Fallout: New Vegas: Befutott az első fejlesztői napló

Ez a téma egy cikkhez tartozó hozzászólásokat tartalmaz. - Klikk ide, ha el akarod olvasni a vonatkozó cikket!

1 2 a(z) 2 -ból
Scal profilja, adatai

Scal

Hiperaktív
2010. augusztus 19. óta tag
394 hsz
#19 • 2010.09.25. 01:40
Shade: és ha megnézek egy fullos nőt, - maxra felkapcsolva - körülbelül az egymilliomodik probléma lesz vele, ha nincs árnyéka röhögő smiley az már inkább az az AI-ja szegényes
Nevess, és a világ veled nevet! Sírj, és akkor egyedül sírsz!
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#18 • 2010.09.21. 13:49
GAR írta:
Vagy csak nem tudod elmagyarázni. mosolygó smiley
Hát ha magamnak magyaráznám én érteném. Az a lényeg, hogy tök mindegy hogynéz ki, a játék legyen jó. De attól még jó ha kinéz valahogy. És ha megnézel egy játékot, vegyük pl crysis. Tegyél fel mindent maxra, nézd meg hogy néz ki, majd kapcsold ki csak az árnyékokat...ugye milyen ronda lesz? Ezért kell bele.
GAR profilja, adatai

GAR

Hiperaktív
2009. március 14. óta tag
349 hsz
#17 • 2010.09.21. 12:40
Shade írta:
Á mindegy, nem érted a lényeget.
Vagy csak nem tudod elmagyarázni. mosolygó smiley
http://www.youtube.com/user/TheGamecastChannel
#16 • 2010.09.21. 07:03
[Ezt a felhasználót a Game Channel kitiltotta!]
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#15 • 2010.09.20. 22:18
Scal írta:
ööö, nem igazán emlékszem hogy az első részben volt-e vagy csak kikapcsoltam röhögő smiley, de elképzelhető hogy volt, manapság nagyon kevés játékhoz nem gyártanak árnyékot, lehet itt is csak kikapcsolták, hogy zsirabbul fusson

Gar: mármint csak egy társ jöhetett velem egyszerre, vagy egy másik moddal? egyszer sikerült két társat szereznem, de az valami bug volt
Nem volt, és az Oblivionban sem volt, és rohadtul zavart is.
Scal profilja, adatai

Scal

Hiperaktív
2010. augusztus 19. óta tag
394 hsz
#14 • 2010.09.20. 22:08
ööö, nem igazán emlékszem hogy az első részben volt-e vagy csak kikapcsoltam röhögő smiley, de elképzelhető hogy volt, manapság nagyon kevés játékhoz nem gyártanak árnyékot, lehet itt is csak kikapcsolták, hogy zsirabbul fusson

Gar: mármint csak egy társ jöhetett velem egyszerre, vagy egy másik moddal? egyszer sikerült két társat szereznem, de az valami bug volt
Nevess, és a világ veled nevet! Sírj, és akkor egyedül sírsz!
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#13 • 2010.09.20. 21:36
GAR írta:
Már miért ne tudnám elképzelni ? Ettől nem lesz több a játék. Nem azt írom, hogy rosszabb lenne a Fallout egy kevésbé elavult motorral, de számomra egy fokkal sem lenne jobb (hozzáteszem, hihetetlenül imádom).
Á mindegy, nem érted a lényeget.
GAR profilja, adatai

GAR

Hiperaktív
2009. március 14. óta tag
349 hsz
#12 • 2010.09.20. 21:21
Már miért ne tudnám elképzelni ? Ettől nem lesz több a játék. Nem azt írom, hogy rosszabb lenne a Fallout egy kevésbé elavult motorral, de számomra egy fokkal sem lenne jobb (hozzáteszem, hihetetlenül imádom).
http://www.youtube.com/user/TheGamecastChannel
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#11 • 2010.09.20. 21:07
Shade írta:
Éppen ezaz, hogy így nemtudod elképzelni. De én eltudom és amit látok fantasztikus látvány lenne és ezt hagyák ki...
Am meg egy kis árnyék nem valami hu de nagy grafika bigyó. Van egy régi játék 2003asa textúrák borzalmasak a karakterek kockásak, de vannak benne marhajó árnyékok és rohadtul feldobják az egész látvány világot. Ezért követelem én egy játékba, hogy legyenek. De ezt most nem azért mondom mert "grafika bu.zi" vagyok, mert nemvagyok, de szeretem ha jó a grafika.
Shade profilja, adatai

Shade

GC Imperator
2009. június 14. óta tag
5.611 hsz
#10 • 2010.09.20. 20:59
GAR írta:
Nem dobna. mosolygó smiley Számomra legalábbis nem igazán. Amióta kizárólag konzolokon játszom, még annyira sem vagyok "grafika ****", mint anno(...és régen sem voltam az mosolygó smiley).
Inkább dizájn szempontjából nézem a dolgokat, ilyen téren pedig a Fallout nagyon ott van.
Éppen ezaz, hogy így nemtudod elképzelni. De én eltudom és amit látok fantasztikus látvány lenne és ezt hagyák ki...
skyman profilja, adatai

skyman

Ba'al-Hadad
2009. február 02. óta tag
4.761 hsz
#9 • 2010.09.20. 20:54
GAR írta:
Nem dobna. mosolygó smiley Számomra legalábbis nem igazán. Amióta kizárólag konzolokon játszom, még annyira sem vagyok "grafika ****", mint anno(...és régen sem voltam az mosolygó smiley).
Inkább dizájn szempontjából nézem a dolgokat, ilyen téren pedig a Fallout nagyon ott van.
A grafika nállam sem számit olyan hatalmasat. Persze azért csak jobbb ha szebb grafikával rendelkezik, de elsö a játékvilága, története, aztán jöhet a grafikakacsintó smiley
A számítógép minden kivánságunkat teljesíti. A kívánságokkal csupán egyetlen gond van: kettes számrendszerben kell kérni!
GAR profilja, adatai

GAR

Hiperaktív
2009. március 14. óta tag
349 hsz
#8 • 2010.09.20. 20:40
Scal írta:
Nem tudom, biztos keverem valamivel, de én eddig azt hittem a New Vegas egy teljesen független fejlesztés a Fallout 3 résztől.

Azt kell mondjam a srácok megint eljátsszák azt ami a Fallout 1-2 esetében volt. Vagyis szinte alig políroztak a motoron, a képek akár az első részből is származhatnak, és ez magával vonja, hogy már nem fogunk akkora hátast dobni mint a 3-as megjelenésekor. Jó hír viszont, hogy így legalább futni fog a masinámon. Viszont nagyon remélem, hogy ebben nem 25 számot kell hallgatni 500 órán keresztül.

Shade: te biztos a neved miatt hiányolod őket. Általában az első amit kikapcsolok egy játékon, ha picit receg, az árnyékok, ugyanis majdnem annyi memória kell egy-egy árnyék megvalósításához, mint magához a karakternek, aki az árnyékot veti.

A játék szvsz azoknak fog bejönni, akik a 3-sat is szerették. Nem is tudom mi kellene bele, az annyira tökéletes volt hogy már fáj. Esetleg hogy ne csak egy csatlósunk legyen. Vagy valami jó kis tuningolható kocsi a nagyobb távolságokhoz.
Az előző részben is több társad lehetett.
http://www.youtube.com/user/TheGamecastChannel
1 2 a(z) 2 -ből
marco profilja