 nyulszemVisszatérő
2012. május 18. óta tag
36 hsz
|
#52 • 2012.05.18. 10:12 Maniac írta:Nézd, ez a te véleményed - többségében szubjektív - én tiszteletben tartom. Nekem is van véleményem, ezt ki is fejtem a cikkben, hogy megvétózod, az is érthető, ugyanakkor biztosan van olyan is, amiben egyetértünk. Szép is lenne a világ, ha mindenben egyetértenének az emberek, nemde? De ebben mi a szubjektív?
Én tényeket írok, nem szubjektív véleményt. Csak hogy példával szemléltessem.
A Diablo II-ben van olyan ital, ami maximumra tölti az életed azonnal, akár 1 HP-ról is, és ezt az italt akár 50-szer megihatod egymás után. Erre te leírod, hogy a Diablo III könnyebb lett, mert bizonyos időközönként potyognak a szörnyekből health globe-ok, amik a sima, lassan töltő health potionöket váltották fel.
Nem kell hozzá atomfizikusnak lenni, hogy kitaláljuk, melyik a könnyebb.
Plusz ott van a DRM/nem DRM kérdés. Ahogy írtam korábban is. A Diablo III egy kooperatív online ARPG. A kulcsszó az online-on van. A te véleményed kb olyan, mintha leszólnád akármelyik MMORPG játékot, mert csak interneten tudod velük tolni. Ez sem szubjektív, ez tény.
Nem beszélve arról, hogy nincs szó benne a pazar új systemekről, mint a felélesztés például, vagy a több szintes boss harcok, a checkpoint rendszer, a millió event és quest, a király quick join rendszer, vagy az invite, a skillek elosztását megváltoztató elective mód, a pocsék friend system, a pazar craft rendszer, és még sorolhatnám. |
|
|
 Vendég
|
#51 • 2012.05.18. 10:10 nyulszem írta:Na, itt is vagyok, a véleményem továbbra is ugyanaz, alap, tárgyi tévedések vannak az írásban. Például az író felhozza, hogy mennyire rossz a Battle.netes rendszer. De miért is van ez benne? Mert a játék egy kooperatív ONLINE ARPG, nem single player! A Battle.netes kapcsolódás NEM DRM!
Írva vagyon a cikkben, hogy a Witch Doctor és a Demon Hunter új karakterek. A Witch Doctor alapvetően egy Necro (bár többet gyúrtak rajta, mint a másik három kaszton), a WD pedig egy dögös Amazon.
Az is írva vagyon, hogy könnyű lett a játék, hát ez rettentő nagy sületlenség, mint egy ház. Esetleg normal Act 1-nél tovább is lehetett volna menni.
Meg mi az, hogy goldot és xp-t veszítünk halál után? Kell screen (helles), amin még mindig csak azt írja, hogy 10% durability-t vesztettem? Akár single akár koop?
Plusz mit jelent az, hogy az "egyes újítások egyszerüsítik a játékmenetet", kíváncsi lennék erre, mert én 7 év aktív D2-ezős után nem vettem észre a D3-ban...
Egyébként nem én vagyok az említett trollod, de jól esik, hogy ennyire tetszett a hozzászólásom :-). Szerintem meg Diablohoz képest ***** könnyű, akármit is mondasz... |
|
|
 ManiacNagymester
2008. július 20. óta tag
2.404 hsz
|
#50 • 2012.05.18. 10:03 nyulszem írta:Haladjunk akkor sorban.
- Akkor az MMORPG játékokban az, hogy online kell lenned, szintén DRM? Mert nekem ez jön le a válaszod alapján.
- A szörnyekből potyogó health globe-okra azért volt szükség, mert a blizzard el akarta kerülni, hogy az öved tele legyen full rejuvenation potionökkel, mint a második részben, és egy életről is maximumra töltsön fél pillanat alatt. Na az volt könnyű, nem ez, mivel ilyen nincs. Ez nem szubjektív vélemény, ez tény. Nincs olyan ital, amivel azonnal, 1 hp-ről maxon lennél, és ebből akár 5000-et is megihatnál egymás után. A d2-ben van ilyen, akkor melyik is a könnyebb?
- A fejlődés rendszere nem lett egyszerűbb. Ha aktív D2-es játékos lennél, akkor tudhatnád, hogy az egyes karaktereket FIX módon kell fejleszteni ahhoz, hogy hatékonyak legyenek. Például ott van a D2-ből a népszerű Blizzardos Sorc. Csak egyféle képpen tudtad fejleszteni, ahogy a statokat is csak egyféle képpen tudtad osztani. Ha nem a "formula" szerint pakoltál az egyes dolgokra, akkor egy gyenge, életképtelen karaktert kaptál. A blizzard azt csinálta most, hogy nem oszthatod el a pontokat magad, de cserébe kapsz egy rakat skillt, amiket fejleszthetsz rúnákkal, és nem csak EGY támadó skilled van.
