MagicToMaster blog: építsünk együtt MMO-t!

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 3 4 5 a(z) 5 -ból
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#37 • 2014.06.23. 14:32 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2014.06.23. 14:32
Vendég írta:
ne haragudjatok de a hetes bonuszos valaszt nem tudom elfogadni.
amennyiben nem csak itemes lenne hanem valahol utni is lehetne talan akkor.
de tegyuk fel valaki napi 6 orat jatszik,ami mejdnem teljes munkaido,meg aludni is kell....akkor is csak a negyedet tudja kihasznalni egy itemes cuccnak.
ha ezt valaki penzert vette ,akkor ennek van egy neve de azt nem irom ide most !!meglepett smiley
A bónuszok ár-érték arányait igyekeztünk úgy beállítani, hogy "normális" játék mellett is megérje őket használni, ami hét napon át, napi néhány óra játékot feltételez. Azt, hogy 7 napig használható, bármennyit is játszol, inkább lehetőség - gondolj bele, korai szinteken fél - egy óra, egy szintlépés, később lassul, de 168 óra játék rengeteg előrehaladásra elegendő lenne, irreális, hogy ilyen tartós bónuszokat lehessen vásárolni.
Viszont abban igazad van, hogy aki ritkán, vagy rendszertelenül játszik, az nehezen tudja kiszámítani, hogy ki tudja-e majd használni a bónuszát. Mit szólnál olyan lehetőséghez, hogy a 7 napos bónuszok mellett bővíthetnénk a palettát olyanokkal is, amelyek kevesebb ideig (mondjuk 12-24 óra), de tiszta játékidőn át tartó bónuszokat adnának, azaz amikor a játékos ki van jelentkezve, akkor nem pörögnek. Ezzel kiszámíthatóságot adva azoknak akik nem tudnák kihasználni a 7 napos bónusz előnyeit. Kíváncsiak vagyunk a véleményedre!
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#36 • 2014.06.23. 14:31
Vendég írta:
Jó lenne egy item amiben el lehetne helyezni a mountokat, leendő peteket mert nagyon sok helyet foglalnak el a leltárban (én úgy képzelem el hogy AD ért lehetne venni és ha rákattintasz akkor olyan lenne mint egy raktár de csak mountok, petek számára. 2 fül található benne egyik a mountoké másik a peteké)
Valamint a bossok is dobatnnának mountokat pár % os eséllyel (2-3%) hogy érjenek is valamit
Jelenleg a leltár növelő bónusz érhető el erre a célra az itemshopban, de az ötletedet nagyon jónak találtuk, és foglalkozni fogunk a megvalósításával, valószínűleg egy megvásárolható, de tartós bónusz formájában.
Mivel a megülhető állatoknak funkcionális és díszítő szerepe is van a játékban, fontosnak tartottuk, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek. A Kaszás Isten jelenleg is dobhat Pokollovat, vagy Unikornist:
http://wiki.magictomaster.hu/index.php?title=BOSS-ok
A többi megülhető állatot szeretnénk exkluzívnak meghagyni, viszont javaslatodra a más bossokhoz (valószínűleg egy adott szinttől felfelé) kis százalékkal be fogjuk tenni ezt a két állatot jutalomként.
Magic to Master - Online MMO
Vendég profilja, adatai

Vendég


#35 • 2014.06.21. 08:52
Ezt már elküldtem a supportra,de leírom ide is mert érdekelne a válasz és, hogy mennyire kivitelezhető(remélem nem gond).

Be kéne rakni úgynevezett PET-eket a játékba.(igen írtátok,hogy ezek bent lesznek ennek örülök) Lennének alapok,ritkábbak és limitált kiadásúak, különböző erősségűek. Ha előhívjuk az állat akkor aktiválodna és kovetne minket.
3 fajta lehetne:
-Battle petwtf smileyegít a harcban, támadja az ellenséges szornyeket
-Bag pet: bónusz férőhelyet biztosít a tárgyaknak
-Buff pet:végleges bónuszt ad(pl 10% félemberek elleni erő)

A repülő állatokkal meg lehetne valamit kezdeni, mert annak semmi értelme, hogy 1 centivel repülnek a föld felett.
Meg lehetne csinálni, hogy amik repülnek,azok kicsit lasabbak, de tényleg lehet velük repülni, feljebb menni, emelkedni... Szerintem kivitelezhető lenne(még Hero Engine-el is). Mert ez egy 2014 és MMORPG-től elvárt.
Vendég profilja, adatai

Vendég


#34 • 2014.06.21. 07:43
M2M_Blogger írta:
Ahogy azt 5t3v3nk3- nek írtuk a küldetés rendszert igyekszünk mihamarabb bővíteni. Már előkészítettük az Elveszett birodalom küldetéseit, de a bekerülés pontos idejét még nem tudjuk, sok mindenen szorgoskodunk most éppen.

