|
#20 • 2015.02.09. 18:37 totyak írta:Ma munka közbeni szabad perceimben tovább játszottam a játékot, így újabb észrevételeim is vannak.
Az egyik a bolt részhez kapcsolódik. Hiába van elég kreditem, jelen esetben most éppen 2420-at mutat a számláló, nem reagál a fejlesztésre. Rányomok pl. a pajzsra, ami 1600 kredit, de nem veszi meg, pedig nincs tele a pajzsot jelző lila csík a leírásnál, tehát ha jól sejtem engednie kellene megvenni. És ez sűrűn előforduló probléma. Ha többször megnyomom a gombot, akkor meg előfordul néha, hogy kétszer is megvesz valamit, mert kifutja a kreditből. De nem csak a fejlesztés gombokat érzékeli nehezen a játék, hanem az egyes fejleszthető dolgok leírásai sem mindig jönnek be, ha rájuk nyomok.
Másik, amit észrevettem, hogy néha, egyes hajófajták képbe érkezése előtt alul a képernyőn egy pillanatra felvillan a hajó képe. Ebből pedig rögtön tudom, hogy milyen hajó fog érkezni. Pl. a zöld űrhajóval, ami a kép jobb oldalán szokott bejönni, sűrűn előfordul ez a dolog nálam.
Illetve lenne egy kérdésem is. Kristályt hogy lehet szerezni? A Boltban látom, hogy jelenleg 20 kristályom van, illetve kristály csomagokat lehet vásárolni (gondolom az rendes pénzbeni ár, ami az egyes csomagok mellett fel van tüntetve). Játék közben hol találok? Lehet elkerülte a figyelmemet valami.
Ehhez kapcsolódik még egy probléma. Amikor háromszor kilövik ahajómat, a játék felajánlja, hogy vegyek javítódrónt 20 kristályért. Elvileg van is pont 20 kristályom, de hiába kattintok a +1 Drón gombra, semmit nem reagál.
És végül még egy kérdés. Hogyan juthatok különböző színű nyersanyagokhoz. Feltételezem az a nyersanyag, ami akkor keletkezik, amikor kilövök egy ellenséges hajót. Nálam az mindig kék.
Természetesen, ha valami olyasmit jelzek hibának, ami nem az, vagy direkt van úgy, illetve butaságot kérdezek, akkor elnézést, én csak a tapasztalataimat írom le, nem tudhatom, hogy milyennek álmodtátok meg a játékot. Köszönjük a kitartó tesztelést!
A Bolt GUIban lévő hibákat mások is jelezték, javítani fogjuk őket. A hajó felvillanást mi is észrevettüka minap, szintén egy nem kívánatos viselkedés és mindenéppen kezdünk vele valamit.
Kristályt IAP segítéségével lehet szerezni, amelyet a játék jelenlegi állapotában kikapcsoltunk, nehogy kellemetlenség érje a bétázó játékosokat. Ezen kívül küldetések "túlteljesítésével" lehet farmolni. Egy küldetés 3. csillagának megszerzése után a pályára felvehető kristály csomagok érkeznek, amelyekből ingyen kristályhoz lehet jutni, így érdemes bennmaradni a 100% után is. Jelenlegi verzióban azonban még ezt a lehetőséget sem élesítettük, de a következőben már elérhető lesz. Terveink szerint a +1 droidon, és egy-két exkluzívabb hajón kívül minden elérhető lesz kristály felhasználása nélkül is, így a kredit az elsődleges valuta a játékban.
A következő verzióban várhatóan kitisztul a nyersanyagokkal kapcsolatos működés is. Ez adja a játék taktikai magvát. Az eléképzelés az, hogy az egyes fegyverek egy bizonyos színű ásványt fogyasztanak, egy másikat pedig termelnek mikor használjuk őket, így egyfajta láncolatot, vagy hálót alkotanak. A potensebb fegyverekért tehát a gyengébbeket kell használni. Az alapfegyvernek nincs szüksége nyersanyagra, és kéket termel, amelyből a második fegyver-osztályt sütheted el és így tovább. A kezed felemelésekor látható taktikai menüben váltogathatsz az egyes fegyverek között, és hamarosan - a napokon belül érkező újabb verzióban - tisztább képet is kaphatsz a láncolat működéséről.
OtterWorks - graphics and game studio |
|
|
|
#19 • 2015.02.09. 18:22 mnorbi írta:El is küldtem, remélem megkapjátok, és hasznotokra lesz!
Igazán nincs mit! Köszi ;-) OtterWorks - graphics and game studio |
|
|
totyakGC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.547 hsz
|
#18 • 2015.02.09. 17:56 Ma munka közbeni szabad perceimben tovább játszottam a játékot, így újabb észrevételeim is vannak.