Nem várom el, hogy megértsd, amit mondok, de az elmúlt hét évben aktív diablo 2 játékos voltam, elhiteted, nem beszélek a levegőbe. Nem tudom, hogy te mikor játszottál utoljára aktívan bneten a d2-vel, de egyértelmű, hogy nem mostanában. Nézd, ez a te véleményed - többségében szubjektív - én tiszteletben tartom. Nekem is van véleményem, ezt ki is fejtem a cikkben, hogy megvétózod, az is érthető, ugyanakkor biztosan van olyan is, amiben egyetértünk. Szép is lenne a világ, ha mindenben egyetértenének az emberek, nemde? Oké még nem kell, hogy rám szólj, azt én is látom jól, soha nem leszek már rock n roll sztár ezen a földön... |
|
|
 nyulszemVisszatérő
2012. május 18. óta tag
36 hsz
|
#49 • 2012.05.18. 10:00 Maniac írta:Ezt mikor láttad? Szerintem rossz adatlapot néztél.  Szívesen. De ez így elég gáz volt... |
|
|
 nyulszemVisszatérő
2012. május 18. óta tag
36 hsz
|
#48 • 2012.05.18. 09:59 Maniac írta:Nos, keved nyulszem, a véleményed nagy része szubjektív vélemény. A Battle.net igenis egy másolásvédelmi rendszer, hiszen akár tetszik akár nem, ezzel szűrik ki a csalókat. A Witch doki és Demon Hunter valóban hasonlítanak az említett kasztokhoz, de a legnagyobb hasonlóság az említettek között van. A játék igenis lényegesen könnyebb lett, írom is, hogy normál fokozaton, a többit direkt nem említem. Erre bizonyíték az ellenfelekből potyogó életvisszatöltő gombóc és egyebek. Az elhalálozás témakörénél valóban elírás történt, ezt javítom is. Az egyes újítások egyszerüsítik a játékmenetet kifejezést éppen az említett fénygömbökre értem többek között, de a fejlődési rendszer is egyszerűsödött az elődhöz képest, többek között természetesen. Hirtelen ennyi. Haladjunk akkor sorban.
- Akkor az MMORPG játékokban az, hogy online kell lenned, szintén DRM? Mert nekem ez jön le a válaszod alapján.
- A szörnyekből potyogó health globe-okra azért volt szükség, mert a blizzard el akarta kerülni, hogy az öved tele legyen full rejuvenation potionökkel, mint a második részben, és egy életről is maximumra töltsön fél pillanat alatt. Na az volt könnyű, nem ez, mivel ilyen nincs. Ez nem szubjektív vélemény, ez tény. Nincs olyan ital, amivel azonnal, 1 hp-ről maxon lennél, és ebből akár 5000-et is megihatnál egymás után. A d2-ben van ilyen, akkor melyik is a könnyebb?
- A fejlődés rendszere nem lett egyszerűbb. Ha aktív D2-es játékos lennél, akkor tudhatnád, hogy az egyes karaktereket FIX módon kell fejleszteni ahhoz, hogy hatékonyak legyenek. Például ott van a D2-ből a népszerű Blizzardos Sorc. Csak egyféle képpen tudtad fejleszteni, ahogy a statokat is csak egyféle képpen tudtad osztani. Ha nem a "formula" szerint pakoltál az egyes dolgokra, akkor egy gyenge, életképtelen karaktert kaptál. A blizzard azt csinálta most, hogy nem oszthatod el a pontokat magad, de cserébe kapsz egy rakat skillt, amiket fejleszthetsz rúnákkal, és nem csak EGY támadó skilled van.
Nem várom el, hogy megértsd, amit mondok, de az elmúlt hét évben aktív diablo 2 játékos voltam, elhiteted, nem beszélek a levegőbe. Nem tudom, hogy te mikor játszottál utoljára aktívan bneten a d2-vel, de egyértelmű, hogy nem mostanában. |
|
|
 ManiacNagymester
2008. július 20. óta tag
2.404 hsz
|
#47 • 2012.05.18. 09:55 nyulszem írta:Ja, míg el nem felejtem, a játékban nincs PvP... Nem is értem mit keres a pozitívumok oldalon, meg magában az írásban is. Majd ha lesz PvP, akkor talán egy új cikket megérne a dolog... Ezt mikor láttad? Szerintem rossz adatlapot néztél.  Oké még nem kell, hogy rám szólj, azt én is látom jól, soha nem leszek már rock n roll sztár ezen a földön... |
|
|
 ManiacNagymester
2008. július 20. óta tag
2.404 hsz
|
#46 • 2012.05.18. 09:53 nyulszem írta:Na, itt is vagyok, a véleményem továbbra is ugyanaz, alap, tárgyi tévedések vannak az írásban. Például az író felhozza, hogy mennyire rossz a Battle.netes rendszer. De miért is van ez benne? Mert a játék egy kooperatív ONLINE ARPG, nem single player! A Battle.netes kapcsolódás NEM DRM!
