#17 • 2013.04.25. 20:55 De komoly kis olvasmány volt, respect! | |
| |
#16 • 2013.04.12. 02:17 Halálos a címválasztás! ![]() Nekem nincsen különösebb bajom a folytatásokkal egész odáig amíg legalább egy kicsit változtatnak rajta. Az viszont az agyamra megy amikor kiadnak egy második harmadik részt és sokkal gányabb mint az eredeti vagy mint mondjuk a Fifa, amiben semmi de semmi új nincs, amit kiadnak az egy sima DLC is lehetne... Amikor még Amigáztam anno akkor rengeteg különbség volt rész és rész között. Sokkal élvezetesebb volt. | |
| |
#15 • 2013.04.10. 18:13 Marduk írta: Régebben úgy volt, hogy amikor volt folytatása a játéknak, akkor az egyre jobb lett. Erre példa a Crash Bandicoot trilógia, amelynek minden része mindig tartalmazott valami újítást, és így nagyon jó volt. A Gothic első két része is ilyen, amelynek a 2. része sokkal bonyolultabb lett, mint az első része, de jobb is valamennyivel. Habár a Gothic érdekes példa, mert a 3. része már pocsék volt, az Arcania meg annyira monoton és lineáris lett, hogy pár óra alatt végigvittem, amely egy RPG játéknál szégyen.
A Silent Hill és a Resident Evil részek folyamatos kiadása már szerintem túlzás, mert akármilyen jók, valamennyi idő múlva nem tudnak újat mutatni, tehát minden lehetségest kihoztak belőle, és nem érdemes folytatni. A folytatásokkal kapcsolatban vannak játékok, amelyekből kb. minden lehetségest kihoztak, de folyamatosan új részeket dobálnak ki, de semmi különösebb újítást nem tud felmutatni, tehát csak azért dobták ki, hogy legyen pénz, csak csalódásukra egyáltalán nem lesz. Egy játéksorozat kialakítását úgy kell megoldani szerintem, hogy a cég előre megtervezi, hogy ebből több részes játékot gyártanak, és akkor történeti átfedéssel meg tudják oldani, de ez is véges. Ennyi a véleményem a folytatásokról. ![]() ![]() De azért mondok jó példát is: a Settlers VII szerintem az egyik legélvezetesebb játék a sorozatban, és sokkal jobban emlékeztet az eredetire minden szempontból, mint az V-VI. | |
| |
#14 • 2013.04.10. 16:41 Vendég írta: Silent Hillek nagyon el lettek rontva ![]() https://sotetanyag.wordpress.com/ | |
| |
#13 • 2013.04.10. 01:11 Totálisan egyetértek a bejegyzéseddel. | |
| |
#12 • 2013.04.09. 23:17 Általában minden folytatás sokkal ****abb mint az eredeti rész, kivétel ez alól a régebbi játékok, pl Doom... | |
| |
#11 • 2013.04.09. 22:26 Marduk írta: Régebben úgy volt, hogy amikor volt folytatása a játéknak, akkor az egyre jobb lett. Erre példa a Crash Bandicoot trilógia, amelynek minden része mindig tartalmazott valami újítást, és így nagyon jó volt. A Gothic első két része is ilyen, amelynek a 2. része sokkal bonyolultabb lett, mint az első része, de jobb is valamennyivel. Habár a Gothic érdekes példa, mert a 3. része már pocsék volt, az Arcania meg annyira monoton és lineáris lett, hogy pár óra alatt végigvittem, amely egy RPG játéknál szégyen.
A Silent Hill és a Resident Evil részek folyamatos kiadása már szerintem túlzás, mert akármilyen jók, valamennyi idő múlva nem tudnak újat mutatni, tehát minden lehetségest kihoztak belőle, és nem érdemes folytatni. A folytatásokkal kapcsolatban vannak játékok, amelyekből kb. minden lehetségest kihoztak, de folyamatosan új részeket dobálnak ki, de semmi különösebb újítást nem tud felmutatni, tehát csak azért dobták ki, hogy legyen pénz, csak csalódásukra egyáltalán nem lesz. Egy játéksorozat kialakítását úgy kell megoldani szerintem, hogy a cég előre megtervezi, hogy ebből több részes játékot gyártanak, és akkor történeti átfedéssel meg tudják oldani, de ez is véges. Ennyi a véleményem a folytatásokról. ![]() ![]() ![]() | |
| |
#10 • 2013.04.09. 21:32 Régebben úgy volt, hogy amikor volt folytatása a játéknak, akkor az egyre jobb lett. Erre példa a Crash Bandicoot trilógia, amelynek minden része mindig tartalmazott valami újítást, és így nagyon jó volt. A Gothic első két része is ilyen, amelynek a 2. része sokkal bonyolultabb lett, mint az első része, de jobb is valamennyivel. Habár a Gothic érdekes példa, mert a 3. része már pocsék volt, az Arcania meg annyira monoton és lineáris lett, hogy pár óra alatt végigvittem, amely egy RPG játéknál szégyen.
A Silent Hill és a Resident Evil részek folyamatos kiadása már szerintem túlzás, mert akármilyen jók, valamennyi idő múlva nem tudnak újat mutatni, tehát minden lehetségest kihoztak belőle, és nem érdemes folytatni. A folytatásokkal kapcsolatban vannak játékok, amelyekből kb. minden lehetségest kihoztak, de folyamatosan új részeket dobálnak ki, de semmi különösebb újítást nem tud felmutatni, tehát csak azért dobták ki, hogy legyen pénz, csak csalódásukra egyáltalán nem lesz. Egy játéksorozat kialakítását úgy kell megoldani szerintem, hogy a cég előre megtervezi, hogy ebből több részes játékot gyártanak, és akkor történeti átfedéssel meg tudják oldani, de ez is véges. Ennyi a véleményem a folytatásokról. ![]() ![]() https://sotetanyag.wordpress.com/ | |
| |
#9 • 2013.04.09. 20:31 Nem baj ha valamit folytatnak csak legyen benne újdonság | |
| |
#8 • 2013.04.09. 20:04 Szerintem a feeling a legfontosabb. Utána pedig minden a játék fajtáján múlik, mert amíg egy RPG-ben a story a legfontosabb, addig a stratégiai játéknál pont, hogy nem fog érdekelni a 10 pályás story mód, amikor utána úgy is csak multizni fogok. (Vagy akár meg sem nézem a story módot, csak multizok.) | |
| |
#7 • 2013.04.09. 19:47 Azért ****ok a folytatások mert minimális változtatással akarják eladni ugyanazt újra és újra. És ez gusztustalan. | |
| |
#6 • 2013.04.09. 19:45 Nagyn jó témát feszegetsz ![]() | |
|
A Game Channel a gaming élet híreiről, a videójátékokról, fejlesztésekről és egyéb érdekességekről számol be Neked. Az XboxSX, a PS5, a Switch és a PC mellett a Vita, a 3DS, a lastgen és mobil hírek is helyet kapnak. Ezen kívül folyamatosan játékteszteket, exkluzív anyagokat, mozifilm kritikákat találsz nálunk!