Igazán baráti lett a Bioshock: The Collection gépigénye

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
totyak profilja, adatai

totyak

GC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.670 hsz
#4 • 2016.09.12. 18:24
Én csak azért nem értem ezt az egészet, mert elvileg az első két epizód lett csak feljebb húzva, az Infinite maradt olyan pc-n, amilyen volt. Na most az alap Infinite gépigénye ennél kisebb. Ezen logika szerint, a két felhúzott grafikájú résznek szebbnek kellene lennie, mint az Infinite, ha már a gépigény így megnőtt, de nyilvánvalóan nem szebbek. Tehát megint oda lyukadunk ki, hogy nem is olyan jó programozói munka ez, annak ellenére, hogy sokaknak megvan az ajánlott közeli gépigény.
Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet.
#3 • 2016.09.12. 10:53
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
WarriorAutobot profilja, adatai

WarriorAutobot

GC Imperator
2015. január 11. óta tag
10.897 hsz
#2 • 2016.09.12. 10:51
Mégis csak lehet értelmes gépigénnyel játékot csinálni?
Csak egyes fejlesztők ezt lusták megcsinálni.
Vector Sigma Victory
Patrik94 profilja, adatai

Patrik94

GC Imperator
2016. július 23. óta tag
11.043 hsz
#1 • 2016.09.12. 09:32
Jéééééé, hát mégiscsak lehet normális gépigénnyel csinálni játékokat? Nem meglepő ez a többi fejlesztőnek? röhögő smiley
1 a(z) 1 -ből
Botyi profilja