Én nagyon történet orientált ember vagyok. Ha érdekes a történet képes vagyok akármilyen retek
**** játékkal is nyomulni. Pl ilyen volt a Septerra Core, amikor betettem, öt perc után abbahagytam, hogy WTF ilyen csúnya játékkal azért már ne, azután valamiért mégis elővettem, mondom adjunk neki egy esélyt, és olyan lélegzetelállító története volt, hogy nem is tudtam abbahagyni.
De a legtöbb kalandjáték ha nem jó történettel operál, akkor megette a fene, Broken Sword, Longest Journey és sorolhatnám. Ezek a játékok mással nem is tudnak hódítani, muszáj a történetre gyúrniuk.
De ugyanakkor szerintem nem feltétlenül bukta ha egy játéknak nincs abszolút története, de a hangulata az atomkirály, pl az általad is említett UT nagy fanja vagyok már a 99-es verziótól kezdve, lanba, hálón, neten, vagy botok ellen, simán el tud kapni a geller ha éppen olynom van MEDÍÍÍÍÍÍÍÍC
Vagy ott a Fallout, a története nem igazán volt jó egyiknek se, a hangulat amit megteremtett amiatt vagyok szerelme belé. Vagy a Prey, ott is a történet nem volt nagy truváj, de a hangulata miatt imádom.
a Transport Tycoonnak, de a Simsnek sincs semmi története, mégis nagyon addiktív,lényegében megunhatatlan játékok, szóval ha a hangulatból vagy a történetből az egyik pipa, akkor a játék valszeg jó és sikeres lesz
bár a Beyond Good and Evilnek aztán mindkettő volt, és mégse lett sikeres.