Az itemes bónuszok azért 7 naposak (és nem 168 játék órásak), hogy motiválják a játékost arra, hogy kihasználja őket. A racionális játékosnak az az érdeke, hogy a 7 napos időtartam alatt a lehető legtöbbet játsszon, nekünk is az a jó, ha minél több időt töltesz el a Magic To Master világában és az alatt is gazdagítod a közösséget, így ez win-win szituáció. kacsintó smiley

A két kliens használatának tiltása sajnos az általunk használt engine nagyon mélyen gyökerező megkötése, ugyanis két kliens indítása esetén korruptálódhatnak a letöltött állományok, amit csak újratelepítéssel lehetne megoldani. Azt viszont meg tudod csinálni, hogy két külön helyre feltelepíted a játékot és két külön accounttal feljelentkezel.

Ha nehézkes irányítást érzékelsz, akkor kérlek jelezd valamelyik GM-nek vagy a supportnak, és azt is írd meg, hogy hol észlelted. Ismerünk olyan problémát, ami ilyesmit okozhat, de tudnunk kell a pontos helyét. Van olyan, hogy bizonyos helyeken nem regisztrálódik a kattintás, az ilyeneket igyekszünk folyamatosan felkutatni, és örülünk, ha segítesz benne.
ne haragudjatok de a hetes bonuszos valaszt nem tudom elfogadni.
amennyiben nem csak itemes lenne hanem valahol utni is lehetne talan akkor.
de tegyuk fel valaki napi 6 orat jatszik,ami mejdnem teljes munkaido,meg aludni is kell....akkor is csak a negyedet tudja kihasznalni egy itemes cuccnak.
ha ezt valaki penzert vette ,akkor ennek van egy neve de azt nem irom ide most !!meglepett smiley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#33 • 2014.06.21. 06:50
Jó lenne egy item amiben el lehetne helyezni a mountokat, leendő peteket mert nagyon sok helyet foglalnak el a leltárban (én úgy képzelem el hogy AD ért lehetne venni és ha rákattintasz akkor olyan lenne mint egy raktár de csak mountok, petek számára. 2 fül található benne egyik a mountoké másik a peteké)
Valamint a bossok is dobatnnának mountokat pár % os eséllyel (2-3%) hogy érjenek is valamit
rDAVE profilja, adatai

rDAVE

GC Imperator
2008. április 17. óta tag
14.360 hsz
#32 • 2014.06.20. 20:37
Vendég írta:
Régen játszottam és nem emlékszem a jelszómra és Citromailba azt irja : ********
És próbáltad már a ********-ot? Lehet pont az!
Egyébként magictomaster.hu - Belépés - Elfelejtett jelszó
Vendég profilja, adatai

Vendég


#31 • 2014.06.20. 20:33
Régen játszottam és nem emlékszem a jelszómra és Citromailba azt irja : ********
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#30 • 2014.06.20. 10:43
Vendég írta:
Szerintem nem lenne gond vele,csak a sok lagg-al van a baj és a piacon lévő horror árak a gond amit nem ártana szabályozni!
És szerintem a karakterek vissza kaphatnák a régi kinézetüket ami a metin2mesterben volt illetve a skill-ek et kéne a régi kinézetre megcsinálni , bőven elég volt csak tudni kellet hogy mikor meiket használjuk amit viszont a kezdök is hamar ki tapasztalhattak!
Az általad említett első két problémára korábbi kommentárokban kitértünk, kérlek tekints a (#23 és #29-es válaszokra).

