|
#11 • 2016.11.26. 20:19 totyak írta:Ebben biztosan van igazság, sak az a baj, hogy pc-seknek akármilyen hardverük van, ha jó, ha kevésbé, mindig szívnak. A célplatform miatt.  A portolás során lehet nem figyelnek annyira pl a pc-s változatra, ha a ps4 változat volt a célplatform. Hát mi is legyen...? |
|
|
|
#10 • 2016.11.26. 20:18 iPet írta:A legtöbb esetben amúgy pont a fordítottja igaz: PC-n sokkal szebbek/stabilabbak a játékok. Sok fejlesztő a konzolos portot csak kötelező nyűgként érzékeli. Nyilván van kivétel, de az esetek nagyobbik részében ezért (is) jobbak a már eleve konzolra fejlesztett programok. Ezt valahogy éreztem, mármint, hogy általában a pc a célplatform, majd utána portolják át a konzolokra a játékot.
Sok esetben érződik, hogy melyik volt a célplatform, pl egy japán játéknál egyértelműen a ps4 a cél, és meg is látszik, ha kijön pc-re, ott hibák lesznek meg hasonló.  Hát mi is legyen...? |
|
|
 totyakGC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.676 hsz
|
#9 • 2016.11.21. 17:35 gokuvsvegita írta:Ezt én se értem. Mármint hogy miért pc lesznek rosszabbak a játékok. De ha tippelnem kellene, akkor a sok hadver változtatok miatt. Míg egy konzolban fix a hardver, addig a pc-ben sok más fajta lehet egyben, és így nem tudnak annyira optimizálni.  Ebben biztosan van igazság, sak az a baj, hogy pc-seknek akármilyen hardverük van, ha jó, ha kevésbé, mindig szívnak. Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. |
|
|
 iPetÜberbrutál
2011. október 25. óta tag
690 hsz
|
#8 • 2016.11.21. 14:58 gokuvsvegita írta:Ezt én se értem. Mármint hogy miért pc lesznek rosszabbak a játékok. De ha tippelnem kellene, akkor a sok hadver változtatok miatt. Míg egy konzolban fix a hardver, addig a pc-ben sok más fajta lehet egyben, és így nem tudnak annyira optimizálni.  A legtöbb esetben amúgy pont a fordítottja igaz: PC-n sokkal szebbek/stabilabbak a játékok. Sok fejlesztő a konzolos portot csak kötelező nyűgként érzékeli. Nyilván van kivétel, de az esetek nagyobbik részében ezért (is) jobbak a már eleve konzolra fejlesztett programok. And we shall know no fear |
|
|
|
#7 • 2016.11.21. 12:45 totyak írta:Csak tudnám hogy hozza össze minden fejlesztő, hogy a PC lesz a legszärabb. Sajnálom, pedig a bemutatók alapján tetszik a játék és a tesztből ítélve nem is indokolatlanul. Ezt én se értem. Mármint hogy miért pc lesznek rosszabbak a játékok. De ha tippelnem kellene, akkor a sok hadver változtatok miatt. Míg egy konzolban fix a hardver, addig a pc-ben sok más fajta lehet egyben, és így nem tudnak annyira optimizálni.  Hát mi is legyen...? |
|
|
 iPetÜberbrutál
2011. október 25. óta tag
690 hsz
|
#6 • 2016.11.21. 12:01 muki írta:Az előző rész ismeretének hiánya nagy gond? Vagy anélkül is élvezhető, érthető? Nézz meg egy történeti összefoglaló vidit és simán jó is vagy  Messze van mondjuk egy Witcher 3-tól a sztori, szóval nem igényel különösebben nagy melót  And we shall know no fear |
|
|
 mukiGC Imperator
2008. október 24. óta tag
9.622 hsz
|
#5 • 2016.11.21. 10:06 Az előző rész ismeretének hiánya nagy gond? Vagy anélkül is élvezhető, érthető? |
|
|
 totyakGC Imperator
2009. november 29. óta tag
33.676 hsz
|
#4 • 2016.11.19. 20:03 Csak tudnám hogy hozza össze minden fejlesztő, hogy a PC lesz a legszärabb. Sajnálom, pedig a bemutatók alapján tetszik a játék és a tesztből ítélve nem is indokolatlanul. Aki a GTA-t szereti, rossz ember nem lehet. |
|
|
 mukiGC Imperator
2008. október 24. óta tag
9.622 hsz
|
#3 • 2016.11.18. 21:49 Na megint egy játék amit nem szabad kihagynom.  PC-n mi van mostanában amúgy, mi ez az optimalizálatlanság?  |
|
|
 GólemGC Imperator
2004. április 05. óta tag
5.312 hsz
|
#2 • 2016.11.18. 21:37 Gyönyörű zsíros pontszám, olvasva a tesztet, meg is érdemli nagyon.  ...És mégis tovább iszik és sajtot is rendelt... |
|
|
 weghNagymester
2013. augusztus 27. óta tag
2.491 hsz
|
#1 • 2016.11.18. 17:13 Bíztam benne, hogy a PC-s portot legalább ők meg tudják csinálni normálisan. Sajnálom, hogy nem így lett, így biztos nem veszem most meg. "Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei" |
|
|