Jagged Alliance 3

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
zender profilja, adatai

zender

Ba'al-Hadad
2014. március 04. óta tag
4.398 hsz
#10 • 2023.07.20. 11:15
Nagyon vártam már, imádom, minden rész hónapokig le tud kötni. mosolygó smiley Most állok neki, nagyon kíváncsi vagyok, de teszt alapján nagyon be fog megint szippantani.
Gargameth profilja, adatai

Gargameth

Haladó
2017. március 02. óta tag
103 hsz
#9 • 2023.07.18. 21:20 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2023.09.19. 20:25
aryy írta:
Hello, pár észrevétel/kiegészítés a cikkhez:
- Taktikai nézetben tudsz váltani a szintkülönbségek közt (G és T gombok talán? De az alsó UI-sávban van rá külön gomb is, ha nem jól emlékeznék).
- Az egy gombos lootot és tárgyrendezést én is hiányoltam, de az Alt gombbal tudod highlightolni a terepen a felszedhető, és interakt?v tárgyakat.
- A lopakodás valóban "más", mint amit manapság megszokhattunk, de a megfelelő karakterrel rendes takarítást tudunk végezni, mire riadóztatnak. Én Blood-ot küldöm előre rambózni, több embert is elhallgattat a végtelen mennyiségű késével, mire észreveszik. Rengeteg lőszer, HP, AP és morál múlhat már csak egy ellenfélen is. Azt mondjuk nem tartom hibának, hogy real time módban gyorsan kell cselekednünk a lopakodásnál. Az ellenfél legyen háttal nekünk, ennél több támpont talán nem is kell. mosolygó smiley
- Én kifejezetten üditőnek találom, hogy harc közben nem kell végre kamu találati százalékpontokra hagyatkoznunk. A találatot egy rakás változó együttese befolyásolja (az aktuális karakter skillpontjai, a választott fegyver, a fegyver állapota [modolva van-e vagy sem], a távolság, leshely, a lövésre elköltött AP, az ellenfél helyzete, páncélzata stb., stb.). Ezzel együtt mindig kapunk elegendő tippet, melyik ellenfélre és hova érdemes leginkáb célozni.

Lehet, a sajtópéldányokban a fentiek még máshogy voltak, és nem kizárt, hogy pár dolog még változni fog idővel. Én még viszonylag az elején tartok, még nincs 20 órám benne, de imádom, és eddig minden percét élveztem. Aki szerette a 2. részt, annak jó eséllyel ez is kedvence lesz!
Ahoj;

1: Igen, a G gombbal nekem is váltogatott... csakhogy nem mindig. Volt, mikor egyáltalán nem volt hajlandó váltogatni, alkalomadtán pedig igen. Talán akkor, amikor két szinten vannak elszórva az embereik? Tudja a bánat, ettől függetlenül irritáló volt röhögő smiley

2: Valóban? Ám legyen, én úgy emlékszem, hogy végignyomkodtam egy rakás gombot, és semmit sem csinált, de ha valóban működik az Alt, akkor használjuk egészséggel; szükség is lesz, mert a végefelé retekül nem találtam gyógyszer-zsákmányt, csak növényeket, és azokból sem túl sokat. Pedig azok kelleni fognak, hacsak nem akarunk napokat elfetrengeni egy kocsmában.

3: Én kezdőkkel szaladgáltam. A bánatnak sem volt pénze drágább hozzáértő zsoldosokra mosolygó smiley Én a jó kínai doktorral, Q-val próbáltam orgyilkolni, de sosem sikerült. Úgyhogy inkább ****rá lőttem mindenkit, és ameddig találtam jól bevédhető zugokat, a gép eszetlenül küldte nekem az embereit, így általában minimális sérüléssel sikerült minden összecsapást túlélni.

4: Igazad van, bizonyos szempontból, hisz valóban így realisztikus. És természetesen egyértelmű, hogy az AP költögetős célzásjavítástól, és a megfelelő tulajdonságtól függ a találati esély. De van, akinek kell a százalékos találati esély feltűntetve, hogy taktikusan meg tudja válogatni az akcióit, ne pedig próba-cseresznye alapon lődözzön.

5: Én nem kaptam tippeket, hogy merre célozzak röhögő smiley Azt kaptam, hogy mondjuk fal mögött van egy testrész, vagy köd miatt nagy esély van a súrolásnak, a találat helyett, de ettől nem mindig éreztem magam előrébb.

