVE írta:
Elég rövid ideig játszottam, így nem sokat tudok hozzátenni, de talán annyi volna, hogy jó lenne a küldetéseket folyamatosan látni oldalt, hogyan állnak, mennyi van felvéve, mennyi és mi kell még a teljesítéshez stb...
Pontosan ilyenre gondolok, mint ami jobb oldalt a map alatt van (ez nem számít másolásnak, mert nem ők találták kiröhögő smiley): http://images.mmosite.com/my/upload/ac/a2/c69ec6793f91c3b266ff339232e8c347/theme/08fbed2568fd4b47bd855a693be55614246.jpg
(Ha mégis van ilyen, akkor sorry a figyelmetlenségemért. röhögő smiley)
Teljesen igazad van, a küldetés követés szerepel a terveink között, sőt a küldetésrendszer teljes megerősítését (küldetéskövetés, párbeszédek, sokkal több küldetés) is tervezzük. A rólunk közölt cikkben is kritikaként szerepelt, hogy a játéknak nincsen igazán komoly sztorija. Valójában elég összetett történetet dolgoztunk ki, de ez sajnos még nem érzékelhető még kellőképpen a játékban. A történetet folyamatosan igyekszünk majd kiteljesíteni és ennek átadására szerintünk a küldetésrendszer a legalkalmasabb, így ennek megerősítése a PvE játékélmény egyik legfontosabb pontja.
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#21 • 2014.06.20. 10:05
Elöljáróban elmondanám, hogy nagyszerű érzés, hogy ennyi kommentár és javaslat érkezett. Nagyon köszönjük, hogy figyelemmel kíséritek a fejlesztéseinket, megtiszteltek minket, és élettel töltitek meg a világot.
Igyekszünk a lehető legteljesebb válaszokat adni a kérdésekre. beavatni titeket a gondolkodási folyamatainkba, és kiemelni a sok remek ötletet, ami tőletek érkezik.
Magic to Master - Online MMO
Vendég profilja, adatai

Vendég


#20 • 2014.06.19. 21:53
az exp t ki írhatni a meglévő pont felett vagy mellett % ban
Azer11 profilja, adatai

Azer11

Aktív
2013. július 20. óta tag
214 hsz
#19 • 2014.06.19. 19:06
Letöltöm, kíváncsi lettem rá, ha a fejlesztők tényleg figyelik a reakciókat, kb mint az arenanet a gw2 nél, csak értelmesebben, akkor ez valóban valami új lehet. mosolygó smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#18 • 2014.06.19. 15:47
Az utcsó frissítésnél ugy meg lettek erősítve a bosok hogy már közük sincsen az általuk adott expohoz szomorú smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#17 • 2014.06.19. 15:47
Az utcsó frissítésnél ugy meg lettek erősítve a bosok hogy már közük sincsen az általuk adott expohoz szomorú smiley
Azer11 profilja, adatai

Azer11

Aktív
2013. július 20. óta tag
214 hsz
#16 • 2014.06.19. 12:03
A legfontosabb amit a fejlesztőknek meg kell tenniük: Köpenyek! Minden kasztnak, minden szintre, megfelelő, lobogó, csuklyás köpenyek, minden mmo itt rontja el mosolygó smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#15 • 2014.06.19. 11:54
Vendég írta:
Sárkányok... Kellenének... mosolygó smiley
Sárkányok... Királyak... kacsintó smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#14 • 2014.06.19. 11:52
Ja és vista businessről nem fut a játék
1 2 3 4 5 a(z) 5 -ből