#12 • 2018.04.01. 22:04 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.04.01. 23:03 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#11 • 2018.04.01. 21:42 töfi81 írta: Nekem 2008-as konfigom van,és 2013 elötti játékokkal játszom csak.Az X-360-as éra volt a legjobb,és nem vagyok hajlandó generációt váltani.(Ja és éljen a Wndows XP) ![]() | |
| |
#10 • 2018.04.01. 21:19 Nekem 2008-as konfigom van,és 2013 elötti játékokkal játszom csak.Az X-360-as éra volt a legjobb,és nem vagyok hajlandó generációt váltani.(Ja és éljen a Wndows XP) | |
| |
#9 • 2018.03.20. 19:43 Bloodborne, Nioh, FFXV, Dying Light, DOOM...azért voltak itt elég király címek és még nincs vége a listának. Jön a GoW"4", KH3, talán egy új Tenchu is, RDR2 és talán egy GTA6 is becsúszik még lebutítva, amit majd PS5re is megkapunk ugye. ![]() Én ennyire nem temetem a jelenlegi generációt, bár azt aláírom, hogy régebben sokkalta több JÓ játék volt és egyedibbek, tartalmasabbak. Manapság tényleg csak minden a pénzről szól sajnos, kevés az igazán jó, minőségi játék, de hát ez van... :/ | |
| |
#8 • 2018.03.18. 20:35 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.03.18. 20:37 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#7 • 2018.03.18. 20:00 "Itt van nekem ma is a ps4,de mikor ránézek,nincs az a szerelem mint mondjuk az első,majd a második iránt éreztem."
Fú ezt mennyire így érzem én is basszus. Imádom a PS4-em tényleg, de már nem az mint anno a gagyi kis játékokkal, cd-cserélgetésekkel, állandóan elromló kontrollerrel, memóriakártyákkal. Nem csak a nosztalgia miatt érzem ezt, hanem azért is mert eltűnt a játékokból a szeretet amivel csinálták őket annak idején. És ez nagyon kár. | |
| |
#6 • 2018.03.18. 19:41 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.03.18. 20:16 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#5 • 2018.03.18. 18:54 Ez a grafika megszállottságról való panaszkodás ez olyan, hogy elég sokan csinálják, de mégis szidják a grafikát, ha valami nem tetszik. Lássuk be, hogy elég sok kritikus (itt is, bocsi GC-s szerkesztők) finnyás a grafikára, és sok esetben még a nagyon szép grafikákat is lehúzzák. A készítő ebből csak annyit lát, hogy a játéka nem tetszik a kritikusoknak, nem fog elkelni, mert nem tökéletes a grafikája.
A nosztalgia sok mindent megszépít, meg jelenleg mások az igények, mint akkoriban. Szerintem sok jó játék készül manapság is, de nincs igény a Silent Hill típusú mászkálós túlélőhorrorokra. A Resident Evil is elhagyta ezt az arculatot már jó ideje, azért élte túl, mert egy túlélőhorrorból akciójátékot csináltak belőle. Egyes zsánerek meg csak szimplán letöredeznek, mint a legtöbb RTS és egyéb stratégiai játék. Nem is beszélve az ügyességi műfajokról, amire példa a legújabb Crash Bandicoot játék. Mennyi időnek kellett eltelnie, mire lett egy újabb Crash játék? Kb. 9 évnek a legutolsó címtől. Tény, ami tény, hogy a kommersz játékok mindig is egyformák voltak, csak régebben kisebb volt a verseny, emiatt több játék tudott teret nyerni, de az emberek mindig is az akciódús, zombipüfölő játékokat bírták jobban, mert menőek és stresszlevezetőek. Tanulság: nem a nagyobb cégeket kell követni, mert azok úgyis olyan játékot fognak tervezni, ami rengeteg példányban el fog kelni. ****nak-e a készítők a játékosokra? Nem, mert a fogyasztók igényeit elégítik ki. Igénytelenebb a mai generáció? Erre a válasz: ízlések (és ficamok), kinek mi tetszik, meg mi okoz örömet. Ahogy lehet látni az indie fejlesztők még mindig csinálnak sok-sok érdekes játékot, amikkel lehet játszani. Ezek a játékok sosem fognak tért hódítani, mert nem a fogyasztóréteg maximális kielégítése a cél, hanem az alkotás maga, de aki keres az talál. Én elég sok indie játékkal játszottam, és elég jók tudnak lenni, csak nem lesznek agyon reklámozva, mert maga a fejlesztő csapat is kicsi. Meg Steve, 10 éve úgy adtak ki játékot first day patch nélkül, hogy ha volt hibája a játéknak, akkor várhattál egy csomó időt, mire kijavították. Ha kijavították, sok játéknál nem nagyon javították ki. A kijavítás meg olyan volt, hogy megvehetted a javított verziót, vagy a kiegészítőt, ami a javítást tartalmazta legtöbb esetben. Erre inkább jó dologként kell tekinteni, mint rosszra, mert vannak határidők, nem minden játék készül el időben, de attól a kiadónak ki kell adnia, de legalább hajlandóak utómunkálatokra. Meg szerintem az, hogy a játékokat manapság patchelik, eléggé megnyújtotta a játékok élettartamát, mert így több értelme van követni. https://sotetanyag.wordpress.com/ | |
| |
#4 • 2018.03.18. 15:55 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#3 • 2018.03.18. 15:02 Rohadt igénytelen a mai gamer generáció és a játékkészítők is. Semmi más nem érdekli a legtöbbjüket mint a grafikea, márpedig annak van talán a legkevesebb köze az ÉLMÉNYHEZ. | |
| |
#2 • 2018.03.18. 14:54 • Ez a hozzászólás szerkesztve lett ekkor: 2018.03.18. 15:39 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
| |
#1 • 2018.03.18. 13:20 [Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!] | |
|
A Game Channel a gaming élet híreiről, a videójátékokról, fejlesztésekről és egyéb érdekességekről számol be Neked. Az XboxSX, a PS5, a Switch és a PC mellett a Vita, a 3DS, a lastgen és mobil hírek is helyet kapnak. Ezen kívül folyamatosan játékteszteket, exkluzív anyagokat, mozifilm kritikákat találsz nálunk!