A karakterek régi külseje már nem fog visszatérni, de változni fog. Tudjuk hogy ez nagyon fontos számotokra. kacsintó smiley
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#29 • 2014.06.20. 10:33
SadahSoul írta:
-Szerintem az első és legfontosabb, hogy valamilyen módon a piacot szabályozni kellene..igen tudom, hogy mi játékosok alakítjuk a piacot de ami most megy az katasztrófa.Az új játékosok teljesen el vannak lehetetlenítve attól, hogy a játékban AD-t vegyenek, nem 1 kezdő játékostól halottam, hogy 10 rúd/1k AD-t képtelenség össze farmolni kis szinten és a többiről nem is beszélek.Sajnos ennek úgy lehetett volna elejét venni, hogy a régin szerzett rudakat eltörölni és helyette lehetett volna AD-kompenzlás.
-A másik a főváros, ami szerintem nem illik teljesen a történetbe, mivel Nasfary elpusztította a régi világot és elhajóztunk de egyből egy szépen kialakított városban találjuk magunkat?Nem hiteles..Szerintem egy erdő közepén lévő fővárosba kellett volna találnunk magunkat ami folyamatosan épül és szépül, folyamatosan raktatok volna hozzá épületeket stb.
-A következő, hogy a karaktereknek lehetne egyedi tetszőleges kinézetet adni, hogy még véletlenül se legyenek egyforma karakterek kinézetek.Itt arc kinézet,testalkat,szemszín,hajszínt,bőrszín között lehetne válogatni.
-Valami segítő társat petet vagy valami hasonlót eltudnák képzelni, ami segítene is a harcban, pl.: bokán harapná a Naga Királynőt röhögő smiley
-Jah és ami nagyon fontos a laggot teljesen vagy irdatlanul lecsökkenteni.
Hát most ennyi jutott eszembe röhögő smiley
Huh ez hosszú lesz röhögő smiley Vegyük sorba:

Az M2M piaca jelenleg egy elég problémás kettősséget mutat. Ennek oka, ahogy te is írtad, hogy a régi játékosok tele vannak arannyal, míg az újak a kiegyensúlyozott ütemben fejlődésük szerint kapják az aranyat. A régi játékosok pedig felverik az árakat. Azt nyilván megérted, hogy miért nem vettük el az aranyat az emberektől, hiszen megdolgoztak érte.
Most az árak szabályozására viszont kevés lehetőségünk van:
1) Limitet teszünk be a tárgyak árára ? ezzel az a baj, hogy vagy magunk szabjuk meg mennyit ér egy-egy tárgy, minden egyes tárgyra és csak annál olcsóbban lehet adni őket,, újra és újra balanszoljuk a tárgyak árát amíg nagyjából mindenki elégedett vele (SPOILER ALERT: ez soha nem következik be,) vagy egy általános limitet teszünk mindenre. Ebben az esetben valószínűleg egyszerűen a limiten kerülne ki minden tárgy, és értelmét vesztené a tárgypiac ?piaci? jellege, hiszen csak meghatároznánk minek mennyi az ára.
2) Mi magunk teszünk be olcsón tárgyakat, ezzel lejjebb billentve az árakat ? ez azért nem működik, mert akinek sok pénze van, az ugyanolyan eséllyel happolja el ezeket a kispénzűektől, és csak még gazdagabbak lettek, ráadásul a semmiből javakat teremtünk a játékba.
3) Megváltoztatjuk az adó mennyiségét, ez megint csak azért problémás, mert mindenkit egyformán sújt (felmerülhet még többkulcsos adóztatás, de ebbe bele se menjünk, mert messzire vezet)
4) Adunk valamit, amire a gazdagok elkölthetik a rengeteg pénzüket. ? Ezt tartjuk a legműködőképesebb opciónak, vagyis azt, hogy a felhalmozott aranyat ki lehetne szippantani a játékból úgy, hogy azzal mindenki jól járjon. Persze ez sem egyszerű mert nem lehet, komoly előnyt juttatni, de olyasmit kell adni a temérdek aranyért, ami megéri az árát. Van tervben néhány ilyen rendszer, de kíváncsiak vagyunk, hogy nektek van-e ötletetek ilyesmire?

A történet szerint Nasfary a ?gyarmatokat? pusztította el (így a régi világ kifejezés kicsit csalóka) a főváros az óhaza központja, és a tervezett ?főszál? szempontjából fontos lesz, hogy egy ősi városról van szó. Ennél többet most nem mondanék, de ez a bizonyos nagyszíbású történet majd hónapokon át fog kibontakozi, érdemes lesz visszajárni azoknak, akiket érdekel.

A külső megváltoztatása a terveink között szerepel. Szolgálni fogunk egy-két meglepetéssel a közeljövőben. kacsintó smiley Jelenleg a játékmenet finomításán van a hangsúly.

Pet rendszer szintén tervezzük, olyan segítőkkel, akik melletted harcolnak, utasíthatod őket, képességeik vannak stb,, de sajnos csak később jut majd idő rá.

