Hello TESO kösz , hogy jössz de nem rád számítottam!

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 a(z) 1 -ból
  Shadow profilja, adatai

Shadow

Megszállott
2009. október 03. óta tag
568 hsz
#9 • 2014.02.16. 00:25
Nekem a loading screenek okoszták a vesztemet. Pár óra játék után már a hajamt téptem (pedig elég türelmes ember vagyok). De hogy bemegyek egy küldetés miatt egy dungeonba tölt 10percet, bentvagyok 2 percet, kijövök és ujra tölt 10percet (minimum) ez felháborító!
:]
PaulMarloW profilja, adatai

PaulMarloW

Messiás
2013. augusztus 27. óta tag
1.389 hsz
#8 • 2014.02.11. 11:19
Teljesen egyet értek.
Engem kajak sértett hogy olyan alap dolgokat kivettek a játékból,ami az elődök alapját adták.

Miért kellett frakciókra kisoztani a fajokat?Miért kell a collectors editionben kiadni az imperialt s vele azt a lehetőséget hogy bárhova csatlakozhatsz?Miért nem votl jó úgy mint az eddigi single player játékokban?

Ebből az okból kiindulva jó játék lenne ez ha nem ES lenne. röhögő smiley
The myth is the public dream and the dream is the private myth.
Ehinol profilja, adatai

Ehinol

Haladó
2013. július 16. óta tag
58 hsz
#7 • 2014.02.11. 09:28
Neurotic írta:
Sajnos az mmorpg játékok mind egy kaptafára mennek. Questelés, fejlődés, lootolás, grindelés ... ez a végtelenségig, meg esetleg valami pvp aréna. Én elég hamar rájuk untam, igaz talán azért mert egyedül vágtam neki mindig a rengetegnek. Társasággal biztos jobb móka. Egyébként nem értem hogy miért ennyire ötlettelenek ezek, pedig annyira egyszerű lenne csinálni egy nyitott világú mmo-t. Fogj egy jó tps-t, csinálj egy hatalmas bejárható területet, az unalmas questelgetős részeket le kéne gyalulni a bánatba és helyette hagyni az embert felfedezni a világot amit olyan dolgokkal pakolnak tele amit érdemes felfedezni. NPC-k helyett a játékosok is adhatnák egymásnak a feladatokat .... stb. stb.
Teljes mértékben igazad van!
A legtöbb mmo-ban te vagy a hero aki megoldja a világ gondját, viszont senkinek nem mondhatod meg, hogy Te paraszt menj és hozz nekem 3 farkas karmot. A legutolsó pincérnő is telerakhat questtel.. Ezen lehetne változtatni, teljesen egyedi lenne mert én még nem találkoztam ilyennel, pedig sok sok mmo-t kipróbáltam.
Egyébként ha sok emberrel játszol tényleg izgalmasabb, ezért is "akar" mindenki bekerülni egy guildbe mosolygó smiley
Kocsival megyünk vagy Elvis Presley
Neurotic profilja, adatai

Neurotic

Messiás
2011. október 16. óta tag
1.092 hsz
#6 • 2014.02.11. 01:39
Ehinol írta:
Köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és elolvastad mosolygó smiley Engem is csak azért érdekelt a TESO mert elég sok mmo rpg-t kipróbáltam és reméltem, hogy ebben benne lesz minden ami hiányzik a többiből. Csalódtam sajnos szomorú smiley
Sajnos az mmorpg játékok mind egy kaptafára mennek. Questelés, fejlődés, lootolás, grindelés ... ez a végtelenségig, meg esetleg valami pvp aréna. Én elég hamar rájuk untam, igaz talán azért mert egyedül vágtam neki mindig a rengetegnek. Társasággal biztos jobb móka. Egyébként nem értem hogy miért ennyire ötlettelenek ezek, pedig annyira egyszerű lenne csinálni egy nyitott világú mmo-t. Fogj egy jó tps-t, csinálj egy hatalmas bejárható területet, az unalmas questelgetős részeket le kéne gyalulni a bánatba és helyette hagyni az embert felfedezni a világot amit olyan dolgokkal pakolnak tele amit érdemes felfedezni. NPC-k helyett a játékosok is adhatnák egymásnak a feladatokat .... stb. stb.
http://gamernaplo.hu
Ehinol profilja, adatai

Ehinol

Haladó
2013. július 16. óta tag
58 hsz
#5 • 2014.02.10. 11:16
Neurotic írta:
Engem nem érdekel a TESO, de mégis elolvastam. A "gomba összenyomódás" animációs hasonlat elég személetes volt mosolygó smiley Akkor ez tényleg úgy fest, hogy nem fog üstökösként végigszáguldani a végtelenbe és tovább mint az új, havidíjas übekirály mmo. A mai világban ahol az ember lépten-nyomon f2p mmo játékokba botlik azért egy havidíjas cuccnak le kell valamit tennie az asztalra.
Köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és elolvastad mosolygó smiley Engem is csak azért érdekelt a TESO mert elég sok mmo rpg-t kipróbáltam és reméltem, hogy ebben benne lesz minden ami hiányzik a többiből. Csalódtam sajnos szomorú smiley
Kocsival megyünk vagy Elvis Presley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#4 • 2014.02.09. 22:39
Nekem tetszett csak kár volt a béta hogy ilyen rövid.
Neurotic profilja, adatai

Neurotic

Messiás
2011. október 16. óta tag
1.092 hsz
#3 • 2014.02.09. 20:39
Engem nem érdekel a TESO, de mégis elolvastam. A "gomba összenyomódás" animációs hasonlat elég személetes volt mosolygó smiley Akkor ez tényleg úgy fest, hogy nem fog üstökösként végigszáguldani a végtelenbe és tovább mint az új, havidíjas übekirály mmo. A mai világban ahol az ember lépten-nyomon f2p mmo játékokba botlik azért egy havidíjas cuccnak le kell valamit tennie az asztalra.
http://gamernaplo.hu
Ehinol profilja, adatai

Ehinol

Haladó
2013. július 16. óta tag
58 hsz
#2 • 2014.02.09. 16:42
Sajnos tényleg kuka a harcrendszer nem véletlenül nem szántam rá 1 mondatot sem, de ha valaki esetleg kíváncsi lenne rá szívesen kifejtem egy következő blogban. De attól tartok, hogy az emberek nem hajlamosak elolvasni 1-1 hosszabb cikket/blogot szomorú smiley
Kocsival megyünk vagy Elvis Presley
Vendég profilja, adatai

Vendég


#1 • 2014.02.09. 15:08
Teljesen egyetértek veled! Sajnos a harcrendszer fail. Epic fail.
1 a(z) 1 -ből