Az egyik a bolt részhez kapcsolódik. Hiába van elég kreditem, jelen esetben most éppen 2420-at mutat a számláló, nem reagál a fejlesztésre. Rányomok pl. a pajzsra, ami 1600 kredit, de nem veszi meg, pedig nincs tele a pajzsot jelző lila csík a leírásnál, tehát ha jól sejtem engednie kellene megvenni. És ez sűrűn előforduló probléma. Ha többször megnyomom a gombot, akkor meg előfordul néha, hogy kétszer is megvesz valamit, mert kifutja a kreditből. De nem csak a fejlesztés gombokat érzékeli nehezen a játék, hanem az egyes fejleszthető dolgok leírásai sem mindig jönnek be, ha rájuk nyomok.
Másik, amit észrevettem, hogy néha, egyes hajófajták képbe érkezése előtt alul a képernyőn egy pillanatra felvillan a hajó képe. Ebből pedig rögtön tudom, hogy milyen hajó fog érkezni. Pl. a zöld űrhajóval, ami a kép jobb oldalán szokott bejönni, sűrűn előfordul ez a dolog nálam.
Illetve lenne egy kérdésem is. Kristályt hogy lehet szerezni? A Boltban látom, hogy jelenleg 20 kristályom van, illetve kristály csomagokat lehet vásárolni (gondolom az rendes pénzbeni ár, ami az egyes csomagok mellett fel van tüntetve). Játék közben hol találok? Lehet elkerülte a figyelmemet valami.
Ehhez kapcsolódik még egy probléma. Amikor háromszor kilövik ahajómat, a játék felajánlja, hogy vegyek javítódrónt 20 kristályért. Elvileg van is pont 20 kristályom, de hiába kattintok a +1 Drón gombra, semmit nem reagál.
És végül még egy kérdés. Hogyan juthatok különböző színű nyersanyagokhoz. Feltételezem az a nyersanyag, ami akkor keletkezik, amikor kilövök egy ellenséges hajót. Nálam az mindig kék.
Természetesen, ha valami olyasmit jelzek hibának, ami nem az, vagy direkt van úgy, illetve butaságot kérdezek, akkor elnézést, én csak a tapasztalataimat írom le, nem tudhatom, hogy milyennek álmodtátok meg a játékot. Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. |
|
|
mnorbiMegszállott
2014. január 25. óta tag
443 hsz
|
#17 • 2015.02.09. 14:57 OtterWorks_Blogger írta:Ez remélhetőleg sokat fog segíteni ;-)
Köszi :-) El is küldtem, remélem megkapjátok, és hasznotokra lesz!
Igazán nincs mit! "Lehet, hogy a mennyország jó hely, de a pokolban több az ismerős!" |
|
|
|
#16 • 2015.02.09. 14:54 mnorbi írta:Offline játszok, így erről nem fogtok szerintem jelentést kapni, de akkor mindjárt benyomom a netet, és küldök egy jelentést nektek! Ez remélhetőleg sokat fog segíteni ;-)
Köszi :-) OtterWorks - graphics and game studio |
|
|
mnorbiMegszállott
2014. január 25. óta tag
443 hsz
|
#15 • 2015.02.09. 14:03 OtterWorks_Blogger írta:Szia!
Köszönjük, hogy jelentkeztél a bétára. Az összeomlásokról és hasonló esetekről a Google Play részletes jelentést küld nekünk. Erről az esetről még nem kaptuk meg az információkat, de amint megérkeznik, tüzetesen áttanulmányozzuk, mi is történhetett.
Az operációs rendszeredet említetted, és valóban előfordulhat hogy az lehet a hiba oka, de pontosabbat akkor tudunk majd mondani, amikor megkaptuk és áttanulmányoztuk a jelentést. Offline játszok, így erről nem fogtok szerintem jelentést kapni, de akkor mindjárt benyomom a netet, és küldök egy jelentést nektek! "Lehet, hogy a mennyország jó hely, de a pokolban több az ismerős!" |
|
|
|
#14 • 2015.02.09. 13:06 mnorbi írta:Sziasztok!
Én is jelentkeztem a bétára, sikeresen le is szedtem az appot, de sajnos nem indul el nálam, ezzel a hibaüzenettel dob ki: "Sorry! The applicationEscape Velocity (process com.Otterworks.Escape_Velocity) has stopped unexpectedly. Please try again."
Telefon: Motorola Milestone 2
Szia!
Köszönjük, hogy jelentkeztél a bétára. Az összeomlásokról és hasonló esetekről a Google Play részletes jelentést küld nekünk. Erről az esetről még nem kaptuk meg az információkat, de amint megérkeznik, tüzetesen áttanulmányozzuk, mi is történhetett.
Az operációs rendszeredet említetted, és valóban előfordulhat hogy az lehet a hiba oka, de pontosabbat akkor tudunk majd mondani, amikor megkaptuk és áttanulmányoztuk a jelentést. OtterWorks - graphics and game studio |
|
|
|
#13 • 2015.02.09. 12:56 totyak írta:A játék hosszabb tesztelése után több észrevételem is akad. Nem kritika, de ha már bétázunk, akkor leírom.