6: Teljes mértékben jól látod a helyzetet, ez nem egy rossz játék. Nekem nem volt a kettes részhez szerencsém, csupán a Rage!-hez, és annál messze jobb ez az installáció, és mivel van benne kakaó, ezért meglepően sokáig el tud tartani egy végigjátszás, főleg, ha minden helyszínt bejárunk, és minden mellékfeladatot teljesítünk. Azonban az én dolgom nem egy játékról való áradozás, hanem annak az objektív bemutatása.

És köszönöm az észrevételeidet. Hibázásra mindig is lesz lehetőség a részemről.
aryy profilja, adatai

aryy

Ifjonc
2023. július 18. óta tag
1 hsz
#8 • 2023.07.18. 12:26
Hello, pár észrevétel/kiegészítés a cikkhez:
- Taktikai nézetben tudsz váltani a szintkülönbségek közt (G és T gombok talán? De az alsó UI-sávban van rá külön gomb is, ha nem jól emlékeznék).
- Az egy gombos lootot és tárgyrendezést én is hiányoltam, de az Alt gombbal tudod highlightolni a terepen a felszedhető, és interakt?v tárgyakat.
- A lopakodás valóban "más", mint amit manapság megszokhattunk, de a megfelelő karakterrel rendes takarítást tudunk végezni, mire riadóztatnak. Én Blood-ot küldöm előre rambózni, több embert is elhallgattat a végtelen mennyiségű késével, mire észreveszik. Rengeteg lőszer, HP, AP és morál múlhat már csak egy ellenfélen is. Azt mondjuk nem tartom hibának, hogy real time módban gyorsan kell cselekednünk a lopakodásnál. Az ellenfél legyen háttal nekünk, ennél több támpont talán nem is kell. mosolygó smiley
- Én kifejezetten üditőnek találom, hogy harc közben nem kell végre kamu találati százalékpontokra hagyatkoznunk. A találatot egy rakás változó együttese befolyásolja (az aktuális karakter skillpontjai, a választott fegyver, a fegyver állapota [modolva van-e vagy sem], a távolság, leshely, a lövésre elköltött AP, az ellenfél helyzete, páncélzata stb., stb.). Ezzel együtt mindig kapunk elegendő tippet, melyik ellenfélre és hova érdemes leginkáb célozni.

Lehet, a sajtópéldányokban a fentiek még máshogy voltak, és nem kizárt, hogy pár dolog még változni fog idővel. Én még viszonylag az elején tartok, még nincs 20 órám benne, de imádom, és eddig minden percét élveztem. Aki szerette a 2. részt, annak jó eséllyel ez is kedvence lesz!
Tommy profilja, adatai

Tommy

GC Imperator
2003. augusztus 26. óta tag
6.012 hsz
#7 • 2023.07.16. 12:06
Korrekt teszt, korrekt játék. Imádom az ilyen játékokat, szóval nem kérdés hogy kell.
"...fortune, fame. Gone Isnane. But The memory remains!..."
Mordorer profilja, adatai

Mordorer

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
6.622 hsz
#6 • 2023.07.15. 19:05
Végre egy korrekt teszt, amiben a hibákról is lehet olvasni. röhögő smiley Biztos hogy megveszem de várok vele néhány patchet.
VaPe profilja, adatai

VaPe

GC Imperator
2003. szeptember 07. óta tag
10.466 hsz
#5 • 2023.07.15. 14:42
Eddig kérdéses volt, megveszem-e, de meggyőzött a teszt, úgy látom sikerült méltó folytatást csinálni!
"VaPe"
Patrik94 profilja, adatai

Patrik94

GC Imperator
2016. július 23. óta tag
11.113 hsz
#4 • 2023.07.15. 11:20
Ez a videokártya para azért elég durva. meglepett smiley
fighterlaci profilja, adatai

fighterlaci

GC Imperator
2017. március 11. óta tag
7.286 hsz
#3 • 2023.07.14. 20:31
Nagy kedvencem a sorozat,ha bugmentesítik (vagy elég közel kerülnek hozzá), mindenképp megveszem.
Ronalddo profilja, adatai

Ronalddo

GC Imperator
2014. július 12. óta tag
7.527 hsz
#2 • 2023.07.14. 17:49
Ennél sokkal jobbra számítottam..
(nem) csak a foci
Direktor profilja, adatai

Direktor

Ba'al-Hadad
2017. március 07. óta tag
4.080 hsz
#1 • 2023.07.14. 16:15
Nekem eléggé bejön, lehet teszek vele egy próbát.
1 a(z) 1 -ből
marco profiljaBotyi profilja