#9 • 2014.02.16. 00:25 Nekem a loading screenek okoszták a vesztemet. Pár óra játék után már a hajamt téptem (pedig elég türelmes ember vagyok). De hogy bemegyek egy küldetés miatt egy dungeonba tölt 10percet, bentvagyok 2 percet, kijövök és ujra tölt 10percet (minimum) ez felháborító! :] | |
| |
#8 • 2014.02.11. 11:19 Teljesen egyet értek.
Engem kajak sértett hogy olyan alap dolgokat kivettek a játékból,ami az elődök alapját adták. Miért kellett frakciókra kisoztani a fajokat?Miért kell a collectors editionben kiadni az imperialt s vele azt a lehetőséget hogy bárhova csatlakozhatsz?Miért nem votl jó úgy mint az eddigi single player játékokban? Ebből az okból kiindulva jó játék lenne ez ha nem ES lenne. ![]() The myth is the public dream and the dream is the private myth. | |
| |
#7 • 2014.02.11. 09:28 Neurotic írta: Sajnos az mmorpg játékok mind egy kaptafára mennek. Questelés, fejlődés, lootolás, grindelés ... ez a végtelenségig, meg esetleg valami pvp aréna. Én elég hamar rájuk untam, igaz talán azért mert egyedül vágtam neki mindig a rengetegnek. Társasággal biztos jobb móka. Egyébként nem értem hogy miért ennyire ötlettelenek ezek, pedig annyira egyszerű lenne csinálni egy nyitott világú mmo-t. Fogj egy jó tps-t, csinálj egy hatalmas bejárható területet, az unalmas questelgetős részeket le kéne gyalulni a bánatba és helyette hagyni az embert felfedezni a világot amit olyan dolgokkal pakolnak tele amit érdemes felfedezni. NPC-k helyett a játékosok is adhatnák egymásnak a feladatokat .... stb. stb. A legtöbb mmo-ban te vagy a hero aki megoldja a világ gondját, viszont senkinek nem mondhatod meg, hogy Te paraszt menj és hozz nekem 3 farkas karmot. A legutolsó pincérnő is telerakhat questtel.. Ezen lehetne változtatni, teljesen egyedi lenne mert én még nem találkoztam ilyennel, pedig sok sok mmo-t kipróbáltam. Egyébként ha sok emberrel játszol tényleg izgalmasabb, ezért is "akar" mindenki bekerülni egy guildbe ![]() Kocsival megyünk vagy Elvis Presley | |
| |
#6 • 2014.02.11. 01:39 Ehinol írta: Köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és elolvastad ![]() ![]() http://gamernaplo.hu | |
| |
#5 • 2014.02.10. 11:16 Neurotic írta: Engem nem érdekel a TESO, de mégis elolvastam. A "gomba összenyomódás" animációs hasonlat elég személetes volt ![]() ![]() ![]() Kocsival megyünk vagy Elvis Presley | |
| |
#4 • 2014.02.09. 22:39 Nekem tetszett csak kár volt a béta hogy ilyen rövid. | |
| |
#3 • 2014.02.09. 20:39 Engem nem érdekel a TESO, de mégis elolvastam. A "gomba összenyomódás" animációs hasonlat elég személetes volt ![]() http://gamernaplo.hu | |
| |
#2 • 2014.02.09. 16:42 Sajnos tényleg kuka a harcrendszer nem véletlenül nem szántam rá 1 mondatot sem, de ha valaki esetleg kíváncsi lenne rá szívesen kifejtem egy következő blogban. De attól tartok, hogy az emberek nem hajlamosak elolvasni 1-1 hosszabb cikket/blogot ![]() Kocsival megyünk vagy Elvis Presley | |
| |
#1 • 2014.02.09. 15:08 Teljesen egyetértek veled! Sajnos a harcrendszer fail. Epic fail. | |
|
A Game Channel a gaming élet híreiről, a videójátékokról, fejlesztésekről és egyéb érdekességekről számol be Neked. Az XboxSX, a PS5, a Switch és a PC mellett a Vita, a 3DS, a lastgen és mobil hírek is helyet kapnak. Ezen kívül folyamatosan játékteszteket, exkluzív anyagokat, mozifilm kritikákat találsz nálunk!