
#10 • 2023.07.20. 11:15 Nagyon vártam már, imádom, minden rész hónapokig le tud kötni. ![]() | |
| |
#9 • 2023.07.18. 21:20 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2023.09.19. 20:25 aryy írta: Hello, pár észrevétel/kiegészítés a cikkhez:
- Taktikai nézetben tudsz váltani a szintkülönbségek közt (G és T gombok talán? De az alsó UI-sávban van rá külön gomb is, ha nem jól emlékeznék). - Az egy gombos lootot és tárgyrendezést én is hiányoltam, de az Alt gombbal tudod highlightolni a terepen a felszedhető, és interakt?v tárgyakat. - A lopakodás valóban "más", mint amit manapság megszokhattunk, de a megfelelő karakterrel rendes takarítást tudunk végezni, mire riadóztatnak. Én Blood-ot küldöm előre rambózni, több embert is elhallgattat a végtelen mennyiségű késével, mire észreveszik. Rengeteg lőszer, HP, AP és morál múlhat már csak egy ellenfélen is. Azt mondjuk nem tartom hibának, hogy real time módban gyorsan kell cselekednünk a lopakodásnál. Az ellenfél legyen háttal nekünk, ennél több támpont talán nem is kell. ![]() - Én kifejezetten üditőnek találom, hogy harc közben nem kell végre kamu találati százalékpontokra hagyatkoznunk. A találatot egy rakás változó együttese befolyásolja (az aktuális karakter skillpontjai, a választott fegyver, a fegyver állapota [modolva van-e vagy sem], a távolság, leshely, a lövésre elköltött AP, az ellenfél helyzete, páncélzata stb., stb.). Ezzel együtt mindig kapunk elegendő tippet, melyik ellenfélre és hova érdemes leginkáb célozni. Lehet, a sajtópéldányokban a fentiek még máshogy voltak, és nem kizárt, hogy pár dolog még változni fog idővel. Én még viszonylag az elején tartok, még nincs 20 órám benne, de imádom, és eddig minden percét élveztem. Aki szerette a 2. részt, annak jó eséllyel ez is kedvence lesz! 1: Igen, a G gombbal nekem is váltogatott... csakhogy nem mindig. Volt, mikor egyáltalán nem volt hajlandó váltogatni, alkalomadtán pedig igen. Talán akkor, amikor két szinten vannak elszórva az embereik? Tudja a bánat, ettől függetlenül irritáló volt ![]() 2: Valóban? Ám legyen, én úgy emlékszem, hogy végignyomkodtam egy rakás gombot, és semmit sem csinált, de ha valóban működik az Alt, akkor használjuk egészséggel; szükség is lesz, mert a végefelé retekül nem találtam gyógyszer-zsákmányt, csak növényeket, és azokból sem túl sokat. Pedig azok kelleni fognak, hacsak nem akarunk napokat elfetrengeni egy kocsmában. 3: Én kezdőkkel szaladgáltam. A bánatnak sem volt pénze drágább hozzáértő zsoldosokra ![]() 4: Igazad van, bizonyos szempontból, hisz valóban így realisztikus. És természetesen egyértelmű, hogy az AP költögetős célzásjavítástól, és a megfelelő tulajdonságtól függ a találati esély. De van, akinek kell a százalékos találati esély feltűntetve, hogy taktikusan meg tudja válogatni az akcióit, ne pedig próba-cseresznye alapon lődözzön. 5: Én nem kaptam tippeket, hogy merre célozzak ![]() 6: Teljes mértékben jól látod a helyzetet, ez nem egy rossz játék. Nekem nem volt a kettes részhez szerencsém, csupán a Rage!-hez, és annál messze jobb ez az installáció, és mivel van benne kakaó, ezért meglepően sokáig el tud tartani egy végigjátszás, főleg, ha minden helyszínt bejárunk, és minden mellékfeladatot teljesítünk. Azonban az én dolgom nem egy játékról való áradozás, hanem annak az objektív bemutatása. És köszönöm az észrevételeidet. Hibázásra mindig is lesz lehetőség a részemről. | |
| |
#8 • 2023.07.18. 12:26 Hello, pár észrevétel/kiegészítés a cikkhez:
- Taktikai nézetben tudsz váltani a szintkülönbségek közt (G és T gombok talán? De az alsó UI-sávban van rá külön gomb is, ha nem jól emlékeznék). - Az egy gombos lootot és tárgyrendezést én is hiányoltam, de az Alt gombbal tudod highlightolni a terepen a felszedhető, és interakt?v tárgyakat. - A lopakodás valóban "más", mint amit manapság megszokhattunk, de a megfelelő karakterrel rendes takarítást tudunk végezni, mire riadóztatnak. Én Blood-ot küldöm előre rambózni, több embert is elhallgattat a végtelen mennyiségű késével, mire észreveszik. Rengeteg lőszer, HP, AP és morál múlhat már csak egy ellenfélen is. Azt mondjuk nem tartom hibának, hogy real time módban gyorsan kell cselekednünk a lopakodásnál. Az ellenfél legyen háttal nekünk, ennél több támpont talán nem is kell. ![]() - Én kifejezetten üditőnek találom, hogy harc közben nem kell végre kamu találati százalékpontokra hagyatkoznunk. A találatot egy rakás változó együttese befolyásolja (az aktuális karakter skillpontjai, a választott fegyver, a fegyver állapota [modolva van-e vagy sem], a távolság, leshely, a lövésre elköltött AP, az ellenfél helyzete, páncélzata stb., stb.). Ezzel együtt mindig kapunk elegendő tippet, melyik ellenfélre és hova érdemes leginkáb célozni. Lehet, a sajtópéldányokban a fentiek még máshogy voltak, és nem kizárt, hogy pár dolog még változni fog idővel. Én még viszonylag az elején tartok, még nincs 20 órám benne, de imádom, és eddig minden percét élveztem. Aki szerette a 2. részt, annak jó eséllyel ez is kedvence lesz! | |
| |
#7 • 2023.07.16. 12:06 Korrekt teszt, korrekt játék. Imádom az ilyen játékokat, szóval nem kérdés hogy kell. "...fortune, fame. Gone Isnane. But The memory remains!..." | |
| |
#6 • 2023.07.15. 19:05 Végre egy korrekt teszt, amiben a hibákról is lehet olvasni. ![]() | |
| |
#5 • 2023.07.15. 14:42 Eddig kérdéses volt, megveszem-e, de meggyőzött a teszt, úgy látom sikerült méltó folytatást csinálni! "VaPe" | |
| |
#4 • 2023.07.15. 11:20 Ez a videokártya para azért elég durva. ![]() | |
| |
#3 • 2023.07.14. 20:31 Nagy kedvencem a sorozat,ha bugmentesítik (vagy elég közel kerülnek hozzá), mindenképp megveszem. | |
| |
#2 • 2023.07.14. 17:49 Ennél sokkal jobbra számítottam.. (nem) csak a foci | |
| |
#1 • 2023.07.14. 16:15 Nekem eléggé bejön, lehet teszek vele egy próbát. | |
|
A Game Channel a gaming élet híreiről, a videójátékokról, fejlesztésekről és egyéb érdekességekről számol be Neked. Az XboxSX, a PS5, a Switch és a PC mellett a Vita, a 3DS, a lastgen és mobil hírek is helyet kapnak. Ezen kívül folyamatosan játékteszteket, exkluzív anyagokat, mozifilm kritikákat találsz nálunk!