Játékstílúsom. És a tiéd?

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 a(z) 2 -ból
#14 • 2018.11.27. 07:57 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.11.27. 08:37
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Yanez profilja, adatai

Yanez

Messiás
2013. június 10. óta tag
1.146 hsz
#13 • 2014.06.16. 12:56
csirkee írta:
Jó a kalapod Yanez, nekem is hasonló van! nyelvnyújtó smiley
Nekem már nincs. mosolygó smiley
Az élet túl rövid ahhoz, hogy még ezt is olvasd.
csirkee profilja, adatai

csirkee

GC Imperator
2012. május 13. óta tag
5.240 hsz
#12 • 2014.06.16. 10:39
Jó a kalapod Yanez, nekem is hasonló van! nyelvnyújtó smiley
A civilizáció fejlődése mindig azoknak a felelőssége, akikkel a társadalom rosszul bánik, mert csupán a tökéletlenségek miatti elégedetlenség készteti az emberiséget arra, hogy jobbá tegye azt a társadalmat amelyben él!
kpal profilja, adatai

kpal

GC Imperator
2013. augusztus 28. óta tag
13.221 hsz
#11 • 2014.06.15. 23:15
Én van amikor csak úgy kipróbálom direkt az apróbb dolgokat hogy igazak-e amit tud-e egy adott játék miután végig vittem , nagyon sokat tevékenykedek. De gyöngyködök akkor is benne mikor elsőnek játszok a feladatok közben bambulok milyen csodás látványos aminek része lehetek. röhögő smiley

Aztán ott van amiket évek miután is előveszek és végigtolom és kicsit bohóckodok is , vagy csak jó nosztalgiázni.
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#10 • 2014.06.15. 17:02
Yanez írta:
Az igaz, hogy a Bioshock Infinite-nek jó a sztorija és engem pont ez késztet arra, hogy kitoljam. Különben már ott is hagynám, mivel a játékmenet, kb a közepétől, olyan monoton lett, mint a rosseb!
Nekem az a bajom vele, hogy kevés benne az igazán erős ellenfél, és emiatt válik monotonná egy idő után.
https://sotetanyag.wordpress.com/
Yanez profilja, adatai

Yanez

Messiás
2013. június 10. óta tag
1.146 hsz
#9 • 2014.06.15. 14:22
Marduk írta:
Nálam nagyon fontos szempont az atmoszféra, ha egy játék hangulata nem jön be, akkor nem is nagyon tud lekötni... Nálam az összes többi igazából másodlagos, viszont a sztori még mindig nálam picit magasabb prioritást élvez, tehát igazából az atmoszféra és a másodlagos dolgok közé tenném. Pl. a Bioshock Infinite játéknak olyan összetett sztorija volt, hogy miután végigjátszottam a történéseken gondolkoztam, és amikor összeállt a kép, akkor volt egy heuréka élményem. röhögő smiley Persze sztorinál nekem nem az a fontos, hogy minél összetettebb legyen, hanem hogy legyen jó, eredeti és magával ragadó.
Az igaz, hogy a Bioshock Infinite-nek jó a sztorija és engem pont ez késztet arra, hogy kitoljam. Különben már ott is hagynám, mivel a játékmenet, kb a közepétől, olyan monoton lett, mint a rosseb!
Az élet túl rövid ahhoz, hogy még ezt is olvasd.
Yanez profilja, adatai

Yanez

Messiás
2013. június 10. óta tag
1.146 hsz
#8 • 2014.06.15. 13:25
Köszönöm az eddigi kommenteket! Jó látni, hogy mások is így szeretnek játszani.

wegh: Nálam is vagy 3-4 játék vár emiatt befejezésre...még mindig.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy még ezt is olvasd.
wegh profilja, adatai

wegh

Nagymester
2013. augusztus 27. óta tag
2.491 hsz
#7 • 2014.06.15. 11:35
Marduk írta:
A Skyrimmal az is elég nagy baj, hogy egy idő után egyáltalán nem jelent kihívást. röhögő smiley
Az annyira nem zavar. Szeretek félisten módjára kaszabolni mosolygó smiley
"Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei"
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#6 • 2014.06.15. 10:47
wegh írta:
Velem az a baj, hogy hasonlóan hozzád, én is sokat barangolok a játékokban. Ez nekem azért baj, mert így szinte soha nem érek a játék végére, mert megunom. Így történt, hogy még a mai napig sem sikerült a Skyrimet végigvinnem. Pedig nagyon próbálkozom, havonta visszatérek hozzá, de mindig elveszem a világában és nem haladok a küldetésekkel. röhögő smiley (Nagyon jó blog, elgondolkoztató, megyek is Skyrimezni kacsintó smiley)
A Skyrimmal az is elég nagy baj, hogy egy idő után egyáltalán nem jelent kihívást. röhögő smiley
https://sotetanyag.wordpress.com/
#5 • 2014.06.15. 10:44
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
wegh profilja, adatai

wegh

Nagymester
2013. augusztus 27. óta tag
2.491 hsz
#4 • 2014.06.15. 10:43
Velem az a baj, hogy hasonlóan hozzád, én is sokat barangolok a játékokban. Ez nekem azért baj, mert így szinte soha nem érek a játék végére, mert megunom. Így történt, hogy még a mai napig sem sikerült a Skyrimet végigvinnem. Pedig nagyon próbálkozom, havonta visszatérek hozzá, de mindig elveszem a világában és nem haladok a küldetésekkel. röhögő smiley (Nagyon jó blog, elgondolkoztató, megyek is Skyrimezni kacsintó smiley)
"Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei"
Marduk profilja, adatai

Marduk

GC Imperator
2009. június 16. óta tag
6.142 hsz
#3 • 2014.06.15. 10:23
Nálam nagyon fontos szempont az atmoszféra, ha egy játék hangulata nem jön be, akkor nem is nagyon tud lekötni... Nálam az összes többi igazából másodlagos, viszont a sztori még mindig nálam picit magasabb prioritást élvez, tehát igazából az atmoszféra és a másodlagos dolgok közé tenném. Pl. a Bioshock Infinite játéknak olyan összetett sztorija volt, hogy miután végigjátszottam a történéseken gondolkoztam, és amikor összeállt a kép, akkor volt egy heuréka élményem. röhögő smiley Persze sztorinál nekem nem az a fontos, hogy minél összetettebb legyen, hanem hogy legyen jó, eredeti és magával ragadó.
https://sotetanyag.wordpress.com/
1 2 a(z) 2 -ből