Az egyik legfontosabb az irányítás és lövés kérdése. Nekem valahogy nehézkes egyszerre irányítani és lőni az űrhajóval, éppen ezért automatikus lövésre állítottam be, de az meg úgy túl könnyű. A hajó lassan mozog, sokat kell mozdítani az ujjam, hogy arrébb menjen (ez lehet szándékos, mert láttam, hogy lehet a hajót fejleszteni), jobb lenne, ha fürgébben mozdulna az irányításomra.
Ami kifejezetten idegesít, hogy ha felemelem az ujjam, bejön a küldetést mutató képernyő. Márpedig sűrűn felemelem, éppen a nehézkes hajó mozgásból adódóan. Ilyenkor szerintem célszerűbb lenne, ha az űrhajóm azon a ponton maradna, ahol hagytam és haladna előre. A menü rész meg gombnyomásra jönne be, amolyan pause funkcióként.
Megfigyeltem, hogy nincs zene a játékban, hiába van a menüben beállítva, illetve némelyik hajók kilövésekor nincs hang. Ilyen pl. az a 4-es kis raj, amik alulról jönnek.
Néha eltűnnek az ellenséges hajók. Ez általában akkor fordul elő, amikor nem sikerül kilőnöm őket, visszafordulnak, lőnek egyet, majd eltűnnek. Lehet ez is szándékos, hogy ne folyamatosan ugyanaz a hajó térjen vissza, ha a játékos béna és nem tudja kilőni.
A különböző típusú ellenfelek könnyen kiismerhetőek. Mindig ugyanazokat a manővereket végzik, rögtön tudom, hogy hova kell helyezkednem, ha nem akarok találatot kapni.
Hirtelen ennyi mondandóm volt. Köszönjük a kimerítő elemzést, az ilyeneket szeretjük legjobban a fejlesztés ezen szakaszában!
Többen jeleztétek, hogy nehézségeitek vannak irányítással, úgyhogy ezt mindenképpen kezelni fogjuk. Jól átláttad, hogy a hajó manőverező képessége fejleszthető, de abban is egyet értünk, hogy ez nem mehet a játékélmény rovására, úgyhogy ezen változtatni fogunk. Remélhetőleg a folyamatosabb és gördülékenyebb irányítás mellett a pause-menü is használhatóbbá válik. Amennyiben ezek után is gondok lesznek vele, mindenképpen átalakítjuk a működését.
Természetesen a zene még készül, semmiképpen sem maradhat ki.
Mások is jelezték az eltűnő raj problémáját, mindenképpen javítani fogjuk és rövidesen sokkal több, és változatosabb koreográfiájú ellenséghullám is bekerül a játékba, amint sikerült őket megfelelően kiegyensúlyozni és beilleszteni a játékmenetbe, a jelenlegiek pedig többségében kikerülnek majd, így - terveink szerint - mindkét általad vázolt probléma megoldódik. OtterWorks - graphics and game studio |
|
|
|
#12 • 2015.02.09. 12:47 VaPe írta:Nagyszerű lehetőség hogy bele tudunk szólni bármilyen szinten is egy ilyen fejlesztésbe, köszönjük! Igen, az lenne az alap elképzelés, hogy minél jobban belelássatok a fejlesztésbe, a PlayIT-n tapasztaltakból rengeteget tanultunk, és még ezután is sok munka vár ránk, amiben számítunk a segítségetekre, úgyhogy minél részletesebb a visszajelzés, annál jobb an örülünk neki.
Köszönjük! OtterWorks - graphics and game studio |
|
|
mnorbiMegszállott
2014. január 25. óta tag
443 hsz
|
#11 • 2015.02.08. 21:57 OtterWorks_Blogger írta:Sajnos meg kell várjuk a holnapot. "Este van, feljött a hold!" :-( Még annyit, hogy mikor indítanám az appot, gondolkodás nélkül, szinte amint megérintem az ikont, azonnal feldobja a hibaüzenetet. "Lehet, hogy a mennyország jó hely, de a pokolban több az ismerős!" |
|
|
mnorbiMegszállott
2014. január 25. óta tag
443 hsz
|
#10 • 2015.02.08. 21:19 marco írta:Neeeeeeeeem, én nem szoktalak. Biiiiiiiiiztos?
És mikor nem, hét elején, közepén, vagy a végén? "Lehet, hogy a mennyország jó hely, de a pokolban több az ismerős!" |
|
|
marcoGC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.360 hsz
|
#9 • 2015.02.08. 20:19 mnorbi írta:A fenébe, finoman mindig elzavarnak innen! Neeeeeeeeem, én nem szoktalak. A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni. |
|
|