Írva vagyon a cikkben, hogy a Witch Doctor és a Demon Hunter új karakterek. A Witch Doctor alapvetően egy Necro (bár többet gyúrtak rajta, mint a másik három kaszton), a WD pedig egy dögös Amazon.
Az is írva vagyon, hogy könnyű lett a játék, hát ez rettentő nagy sületlenség, mint egy ház. Esetleg normal Act 1-nél tovább is lehetett volna menni.
Meg mi az, hogy goldot és xp-t veszítünk halál után? Kell screen (helles), amin még mindig csak azt írja, hogy 10% durability-t vesztettem? Akár single akár koop?
Plusz mit jelent az, hogy az "egyes újítások egyszerüsítik a játékmenetet", kíváncsi lennék erre, mert én 7 év aktív D2-ezős után nem vettem észre a D3-ban...
Egyébként nem én vagyok az említett trollod, de jól esik, hogy ennyire tetszett a hozzászólásom :-). Nos, keved nyulszem, a véleményed nagy része szubjektív vélemény. A Battle.net igenis egy másolásvédelmi rendszer, hiszen akár tetszik akár nem, ezzel szűrik ki a csalókat. A Witch doki és Demon Hunter valóban hasonlítanak az említett kasztokhoz, de a legnagyobb hasonlóság az említettek között van. A játék igenis lényegesen könnyebb lett, írom is, hogy normál fokozaton, a többit direkt nem említem. Erre bizonyíték az ellenfelekből potyogó életvisszatöltő gombóc és egyebek. Az elhalálozás témakörénél valóban elírás történt, ezt javítom is. Az egyes újítások egyszerüsítik a játékmenetet kifejezést éppen az említett fénygömbökre értem többek között, de a fejlődési rendszer is egyszerűsödött az elődhöz képest, többek között természetesen. Hirtelen ennyi. Oké még nem kell, hogy rám szólj, azt én is látom jól, soha nem leszek már rock n roll sztár ezen a földön... |
|
|
 nyulszemVisszatérő
2012. május 18. óta tag
36 hsz
|
#45 • 2012.05.18. 09:48 Ja, míg el nem felejtem, a játékban nincs PvP... Nem is értem mit keres a pozitívumok oldalon, meg magában az írásban is. Majd ha lesz PvP, akkor talán egy új cikket megérne a dolog... |
|
|
 nyulszemVisszatérő
2012. május 18. óta tag
36 hsz
|
#44 • 2012.05.18. 09:47 Na, itt is vagyok, a véleményem továbbra is ugyanaz, alap, tárgyi tévedések vannak az írásban. Például az író felhozza, hogy mennyire rossz a Battle.netes rendszer. De miért is van ez benne? Mert a játék egy kooperatív ONLINE ARPG, nem single player! A Battle.netes kapcsolódás NEM DRM!
Írva vagyon a cikkben, hogy a Witch Doctor és a Demon Hunter új karakterek. A Witch Doctor alapvetően egy Necro (bár többet gyúrtak rajta, mint a másik három kaszton), a WD pedig egy dögös Amazon.
Az is írva vagyon, hogy könnyű lett a játék, hát ez rettentő nagy sületlenség, mint egy ház. Esetleg normal Act 1-nél tovább is lehetett volna menni.
Meg mi az, hogy goldot és xp-t veszítünk halál után? Kell screen (helles), amin még mindig csak azt írja, hogy 10% durability-t vesztettem? Akár single akár koop?
Plusz mit jelent az, hogy az "egyes újítások egyszerüsítik a játékmenetet", kíváncsi lennék erre, mert én 7 év aktív D2-ezős után nem vettem észre a D3-ban...
Egyébként nem én vagyok az említett trollod, de jól esik, hogy ennyire tetszett a hozzászólásom :-). |
|
|
 marcoGC Imperator
2001. január 20. óta tag
22.378 hsz
|
#43 • 2012.05.18. 09:39 Vendég írta:Regelek, nyugika, aztán beszélgethetünk. Én nyugodt vagyok. Mindig.
De megtisztelsz hogy csatlakozol.  A jövőt azok határozzák meg, akik hajlandók azt formálni. |
|
|
 Vendég
|
#42 • 2012.05.18. 09:38 Vendég írta:Legkirályabb teszt amit eddig olvastam! Látszik, hogy öltél bele időt!
A játék hogyismondjam, nálam a nagy várakozás után nem robbant olyan nagyot.... Egyszerűen csúnya. Elhiszem hogy nem ez a lényeg ebben a stílusban, de hadd ne kelljen már szemet húnynom felette, amikor 15k a game... Na igen, nekem is az a bajpm, hogy marha drága, marha epikusnak van kikiáltva és kapok egy 5 éves grafot...  |
|
|
 Vendég
|
#41 • 2012.05.18. 09:38 Regelek, nyugika, aztán beszélgethetünk. |
|
|