A lagon folyamatosan dolgozunk, ahogy azt #2 kommentnél is írtuk. Nekünk is ez okozza a legnagyobb fejfájást.
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#28 • 2014.06.20. 10:29
Vendég írta:
par aprosag : keves a kuldetes 100 tol felfele
az itemes hetes bonuszok egyfolytaban szamolnak,igy napi 4 ora jateknal is 28 orat hasznalhatsz egy 168 orast !!!
nem lehet egyszerre 2 karival belepni!
az iranyitas nehezkes az egerrel....veletlenul sem akar odamenni ahova klikkelek(vagy 10X)
Ahogy azt 5t3v3nk3- nek írtuk a küldetés rendszert igyekszünk mihamarabb bővíteni. Már előkészítettük az Elveszett birodalom küldetéseit, de a bekerülés pontos idejét még nem tudjuk, sok mindenen szorgoskodunk most éppen.

Az itemes bónuszok azért 7 naposak (és nem 168 játék órásak), hogy motiválják a játékost arra, hogy kihasználja őket. A racionális játékosnak az az érdeke, hogy a 7 napos időtartam alatt a lehető legtöbbet játsszon, nekünk is az a jó, ha minél több időt töltesz el a Magic To Master világában és az alatt is gazdagítod a közösséget, így ez win-win szituáció. kacsintó smiley

A két kliens használatának tiltása sajnos az általunk használt engine nagyon mélyen gyökerező megkötése, ugyanis két kliens indítása esetén korruptálódhatnak a letöltött állományok, amit csak újratelepítéssel lehetne megoldani. Azt viszont meg tudod csinálni, hogy két külön helyre feltelepíted a játékot és két külön accounttal feljelentkezel.

Ha nehézkes irányítást érzékelsz, akkor kérlek jelezd valamelyik GM-nek vagy a supportnak, és azt is írd meg, hogy hol észlelted. Ismerünk olyan problémát, ami ilyesmit okozhat, de tudnunk kell a pontos helyét. Van olyan, hogy bizonyos helyeken nem regisztrálódik a kattintás, az ilyeneket igyekszünk folyamatosan felkutatni, és örülünk, ha segítesz benne.
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#27 • 2014.06.20. 10:26
Vendég írta:
kereskedés a mountokkal, mino vértel,fegyóval meg ien hasznosságok (akár csak eventekkor is)
Úgy gondoljuk, hogy ezeknek a tárgyaknak az egyik lényege az exkluzivitásuk, aki szeretne ilyet, az meg tudja szerezni magának. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy bekerül majd egy olyan tárgy, amivel le lehet venni a kötődést róluk. kacsintó smiley
Magic to Master - Online MMO
M2M_Blogger profilja, adatai

M2M_Blogger

Visszatérő
2014. június 04. óta tag
31 hsz
#26 • 2014.06.20. 10:25
Vendég írta:
A skilleket optimalizálni kellene, sőt a statpontokat is, mert nem sokat számítanak több százas statpont különbségeknél alig látni tényleges különbséget, emellett pvp-ben nemhiszem hogy arra vágynak az emberek, hogy hopp 1 skill (mondjuk tűzcsapás) és már meg is haltak.
Biztosan sokat fogunk még erről beszélgetni, mert a játék egyensúlyát folyamatosan alakítjuk majd ki. A hangsúly arra kerül, hogy több képesség taktikus használatával lehessen sikert elérni ? ehhez persze az is kell, hogy ne 1 képesség használata legyen a harc.

Te milyen taktikai lehetőségeket látnál szívesen?

A statpontokat nehéz optimalizálni. Ennek oka, hogy a karakterek nagyon sokat kapnak belőle ? egy-egy pont keveset kell jelentsen, mert akinek 201-es szinten már 600 pontja van, az képes furcsa, inbalance leosztásokat létrehozni. Az ilyen karakterek felborítják a játék egyensúlyát. A sok, de kevésbé értékes statpont így csak tudatos és kitartó osztási stratégia mellett adja meg a kívánt hatást, de nem zavarja meg a normális játékmenetet. A Diablo fejlesztői a 3-ban ezt úgy oldották meg, hogy egyszerűen rögzítették a statolást. Mi nem akartuk ezt a lehetőséget, mint taktikai elemet, kivenni a játékból, így marad a folyamatos finomhangolás. Eddig többször változtattunk, és a visszajelzések alapján még fogunk is, de amit most vázoltam, köti a kezünket.
Magic to Master - Online MMO
1 2 3 4 5 a(z) 5 -ből